6.7.09

Birkaç hastalık hikayesi

Cumartesi istifa ettiğini ve bir daha gitmeyeceğini söyleyip duran annem,
bu sabah teyzemin telefon etmesi üzerine yine gitti.
Ağladım ardından,anne gitme dedim,bizi bırakma dedim...
Kardeşim o benim dedi,
e bizde çocuklarınız,sensiz duramıyoruz yapamıyoruz böhüüü dedim.
Koca eşşek oldun dedi ve gitti...
Anneme çok kızgınım blog,ben çalışan anne istemiyorum,evde oturalım beraber,
ara sıra kavga edelim falan ne bileyim kahve yapıp balkonda içelim birlikte.
Aman neyse işte öyle,oturuyoz Cedric'le başbaşa evde...
Cedric dedim de bizim velet 1 haftadır falan öksürüyor ve geçmedi hala e hadi dedim gel seni doktora götüreyim,Sağlık ocağına gittik,muayne falan etti gidin bide röntgen çektirin dedi,e dedim gerek varmı yani o kadar ağır bi vaka değil sanki,olsun çektirin siz.
Ay sinir oldum blog,küçücük çocuk durduk yere radyasyona maruz kaldı yani,
neyse çektirdik işte,sonra ö.sonra tekrar gittik bişeyi yokmuş bikaç vitamin şurup falan verdi.
O kadar benim bebişim radyasyona iki kez maruz kaldığıyla kaldı yani.Neden iki kez diye soracak olursan sevgili röntgen teknisyeni bacım nasıl başardıysa ilkini rengi çok açık çıktığı için 2.ye çekti röntgen o sebeple.
Ya ben biliyorum ki hiçbirşey çıkmayacak röntgen sonucunda ama insan tırsıyo be blog,
verem savaş dispanserine git röntgen çektir falan zaten ortam bi garip orda...

Geçen sefer de Cedricin sık sık ateşi çıktığı için gittiğimizde lenf benzlerinde büyüme olabilir diye şüphelenmişti sayın doktorumuz,bir sürü kan tahlili falan yapmıştı benim de ödüm patlamıştı ya yavrum evladım kanser olursa diye neyse ki o şüpheden de bişey çıkmadı :D
Bizim bu doktorlarda pek şüpheciler yaw :p
Aman neyse şüpheci olup aşırı ilgilenmeleri üstünkörü muayne edip başlarından savmalarından iyidir :)

Sonracığıma bikaç bişey oldu ben aslında onları anlatacaktım :)
öğleden sonra gittiğimizde girdik muaynehaneye şimdi biz,röntgeni falan çektirdik ya dedim bana da bi alerji hapı yazarmısınız doktor bey,
Sarışın hoş bi çocuk vardı tam o sırada çıkmak üzereydi,
doktor güldü,siz tanışıyormusunuz dedi,
baktım bi tipe,yooo dedim tanışmıyoruz falan,
hadi ya bende şaka yapıyorsun sanmıştım dedi
yok dedim gayet ciddiyim ve gayet alerjilerim mevcut.
Olay şuymuş,o sarışın hoş oğlan represantmış ve alerji hapı tanıtımı için gelmiş o ordayken ben gelip alerji hapı isteyince de doktorda böyle bi izlenim oluşmuş :)
Bende güldüm tabii bu tesadüfe sarışın hoş oğlan da güldü,öyle gülüştük :D

Sonra doktor bana alejimin nedenlerini anlatmaya başladı bu arada bu bizim aile hekimimiz değildi çünkü bizim doktor izine ayrılmış ama şu anda doktor değiştirmeyi düşünmüyor değilim,
bu daha iyiydi sanki :D
Doktor alerji olayını şöyle anlattı aynen,şöyle düşün dedi sen elinde silah olan bi Polissin
Karşıda 2 suçlu,2asker,2sivil var,senin normalde suçlulara ateş etmen gerekiyor ama sen rasgele ateş ediyorsun herkese :D

Evet okuyucu alerji böyle bişey yani terörist olmak gibi,önüne gelene ateş açıyosun.
hahahha

Neyse velhasıl doktor bey baana bu tanımı yapınca dedim biliyorum alerjinin nasıl birşey olduğunu :D

Sonra işte biraz geyik muhabbeti sen kimin kızısın falan,aa şu neyin oluyo ben çok severim onu falan filan baya bi ilgilendi benimle sağolsun :D

Bu esnada Cedric benim rejime başladığımı söyledi,ondan konu açıldı,3 ay önce sigarayı bıraktığımı ve bu yüzden kilo aldığımı söyledim bunun üstüne benim üstünde durdu biraz doktor bey,sonra birkaç birşey daha vardı işte,yarın sabah gel dedi uzun uzun konuşuruz anlatırım böyle böyle diye çünkü bugün çok kalabalıktı,Böyle işte blog,yarın uzun zamandır ertelediğim sağlık problemlerim için doktora gideceğim bakalım,umarım bi çözüm bulunur...

Yaa bide alerjilerim için yok yumurta yeme,baharatlı yeme,çikolata gibi şeyler yeme.
Aaaaaaaaaa dedim tamam rejimde olabilirim ama aç gezemem ben :D

Bide bide Doktor Cedric'e dedi ki sen çok zayıfsın kilo almalısın erkek adam güçlü olur falan.
Şöyle bir örnek verdi bak dedi Başbakana nasıl güçlü adam,o kadar güçlü kuvvetli olduğu için başbakan olmuş,kimse ona bişey yapamaz falan.Cedric'in tepki:

-iyi ama başbakanın zaten bir sürü koruması var güçsüz,kuvvetsiz olsa da kimse ona bişey yapamaz.

İşte tam bu cümleden sonra dayanamadım bi kahkaha patlattım :)




11 yorum:

gp maksimov dedi ki...

daa oncede dedim bi yerlerde, tekrar diorum: cedric buyuk adam olur...ama toplumdan izole etmen lazim onu. gecmis olsun.

kIrmIzILI dedi ki...

çok sosyal bi çocuk,toplumdan nasıl izole edilir bilmiyorum ki...

HaYaL MeYaL dedi ki...

çalışan anneyi ben de hiç sevmem :@
Ben de anne olunca çalışmıcam :(

HaYaL MeYaL dedi ki...

çalışan anneyi ben de hiç sevmem :@
Ben de anne olunca çalışmıcam :(

HaYaL MeYaL dedi ki...

çalışan anneyi ben de hiç sevmem :@
Ben de anne olunca çalışmıcam :(

kIrmIzILI dedi ki...

bende sevmiyom ama ben anne olduğumda muhtemelen çalışıyr olcağım tabi günün birnde öyle byük bi karar verebilirsem yani anne olmak gibi bi karar...

ZIBBIDI dedi ki...

Ben alerjiyi anlayamadım yaaa..Saat geç oldun ondanmıki?

kIrmIzILI dedi ki...

bendeki alerji şöyle bişey,şimdi bazı insanlar toza karşı mesela aşırı hassastırlar,bazıları bazı kokulara karşı,ama benim ota boka alerjim var :D
sürekli hapşırıyorum :D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

senin alerjinin adı ÖKÜZ alerjisi :D doktoruna böyle söyle :)) bi de cedric e selam yazmaya dewam ;)

kIrmIzILI dedi ki...

öküzlere alerjim olduğunu bilmeyen kalmadı cnm :)

ZIBBIDI dedi ki...

Şimdi alerjiye werdiğin örnek pek bi açıklayıcı geldi..