9.7.09

Bunalımdan önce son çıkamayış

Kulağımda ki tüm notalar hüzünlü bu gece,
Evet evet böyle duygusal içerikli belki elimden geldiğince edebi bi yazı yazmak isterdim
ama edebiyat neydi ki?süslü cümleler kurmak mı?bunu tartışsam ben şimdi kendimle,
daha iyi olurdu belki de ama ben bencilim ya tek derdim kendim,evet blog bak gerçekten durum bu
benim derdim kendimle,ben malım,aptalım,salağım,boş bi insanım ben evet çirkinim de aynı zamanda,boy pos yok,bi fizik süperdi sıçtım ağzına onunda götüm oldu kocaman bide göbek yaptım
çok lazımmış gibi,kendimi çirkin ve aptal gibi hissediyorum.Belki de öyle olduğum için öyle hissediyorumdur.Kimbilebilir?Ben bilmiyorum,bilen biri varsa söylesin bana.
ama neden diye sorma blog,nerden başlarım anlatmaya bilmiyorum çünkü.
Anlatabilirmiyim onu da bilmiyorum ki.
Saçmalamak istiyorum sürekli,çünkü doğru kelimeleri hiç bulamıyorum ben bildiğim binlerce kelime arasından..Biliyor musun blog ilk çocuk olmama rağmen isteyerek yapılan bebeklerden biri değilim ben,çünkü annemle babam evlendikten sonra gitmiş babam askere,ve babam askerden gelince çocuk istiyormuş bizimkiler,ama ben bu boktan dünyaya gelmek için kuduran ve dağları geçen bi spermcikmişim ve gelmişim dünyaya işte.Babam ben 1 yaşındayken askerden gelmiş,babamı istememişim annemin yanına yatınca kıskanıyormuşum bak blog sevdiğim erkekleri kıskanmam burdan kaynaklanıyo olabilir mi acaba? ama o zaman kadınları sevmem gerekirdi sanki be annemi babamdan kıskanıyormuşum ya o açıdan.O zaman benim bu saçma kıskançlıklarım demek ki bebekliğime dayanmıyor.Hoş sor bana blog en son ne zaman birini kıskandın diye derdim ama sorma blog,susma hakkımı kullanmak istiyorum,hem benim avukatımda var :p


Sonracığıma ben acı çekmeye meyilli bi insanım,gündelik hayatta böyle gülelim coşalım eğlenelim dalga geçelim modunda takılmama rağmen,yalnız kalınca ve bide böyle sapsam acaip mazoşistlik damarlarım ortaya çıkıyo,bu damarlarda kalpten beyne giden damarlar olmakla beraber sağ beyincikten sol beyinciğe giden yolu tıkıyorlar,böylece insanlar mantıklı düşünemiyo ve oturup acı çekiyo,evet evet bende mazoşits damar tıkaması var kesinlikle durum bu.

Ben çok salağım blog,ahh nasıl salağım bi bilsen ama bilme boşver,yarın yine akıllıymışım gibi yazılar yazarım nasılsa,bugünlük salak bil beni yeter.

Bide benim bi sorunum var bi adamla öpüşmeden sevgili olup olamayacağıma karar veremiyorum ya bence mantıklı sebepler söz konusu ama neyse öyle işte,canım sıkılıyo böyle sayfalarca saçmalayabilirim ya da elime bi kağıt alıp,hiç dikemeyeceğim elbise modelleri,sonracığıma ali ve ayşeler ama cin ali ve cin ayşe bunlar,ya da namı diğer çizgi çırpı adamlar varya onlar işte,yok len şaka yaptım accık resim yeteneğim vardır :) otursam çizerim hani,ama istediğim bu değil,resim yapmak istemiyorum şu anda.Dedim ya saçmalamak istiyorum en alakasız kelimeleri yan yana koyup içimdeki herşeyi atmak boşaltmak istiyorum,
sonra yorulmuş gibi durmak bi an ve sonra yola devam etmek,yol dediğimde evin içi işte en fazla odamdan mutfağa gidiyorum bilemedin banyoya banyo dediğime bakma klozet falan orda ya çiş durumları,bu kadar doğal bi ihtiyacı söylerken neden utanırız hiç anlamam,özellikle böyle mekanlarda falan lokanta tarzı yerler ciksi mahalle köftecisi farketmez,sorarsın adama böyle lavabo nerde acaba wc anlamında sorarsın sen,şurda der bi gidersin tamam lavabo varda gerisi nerde diye bakarsın,sonra dersin len erkek olsam bu sinirle işerdim şuraya falan ama dişiysen yok anam yapamazsın maalesef yani çünkü sen dişisin bebeğim.Neden dişi olduğunu bilmesende öylesin işte.

