22.7.09

Belki de


Gülümsemiyorum artık,
Çünkü mutsuzluğun dibine vurdum,
anlatsam hepsini burda herşeyi, yine de bazılarına az gelir yaşadıklarım...
Ve bir soru gelir ardından "bu mudur yani sen bunlardan dolayı mı mutsuzsun?"
Evet derim,
dünyada milletin ne dertleri var derler,
sonra kendi dertlerini sıralamaya başlarlar, onların beni anlamadığı gibi ben de onları anlayamam.


Anlayamam da ben demem ki insanlara buna mı üzülüyorsun diye...

Dediysem de hatırlamıyorum.
Hatırlayan varsa buyursun söylesin bekliyorum.
Herkesin derdinin kendine bi beden büyük geldiğini öğreneli çok uzun yıllar oldu.
Ne kadar uzundu bu yıllar deme blog inan hatırlamıyorum. Bildiğim şey herkesin derdinin kendine büyük geldiği...
Şöyle küçük bir örnek vereyim mesela bi arkadaşıma yüzümdeki bazı sivilce izlerinden dolayı ilaç kullandığımı söylediğim de bana tepkisi abartma kırmızılı o kadar yok sende doğru düzgün belli bile olmuyorlar,ama bana bunu söyleyen arkadaşım 2 yıl önce roaccutane kullandı ve inan blog benimkinden daha düzgündü cildi :)

Şimdi okuyunca kızacak belki bunu yazdığıma ama ne yapayım durum bu yani,en yakınımdan bi örnek olduğu için verdim öyle işte benim cildim benim problemim sana göre problem olmayabilir
hatta olsa bi garip olur belki de neden böyle dedin diyecek olursan artık insanların dertlerini kendime dert edinmekten vazgeçtim...

Belki de;
yalnızlığı seçmeli...

Cep telefonunu kapatmalı ve bütün gün evde kitap okuyup Gary Moore dinlemeli...


Belki de;

Hayallerini yazdığın defteri yakıp,dumanla haber göndermeli hayata,

Ben de burdayım ey hayat demeli,

rüzgarla bana da tatlı fısıltılar yolla,
yanağımı okşa geçip giderken...

Belki de;

Gitmeli artık buralarda miyadının dolduğunu kabul ederek,

En uzağa değil ama uzaklara gitmeli,

Yalnız olduğunu hatırlamalı,kendine güvenini yeniden kazanmalı,

Kırmızı rujunu fütursuzca sürüp,hiçkimseyi umursamadan sokaklarda dolaşmalı...


Belki de;
Sertab ablam haklı,

Yeni bir aşk,yeni bir iş,

Kendime yeni bir ben lazım...


Belki de;

Büyüyorum ve bu yüzden bunca acı çekmem,

bu içimde ki kocaman boşluk,

bu canımın yanması,
bu ruhumun bedenime dar gelmesi...

2 yorum:

Bery dedi ki...

öff kendini toparla ya kırmızılı. herkes kendindne gçemiş zaten son günlerde. herkes ayrı bir bunalımda. sen yapma bari.

kIrmIzILI dedi ki...

ben masumum.beni üzenler utansın.