1.7.09

Dertler derya olmuş sandalım alabora,yani derya alabora

-Bazen kendimi lanetli gibi hissediyorum.
-Ne zaman kendimi iyi hissetmeye başlasam,babam içine sıçıyo.
-Tekrar söylüyorum,benim babam ota boka kızmaz,ota kızar boka kızmaz.işin boktan yanı otlar boklardan her zaman daha fazladır.
-"Zilli" diye bi köpekle tanıştım bu gece,tek elime sığıyo acaip şeker,ama kaybolacaktı az kalsın :p
-Hayat benle hep dalga geçiyo,bende kendimle dalga geçiyorum,dalga geçilen hep ben oluyorum.
-Daha da depresyona giremem modundaydım ama kafam ağırıyo çok fena,şöyle kuvvetli bi sakinleştirici içsem,sakinleşsem,düşünemesem falan ne güzel olurdu oysa ki.
-Siz siz olun okulun yanında ev almayın kiralamayın.Kiralasanızda sakın almayın.Bakınız bizim kendi evimiz,oturuyoruz senelerdir.Her sabah zil sesiyle uyanmak,her sabah andımızı tekrar etmek öğrencilerle birlikte,pazartesi ve cumaları istiklal marşı söylenirken hazırolda durmak,
bunu özellikle annem takıntı haline getirmiş durumda,saygılı türk kadını kendisi.
-Bu lanet olası şehirde çok yalnızım.
-Burda gece dışarı çıkamıyorum.
-Burda uzun eteğin üstüne dekolte bi ipli badi giyersem tarz değil cinslik olduğunu düşünürler.
-Dertler derya olmuş bende blog senin haberin yok.
-Aslında görünüşte dert yok ama kime göre işte sorun bu,yani sana göre benim bütünlemeye ders bırakmam sorun olmayabilir ama bana göre sorun,aslında bana göre de sorun değil işin kötü yanı bu,o zaman herhalde bu sadece babama göre sorun olacak işin maddi boyutu var bide o açıdan yani.
-Bana göre sorun şu ki,annemle babamın tartışması daha doğrusu benim babamla tartışmam.
-Kendimi garip hissediyorum nasıl desem dağlar kızı heidi benmişimde,şehre inmişim ineklerden sonra öküzlere alışamamışım gibi.
-Birde şey gibi hissediyorum Sindrellayken Külkedisine dönmüş gibi,hani bütün gün olmasada her sabah evde temizlik yapıp duruyorum ya o açıdan.Zaten Cedric bana temizlik manyağı oldun sen diyo,anama benziyorum büyüdükçe...
-O değilde yarın şöyle değişik bi yemek yapmak istiyorum ama ne kadar değişik olabileceği konusunda şüphelerim var,annemin yapmadığı tarz birşey olsun istiyorum,biraz bana özel olsun :D kırmızı birşeyler katayım bari içine hahaha kırmızılı olur o zaman :p :p :p
-Ya farkettimde burda yazarken de ne kadar da çok smile kullanıyorum ben!
-Kendimi lanetli gibi hissetmemin sebebi ise,ne zaman içim sıkılıp daralsa kötü birşeyler olması ve üzülmem...Batıl inanç değil bu kendini gerçekleştiren kehanet hiç değil,öğrenilmiş çaresizlik olma ihtimali de yok,belki edimsel bi koşullanma bilemedin klasik koşullanma.
-Onu bunu boşverip hayata gülümsemeye devam etmek istiyorum muhtemelen birazdan yaparım bunu ama şimdi böyle hafif malcana bi ruh halindeyim,babama kızgınım,oturduğumuz yere tesadüfen gelip bizim masamıza oturan hasan abi ve ailesine ve köpekleri zilli ye minnettarım,neyse ki neden ağladığımı sormadılar o esnada bunun içinde teşekkür ederim...
-Yarın tüm öğleden sonramı anneannemin bahçede hamakta sallanıp kitap okuyarak geçirmeye karar verdim!

Şimdilik good night blogcan, ben daha uyumam nasıl olsa, takılırım biraz,sonra yatarım uyurum doğal olarak.Bazen uyumanın çok saçma birşey olduğunu düşünüyorum aslında, ama bazen çok tatlı geliyor.Her halükarda uyuyorum sevsemde sevmesemde,bu annenle babanı değiştirememek gibi birşey,uyumak zorundayız uyuruz,rüya görmek zorunda değiliz ama ben çok görüyorum saçma sapanlar ya genelde o yüzden yazmıyorum pek ama belki yazarım da bi ara belli olmaz,zira bu aralar bütün gün netteyim bi sürü post girebilitem söz konusu olmakla beraber bu gece kendimden nefret ediyorum ve hoşçakal blogcan.görüşürüs.öptüm seni baby!

4 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

kız arkadasımla baya bi ortak düşündüğünüzü anladım... zor bunlar zorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. :S

kIrmIzILI dedi ki...

nerden vardın o kanıya ya merak ettim doğrusu

bi dost dedi ki...

kırmızılı yemek fikrine çok güldüm :))) ali nazik falan yap bak annen yapmıyosa hem çok güzel hem tam yaz yemeği hem de kolay. ay canım çekti:D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

kuzum yazdıklarını okuyunca sanki o söylüyormuş gibi hissettim.. nerdeyse kelimeler tıpatıp aynı.. bu aralar çok zor günler geçirmekteyim aşk hayatımda... deniz çok dalgalı anlayacagın...

paso sallanıyoruz :D