11.7.09

Herneyse


Bir ilişkinin ilk günleri ve özellikle ilk günü ne kadar da güzeldir,ne kadar heyecanlı!
Hep öyle devam edecek sanır insan,birbirini tanımaya çalışma oyunu,ahh ne kadar da heyecanlıdır.
Ve ellerin o ilk kavuşması,insan hiç ayrılmayacak sanır o eller ya da sanmaz bazen,yani ben genelde sanmayanlar grubundayım belki de bu yüzden ilişkilerim uzun sürmüyor,neyse konu benim saçma sapan ilişkilerim değil zaten genelden bahsediyorduk evet nerde kalmıştım,
Evet ellerin ilk kavuşması ne güzel bir gülümsemedir o ya,sevgilinin elini tuttuğunda yüzde yayılan o kocaman gülümseme,o anda aynaya baksa insan,hayatının en mutlu dakikası sanır kimbilir belki de öyledir gerçekten de o ilk ellerin tutulduğu dakikalar hayatların en mutlu dakikalarıdır...
Sonra insan yüzünde şapşal bir gülümsemeyle kalır öylece,evet bu şapşal gülümseme okuyucu senin yüzünde yayıldıysa bil ki bu ilişkide acı çeken,ezilen,büzülen,ağzına sıçılan taraf sen olacaksın.

Aklın varsa sevme arkadaşım,ben sevdim de noldu ağzıma sıçıldı işte bak bi bokun olduğu yok,
aslında benim blogum benim borum öter havasında yazmayacaktım bu yazıyı vatana millete kayda değer mutlaka bilinmesi gereken ve aslında bilinen ama uygulanmayan acı gerçekleri yazacaktım ama canımın yanması ve kuyruk acımla beraber bu pek mümkün olacak gibi görünmüyor okuyucum,o yüzden diyorum ki şimdi;
dünyanın en büyük acısı değil bu biliyorum ama acı çekiyorum.
dünyadaki en büyük sevgi değil belki biliyorum ama çok seviyorum.
özlüyorum işte lanet olası adi herifin teki olsa da onu özlüyorum,lunaparkın yanından her geçtiğimde aklıma geliyor,beraber gelecektik gelemedik diye,denize havuza falan gitmek istemiyorum,çünkü onunla beraber yaz planları yapmıştık biz,birlikte havuza gidecektik,
denize gidecektik oraya buraya gidecektik,istanbula gidecektik hatta belki o benimle eskişehire bile gelecekti...
böyle lanet olası saçma sapan bir sürü plan işte,ve işin en kötüsü blog ben plan yapmaktan nefret ederim acaip tırsarım korkarım,eski sevgililerimle hiç plan yapmışlığım yoktur aa onu da bunu da şunu da yaparız,oraya buraya hatta şuraya da gideriz diye.Ya ne sevgilisi ben kendim için bile plan yapmam be blog,çünkü takıntılı olduğum konulardan biridir zira plan yapıyorsam o plan uygulanmak zorundadır,uygulayamazsam sinirlerim zıplar benim.evet bu yüzden ex aşklarımla birlikte plan yaptığım pek görülmüş duyulmuş şey değildir,ben genelde günlük planlar yaparım,hani yarın şunu yapalım bikaç gün sonra şöyle yaparız diye falan.Kıştan yaz planları yapmam!Gerizekalı yaaa sinirlerim zıplıyo her aklıma geldiğinde,tatile gidecekmiş!
Defol git,pislik,inşallah deniz kestanesi batar ayağına,raybenlerin kumda kaybolur,takılcak kız bulamazsın o tatlı diline,karizmana rağmen.Eşşek sıpası ya.üfff....
Ben en çok onunla kavga etmeyi özledim blog ya,böyle uyuzluk yapmayı falan,sonra gülümsemeyi o gözlerimin içine baktığında,birlikte otururken mavi gözlerim daha güzel görünsün diye onun gözlüklerimi çıkarmasını özledim,o her aradığında her mesaj attığında hatta abartmıyorum msn den her yazdığında heyecanlanmayı özledim blog.Acı çekiyorum,çok fena bi acı bu,yapacak birşey yok artık biliyorum,gururu falan boşverip kendimi rezil etsem diyorum,
gitsem konuşsam ben sana aşığım pislik herif desem,değişir mi birşey...
Sanırım hayır.Hatta eminim,zaten ben de bunu yapabilecek biri değilim böyle mal mal oturur ağlarım işte evde bi başıma,saçma sapan aşk şarkıları dinlerim ağlarım,sonra aptal aşk filmleri izlerim yine ağlarım-hatta Cedric le kavga ederim buna bile ağlarım evet öyle mala bağladım blog.Sonra baktım bu kadar mallık iyi değil daha 2 hafta önce yapmam gereken şeyi yaptım,
Ve evet antidepresanlarıma geri döndüm,doktor haklıydı onu anladım ve bu sefer bırakmıcam biraz iyi olunca,çünkü dün doktora bahsettim yanlış yapıyorsun dedi ama iyiyim dedim,bence değilsin dedi,yoo iyiyim dedim eve geldim durup dururken gece krizlere girdim ağladım ağladım ağladım...Sabah kalktım baş ağrım geçmemiş,içimde hala aynı sıkıntı,şu anda evden çıksam 10 dakika sonra onun yanında olabileceğimi bilmeme rağmen hiçbirşey yapamamanın verdiği acı,hepsi bir olup ağırlık yapıyorlar ve ruhum bedenime dar geliyor.

