5.7.09

Başlıksızsanız başlıksınız

Umutludan mutlu olsam...
ama önce biraz umutlu olsam,
sonra umutlar mutluluğa dönüşse,
iyiyim ben aslında yani en azından kötü değilim
ama sanki şey gibi
BOŞ gibi herşey,
Ya da BOK gibi,
ne yapsak olmuyo boş hayat boka sarınca başa sarıyo hep
böyle saçma sapan bi kısır döngü,
gene uyumak istemiyorum bu gece uykum olmasına rağmen
saçmalıyorum saçmalıyorum sonra yine saçmalıyorum.
Neyse iyi haber annem teyzeme artık daha fazla yardıma falan gelemeyeceğini söylemiş.
Ohh bee.Evdeki mal mal yalnızlık sendromlarından kurtuluyorum.

Kötü haber,iyi olmama rağmen iyi değilim ama neden diye sorma bana,
nolur sorma,ben biliyorum nedenini ve itiraf etmek çok zor...anlatamam bunu.
Sır bu.Saçmalıyorum yine her zamanki gibi.Sanırım yarın gidip bi kahve falı baktırcam.
Geçen sefer kadın sen fala inanmıyosun dedi bakmadı :D
Bu sefer denicem kandırmayı hahahha

O zman yaşanmş gerçek dialoglar:
Gece balkonda otururken telefonum çalar bakarım numara var isim yok ve açarım
Ben:Alo
Ses:Merhaba,Sacideylemi görüşüyorum.
Ben:Hayır,yanlış numara.
Ses:Peki siz kimsiniz
Ben:Sacide olmadığım kesin valla.
Ses:Kırmızılı senmisin
Ben:Hönk


Bugün CedricCanla pazara gider iken;
Ben:Cedric bee babamın verdiği şu parayla pazarlık o bu değilde bana bi çift daha ayakkabımı alsak?
Cedric:Valla abla o ayakkabıları alırsan evlenmeden ölürsün bak haberin olsun!
Ben:Ohaa ya o kadar mı evlenmeye meraklı gözüküyom
Cedric:Evet
Ben:Hönk

Yağmur yağar,fırtına çıkar,şimşek çakar,gök gürler vee o anda gök gürlemesine tepki şudur
Cedric:Bi suss beee
Ben:Aha duydu seni yukardaki saf.
Arkasından daha beter gök gürler ev sallanır
Ben:Hadi yiyosa gene desene sus bee hahahah
Cedric:Ablaa yanına geliimmi
Ben: :p Sus beee


O değilde bunca yıldır,erkeklerin bakışlarından bile ne düşündüklerini anlayan ben
yeteneklerimi kaybettim artık kimseyi anlamıyorum valla.Nedir ne değildir ne bok demek istemektedir ne bok yemektedir bokmu yemektedir boktan bi herifmidir herifmidir yoksa ibnemidir nedr acaba ya.bilemedim bak gene.anlamıyom çünkü anladım sandığım adam beni bok gibi bıraktı oysa ben bok değldim yada boktum ve kendimi bi bok sanıyodum muhabbet boka sardı annem okusa şu satırları beni keser sanırım.

O değilde zannedersem şu ıssız adam dan sonra bütün erkekler mala bağladı.
Evet evet kesin öyle oldu ıssız olmaya çalışıyolar-ama ben katil olmamak için kendimi zor tutuyorum.
Efendim şu ıssız dangalaklardan bi iki tanesini sallandırcan taksimde bak kalıyomu etrafta ıssız adam!




5 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

bul beni :) msn deyimmmmmmm

Melankolia sln dedi ki...

kardesinle aranızdaki dialog süper yani :D:D

zehra16 dedi ki...

ya ben bu cedrici cok merak ettim.ne fırlama şey o ya çok şeker bişidir kesin.:)

gp maksimov dedi ki...

cedric buyuyunce diktator olucak, tabi edirne esrafi mani olmazsa. hadi hayirlisi, ben o isigi goruyorum kendisinde.

kIrmIzILI dedi ki...

diktatör mü :)