30.7.09

bloglarda ara:kırmızılı

-10 yıldır olduğu gibi yine maaile Cedric'in doğumgününü kutladık ama büyük teyzem teeyy Türkiye'nin öteki ucunda olduğu için yoktu onlar,neyse seneye artık kısmetse :)

-Annem bana Bursa'dan ayakkabı almış 35 numara :p Tam geldi ayağıma acaip şık,güzel birşey.
Anneme sevgilerimle...

-Ben o öküzü evde tek başıma mal mal oturmak düşünüyormuşum malum tabii yapacak birşey yoktu,bugün inan blog aklıma gelecek vakit bile yoktu yani bi ara geldi tamam itiraf ediyorum azda ağladım ama o kadar sadece...

-Karar aldım evlenmicem ben,zaten evlilik boktan bişey,çok saçma,gereksiz.Hatta hayatıma erkekte sokmasam iyi,çünkü sonra onlar hayatıma sokup gidiyolar fena oluyor.

-İtalya'da denize nazır yeşillikler içinde güzel bi manastır bulabilirsem,rahibe olabilirim.

-Kpss hala açıklanmadı,ve kpss ye odaklandım şahsen,karar arifesindeyim,en zayıf halka benim şu anda,kopup kopmamam kpss ye bağlı.

-Bütün gün evdeyim ve hiçbirşey yapmıyorum.Acaip mala bağladım ya.

-Hayallerim vardı eskiden artık yoklar sanıyordum ama teker teker bilinçaltımdan bilinç düzeyine çıkıyorlar.Hayırlısı olsun demeliyim sanırım...

-Neden benim tüm isteklerim babamınkilere ters???

6 yorum:

Kerimsel dedi ki...

"-Neden benim tüm isteklerim babamınkilere ters???"

Bu hayatın kuralı sanırım. :)

Dardy dedi ki...

"...Hatta hayatıma erkekte sokmasam iyi,çünkü sonra onlar hayatıma sokup gidiyolar fena oluyor."

Ama bunu yapan bayanlar da var (: Erkek-kadın diye ayırmayalım bence, insanın hayatına sokup giden kızlar da var (:

..der ve kaçarım (:

kIrmIzILI dedi ki...

Kerimsel

Sanırım öyle,bu yaşa kadar hep iyi çocuk rolü yaptım ama sıkıldım ben,
vatana millete hayırlı olsun diyorum :)

kIrmIzILI dedi ki...

Dardy

Tamam haklısın biliyorum,hatta belki ben bile sokmuşumdur birilerinin hayatına :p

üff iki ucu aynı yani :):)
kaçma boşver birşey demicem :p

y. dedi ki...

senin yaşında bütün isteklerinin babanla ters olması normal,bir de buna kişinin kendi isteklerini açıkça ortaya koyabilmesi eklenince gayet normal.

evlenmek çetrefilli bir durum ,insna kendi kanından olanla aynı evde tepişiyor ,birde herşeyi farklı bir insan oğluyla ne yapabilir ki ama aşk güzel şey.

sen ,nefes al,biraz dur bekle ,bakalım hayat ne getiriyor,daha da önmelisi sen nereye yürüyorsun?

kIrmIzILI dedi ki...

24 yaşındayım çok genç sayılmam ya da ben kendimi artık genç hissetmiyorum...
Evlenmek istememe sebeplerimden biri bi adamla aynı evde yaşamanın zorluğu değil aslında,bi gün belki asıl sebepleri yazarım :)

bide ben akıntıdayım şu anda,yürümeyi bıraktım,hayat beni sürüklüyor istemediğim kıyılara...
ama sanki umudu elden bırakmamak lazım,çünkü umudumu yitirdikçe daha uzağa gidiyorum...