Sonra düşünüyorum neden ben diye?
Bende yanlış olan ne?
Bulamıyorum blog,bir türlü o eksik parçayı bulamıyorum...
Belki burda kendim gibi olamam evet itiraf ediyorum babamdan tırsıyorum 24 yaşında olmama rağmen,hiç rahat değilim,ve burda ben asla sevgilimle elele bile dolaşamam...
Belki de bundan böyle yanlış gidiyor herşey,burda ben kendim gibi davranamadığım,olamadığım
için....İnan hiç bilmiyorum blog,belki de ben artık buyum kabullenmek istemesem de...


PS:Redd in son albümünü dinlemediyseniz hemen dinleyin,özellikle
Sevsende sevmesende
Donkişot
Herneyse
ve tabii diğerleri hepsi çok süper şarkılar...

Her neyse işte özledim seni o kadar

Bir şiir olmadım kafiyene uyamadım
Sen kaçtın ben kelime bulup seni tutamadım
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Dakika başı bir of içimden hiç kesik olmuyor

Her neyse işte özledim seni
Her neyse işte böylesi hayat nereye kadar

4 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

hersey aynı biliyor musun ? tarihler bile aynı.. o aralar o da beni bırakmıştı küçük bi kıskanclık üzerine.. ve sonra o da krizler geçirmişti günlerce ağlamıştı.. o da antidepresan kullanıyor.. neyse işte bi süre sonra geri başladık.. ben anlamıyorum kızları.. erkeklerin hepsi aynıdır 1 tanesini çöz yeter..

dipnot : erkeği çok kıskanabilirsin fakat bu onu boğucu bi şekilde olursa erkek bi yerde gider..!

kIrmIzILI dedi ki...

o onu kıskandığımı hiç bilmedi ve
ben onda erkeklere dair bildiğim herşeyi unuttum...

Şirvan dedi ki...

Genel bir yazı yazmak istediğini söylemişsin. Ben de genel bir tavsiye vermek istiyorum özelini çok deşmemek için, umarım başarırım: Genelde söylediklerimizden çok söyle(ye)mediklerimiz için üzülürüz. Onun için sana tavsiyem içinden ne geçiyorsa söyle ona, ya da yaz nasıl rahat hissediyorsan kendini yani. Emin ol hafiflediğini hissedeceksin. Ve ille de pişmanlık hissedecekse insan yaptığı bir şeyden pişman olmalı, yapmadıklarından değil.

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

git o zaman kızım.. bırak gururunu yada başka ne varsa!!!!! hayat şimdi yaşanır.. az sonra bi kazada ölebilirsin.. yada o ölebilir.. bunu kimse bilemez. o yuzden söyleyemediklerin için bundan 1000 kat daha fazla üzülür ve acı çekersin. herkes hata yapar.. seviyorsan gideceksin.. gitmiyosan da ağlamyacaksın.. içinde kalsın bırak o zaman yazma anlatma paylaşma.. git sarıl öp daha ne duruyorsun ki ?