23.7.09

aman doktor canım(!) doktorr


Doktorlardan bana tavsiyeler:

-Yağlı yeme,unlu mamülleri yeme,tuzlu,şekerli,baharatlı yeme,kuruyemiş çekirdek falan asla belki biraz badem.

-Acı yeme,kola içme,nescafe içme,çay içme,bitki çayı içebilirsin aa tabii az önce de şekersiz demiştik o zaman bitki çaylarını da şekersiz içmelisin şu durumda.

Doktor:Cildinde çok hafifte olsa güneş lekeleri oluşmuş,şöyle kocaman bir şapka takmalısın.
Ben:(Dehşet dolu gözlerle bakıp) Nası yani yaa?
Doktor:Neyse,normal spor şapka da takabilirsin tabii,45 faktör güneş kremi sürmeye devam et,özellikle yaz aylarında güneşe çıkma sakın...
Ben:Eee hani güneş sağlıktı.böhüüüü

Velhasıl doktorlar böyle garipler işte,bide sigara içme deyip duruyorlardı bana,geçen gün biraz erken gitmiştim daldım muaynehaneye sayın doktorum sigara içiyor pöfür pöfür...

Yaa o değil de yukarda saydıklarımın hepsini yemediğimi düşünsenize bi,
Düşünemezsin tabii ben de düşünemiyorum merak etme :)
Tamam hayat felsefem atın ölümü arpadan olsun değil ama o kadar da değil yani,
Aç gezmem lazım hayır bide bu doktor tuzlu yeme dedi ya ezbere bilgi tabii,
çünkü benim vücudumda tuz eksikliği olduğu için tansiyonum düşüp düşüp durdu uzun süre,
tabii tansiyonum düşünce ben de düşüyordum :D o ayrı bi mesele.
Tabii doktora dert anlatmadım çünkü yine kan testleri,ilaçlar falan...
Zaten şu anda bi antibiyotik bide alerji hapı kullanıyorum yeterli yani,ekstra kanımdaki bilmem ne eksiklikleri için hap falan kullanmak istemiyorum,iyice hapçılar gibi oldum beee :p

Ayy bide pazar günü biz kumsalda voleybol maçı yapmıştık,bende accık fena oynarım ayıptır söylemesi,bide kum ya dizlerimin falan yara olma riski yok zaten çıplaksın oranın buranın açılma riski de yok,kurtardım bütün topları bi güzel,acaip iyi bi oyundu bide erkekler sert oynar ya biraz bende oynadım :p
Neyse hâlâ kollarım eroinmanlar gibi,mosmor heryerleri böyle benek benek :p
Tabii kendini yerlere atıp topları kurtarınca böyle oluyo ayıptır söylemesi :)


Vee Elif Şafak'ın Aşk adlı romanını sonunda okudum,tahmin ettiğimden çok daha iyi bir romanmış,kendisini tebrik ediyorum :p Okuyucularım arasındadır belki o da :D
Tamam tamam latife ettim Elif ablam çocuklarıyla ilgileniyordur beni gelip okuyacak değil ya :D
Tesadüf diye birşey yoksa eğer kitabı okumam gereken zamanda okuduğumu söyleyebilirim.
Eğer tesadüf diye birşey varsa,teşekkür ederim bu güzel tesadüfe,çünkü kitabı daha nisan ayı başında almıştım ve nerdeyse temmuz sonundayız...Bilindiği üzere kötü günler geçiriyorum...
İlaç gibi geldi desem,bazılarına abartılı gelebilir...Lakin,gerçekten kitap ilaç gibi geldi...
Sağolasın Elif abla,kalemine,yüreğine sağlık...

Birde benden size bi şarkı gelsin sevgili Sertab Erener'den...

"Aşk seni bulabilir de, uzakta durabilir de
Samimi oluyor derken mesafe koyabilir de
Bu böyle vurabilir de, ilgisiz durabilir de
onu sana katıyor derken tuzaklar kurabilir de
Bu böyle"

Aslında tam benlik şarkı :)Malum adamın ne yaptığı belli değil
:p
Erkeklerin hepsine hâlâ gıcık oluyorum,zaten dün kuzene bugün dayıma acaip sinir oldum.
Hepiniz erkek değil misiniz diye çıkışasım geliyo ama toto yemiyo :p
That's all for today.
I kiss you.

