11.7.09

Bir rüya görmüştüm...

Ağlamamıştım hiç son 2 haftadır...
Ağlıyorum şimdi,yine senin için.Sen bilmiyorsun,anlamadın ki hiç seni nasıl sevdiğimi.
Nasıl lanet bi aşka düştüğümü,aylarca ama aylarca sen bana her mesaj attığında her aradığında
nasıl çarptı kalbim yerinden çıkacak gibi,nasıl girdi ağrılar mideme,ve nasıl şahane bir duyguydu bu...Özledim seni,inat ettim,trip attım,kavga ettim,kızdım,küstüm,sonra özledim yine,yanına geldim,gülümsedin bana,sadece bir güzel kelime söyledin,bi kerecik baktın gözlerimin içine,
ne inat kaldı ne sinir ne de kızgınlık...Aylar geçti böyle işte...Sonra gittin sen,haklı tek bir sebep göstermeden gittin.Şimdi benim canım yanıyor,hem de nasıl bir yanmaktır bu anlatamam ki
ya da anlatsam anlar mısın?Gelir misin yine yanıma?

Bu gece anladım ben,nasıl özlemişim seni ya...
Nasıl içim yanıyor hala...Geçecek belki bir gün ama hangi gün...

Sonbahardı sanırım,kasım ya da aralık ayı emin değilim belki de ocak.
Çok kıskanmıştım seni,delice bir kıskançlıktı bu,içim cız etmişti oysa birşey yoktu ortada kıskanmamı gerektirecek,ama kıskanıyordum elimde değildi...
Eve geldiğimde o gece ne çok ağlamıştım ve ağlarken uyuya kalmıştım.
Bir rüya görmüştüm...
Ben sizin dükkana geliyordum,ayaktaydın sen sonra ben yanına geldim oturdum tabureye,
sen sağ elimi aldın avuçlarının arasına,"herşey güzel olacak,merak etme" dedin...
Nasıl da güvenmiştim o anda sana ve sonra defalarca aynı cümleyi kurdun bana...
Oysa ki her seferinde daha da üzüldüm,sen nasılsın şimdi bilmiyorum...
Sarhoş olsan keşke beni arasan,şu anda sarhoşken aramana bile razıyım...
Öyle özledim ki seni,anlatamam...
Ve o rüya gerçek olur mu?
Olmaz dimi...
Keşke olsa...

Dönsen bana pişmanım desen...
Sarılsam sana sımsıkı,hiç bırakmasam elini...
hiç...

11 yorum:

diamandi dedi ki...

rüyaallaaarrr..... rüyalr gerçek olsa seni her gün görrüdüm der bi şarkıda emel ablamız.. azz azz...

HaYaL MeYaL dedi ki...

pff sanki kendimi okudum cümlelerinde, keşke ahh keşkee gerçek olsa sen bu kadar severken.. Ama işte, hep önümüze bakmalıyız yalanını uydurmak zorunda kalıoruz ya, o durumlardan bi tanesine yuvarladın beni :(

MOMOL dedi ki...

böylesine içten bir sevginin muhakkak karşılığını alacaksın:)
yazı çok güzeldi canım, yüreğine sağlık...

kIrmIzILI dedi ki...

diamandi

geç dalganı sen.
hıhh

kIrmIzILI dedi ki...

hayal meyal

önüme bakmaya çalıştım,sanırım kör olmuşum,göremiyorum...

kIrmIzILI dedi ki...

momol

terkediliş üstüne yazılan bi yazı olmasaydı keşke bu,keşke o da sevseydi benim kadar...
ama olmayınca olmuyor sanırım...

NihaL dedi ki...

Fıstığımmm benım yaa yaznı okudugum zaman içimden birşey koptu sankı ne kadar güzel ifade etmişsin keşke hayatımızdakı herşey mutlu sonla bitse keşke herşey ve rüyandakı gibi HERŞEY ÇOK GÜZEL OLSA :((

kIrmIzILI dedi ki...

işte bebişim rüyalar rüya olarak kalıyo :)
Belki ben onun değil de rüyamın peşinden koştum,kimbilir...

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

okudugumda sen sevgilim misin aceba diyorum..

kIrmIzILI dedi ki...

ben olmadığıma eminim

La Loba dedi ki...

Tam da ilk aşkımın evleneceğini duyduğum şu günlerde içimi yine cızır cızır ettin.