O değilde ben erkek olsam çok piç olurdum,bizim şoparların deyimiyle,
mahallede kız bırakmazdm :p

Bide bugün camları sildim kapıları falan çamaşır suyuyla ellerim fena oldu,alışık değil ya bünyem ondan sanırım.Gerçi neden sildim o kadar her yeri bilmiyorum.Zaten temizlik manyağı oldum,otu boku temizliyom sürekli,bana noluyosa neden çamaşır suyuyla temizlersn bi benmi vaırm evde,aaa sahi blog annem artık evde sanırım en azından bugün evdeydi,ama ben dışarı çıktım falan neyse orasını karıştırma.

Daha saçmalıcak ne çok şey var aslında,hayat saçmalıktan ibaret değilmi?
Dünyaya geliyorsun sonra yaşıyorsun ölüyorsun.
Bu arada kader diye birşey varmış,kaderimizi yaşıyormuşuz.
Acı,keder,elem,ayrılıklar bunlar benim kaderim yani ondan gelmişim dünyaya istenmeden!
Oyy dostlar oyy basit bi spermken bile manyakmışım ben...
Bu dünyaya gelmeye ben karar vermiş gibi konuştum ama hayır cidden ben hatırlamıyorum ya
bilsem böyle bi yermş dünya gelir miyim hiç?
Gelmezdim bak cidden söylüyorum.

Bide cennete gidersek harem kurabilirmişiz,ama erkekler olunca da adı haremmi olur bilmiyorum,hem cennette hangi dil konuşuluyo onu da bilmiyorum,arapça olabilir bak ama ben arapça da bilmem ki,düz sıradan alfabe var ama azcık biliyorum bak şöyle başlıyo
elif,be,te,se,cim,ha,hı,dal,zel
bide bunların harfleri var tabiii ama ben bilmiyorum yaniblog bilmediğim tek 5 vakit namaz değil,arapçada bilmiyorum,dua da bilmiyorum pek,korkarım ama annem haklı babama benziyorum ama ben 3kuluvalla 1elam biliyorm en azından,sanırım babam onlarıda bilmiyo:p

uykum geldi acaip,şöyle acaip benim bu saatte pek uykum gelmezdi,yarın nereyi temizlesem şimdi onu düşünüyorum,neyse blog ben gidiyorum,sende bu yazıyı unutmalısın bence,ben yayınlıcam gene çok sıkılan olursa okur belki diye,ve sabah kalkıp bakarım neler yazmışım,
yoo yoo cidden sarhoş değilim bak evdeyim zaten,bizim evde sarhoş olmak yasak,eve sarhoş gelme hakkı var ama evde sarhoş olmak yasak,bide sarhoş olsanda kusmak yasak,annem valla o halde bile temizletir adama o kusmaları,çünkü nefret ediyomuş öyle dedi.

Yazmak istediiklerim bunlar değildii,duygusal içerikli bi yazı yazmak isterdim ama yok işte olmadı yapamadım,saçmaladım bi dünya,10 parmak yazıyorum ve 10 parmağımla saçmalıyorum...Beynim böyle kötü bişiler geçiriyo sanki,evet bunalıma doğru giden yolda son çıkışı kaçırmak üzereyim...

9 yorum:

NihaL dedi ki...

Canım ya canını bu derece sıkan ve beynını bu derece kurcalayan şeylerı hayatından uzak tutmalısın:(

duygusalboşluk dedi ki...

senin saçmalıkların bile güzel canım benim geçicek hepsi ne diyorum ben sana inan :) herşey inanmakla başlıyor ne de olsaa deme ?

kIrmIzILI dedi ki...

nihal

Ahh be uzak tutmaya çalıştıkça gelmese hayatıma kötü şeyler,keşke...

kIrmIzILI dedi ki...

duygum

inanmıyorum bitanem hiçbirşeye,hiçkimseye,hatta kendime bile
inanmıyorum.

MOMOL dedi ki...

umarım canını sıkan şeylerin en kısa zamanda ipini çekersin :)

kIrmIzILI dedi ki...

sanki canımı en çok kendim sıkıyorum gibi,kendi ipimimi çeksem ne yapsam :)

MOMOL dedi ki...

hehe:) aman diyim haa:)
herşey gelip geçici; bence kendine bunu yapma...

kIrmIzILI dedi ki...

doğru haklısın herşey gelip geçiyor,ama geçip giderken sanki bizden birçok şeyi alıp götürüyor...

MOMOL dedi ki...

belki; ama sana kattıklarınıda göz ardı etmemelisin...olaylar sıcakken sadece olumsuz şeyler üzerinde odaklaşırız; ama zaman geçince sadece bizden götürdüklerini değil bize kattıklarını da farkederiz...