Bide bugünlerde favori şarkım
Gary Moore-Walking by myself
Hatta melodim yani o kadar favori işte sen hesapla :p
Teldende çaldırıp çaldırıp dinliyorum.
hehehe

10 yorum:

Dardy dedi ki...

O yasak yiyecekler listesini hatırlıyorum ben. Bana da sunulmuştu o liste, bu listeye uyarsan tedavin olumlu ilerler dedi doktor bey. Uydum mu? Kısmen :D Tamam, aşırı yağlılar seçilebilir, dikkat edilir...Çerez yenmeyebilir, keyfi sonuçta...Baharatlılara da bir nebze dikkat edilebilir ama listeye tamamen uyarsak aç kalırız gerçekten (: Neyse bakalım, ilaçları aksatmadıkça sorun olmuyor pek :D Acil şifalar olsun...

Bir de Elif Şafak'ın Aşk'ını uzun süredir okumak istememe rağmen ben de okuyamadım henüz. Bahsettiğin gibi tesadüfi bir zamanı beklemiyordur umarım, kaldıramam (:

kIrmIzILI dedi ki...

Ya uyamıyorum vallahi hiç.Seviyorum çünkü yemek yemeyi.ilaçları kullanıyorum işte yeter,ayrıca çekirdeksiz bi hayat düşünemiyorum :)

Tesadüf diye birşey var diyorsun yani :)

Dardy dedi ki...

Var demiyorum aslında...Ama yok da demiyorum..Bilmem, olabilir belki (:

Bery dedi ki...

o kiabu bende okudum. çok güzel bir kitap. ben en çok kimya'nın hazin sonuna üzülmüştüm.

sen o saydıklarını yapmazsan bir deri bir kemik kalırsın, tabsiyonun düşer sende yolun oratsında düşer kalrısın :D ondna pek dikkate alma dicem ama sağlık bu ihmale gelmez. kafana göre takıl işte :)

kIrmIzILI dedi ki...

Dardy

aynen katılıyorm varlığı ile yokluğu konusunda emin değilim şahsen :D
Ama belki de gerçekten herşeyin bir sebebi vardır???

kIrmIzILI dedi ki...

Bery

Kimya'nın sonu hazin diyorsun ya
neden hazin bilmiyorum.Aşk öyle birşey işte insan ölebiliyor uğruna...

Ayrıcaa artık tansiyonum düşmüyor :D
Saydıklarını da yapmaya niyetim yok tamam dikkat ederim ama abartmaya lüzum yok :p

gp maksimov dedi ki...

doktor'un dediklerini nie kimse ciddiye almamis da elifsafak'a yuklenmis herkes?=)

doktor amcanin "hitler dietini"(aci, baharat, kahve kismi haric)uygulayan biri olarak soluorum: vucut herseydir, et yahu bildiin et.

kIrmIzILI dedi ki...

Çünkü doktorlar hep aynı şeyleri söylerler,elif şafak farklı birşey söyledi,aslında ben kitabı okudum şahsen farklı birşey söylememiş ama güzel anlatmış kadın,hoş zaten elif şafakla ilgili yorum yapanların çoğu bu kitabı okumayanlar o ayrı bi mevzu...

Ben de acı yemiyorum artık,sabahları margarin tüketiminden de vazgeçtim,yağlı ve özellikle kızartma yememeye çalışıyorum elimden geldiğinde,
ama kahveden vazgeçemem kanımca ve tabii çeşitli baharatlarla yaptığım yemekler ve omletlerden...

gp maksimov dedi ki...

margarin tuketmek?nein!
onun yerine pvc erit tavada, inan daa saglikli.

kIrmIzILI dedi ki...

evet biliyorum ama anneler en iyisini bilirler dedik yedik yıllarca işte...