20.7.09

Gene geldim...


5 gün 5 gecelik gayet eğlenceli ama kısa olan tatil sona erdi... Vallahi ne yalan söyleyeyim hiç dönesim gelmedi,gerçekten güzeldi yani ortam falan. Aşırı kalabalığı sevmeyen ben bile kendimi bi anda o 25-30 kişilik grubun içinde buldum ve sanki daimi üyelerden biri gibiydim :)

Gerçi zaten birkaçını tanıyordum bide çoğu bizim buralı,zaten burda tanımadığım bikaç kişi kalmıştı işte onlarla da tanıştık tam oldu :p
Daha ilk gece şu beni bırakıp giden hayvan herifin üniversitede 4 yıl birlikte kaldığı ev arkadaşıyla tanıştım,kökenlerden konu açıldı malum bizim dedeler nineneler hepsi göçmen falan,neyse bu şahısla da bizim annelerimiz zaten komşu yani aynı mahallede oturuyorlarmış eskiden,babalarda Bulgaristan göçmeni,aman dedi o çok tehlikeli adamdır!
Offf dedim yaa off bana mı anlatıyorsun,tabii arada gelen geçen gidenleri bilmiyor bu eski ev arkadaşı,yani beni tanımıyordu daha önceden ben de onu tanımıyordum ama pek meşhur adamdır kendisi lakabını duymuştum daha önce... Neyse ertesi gece kumda oturmuşuz kabile olarak çekirdek yiyoruz meze olarak :p Velhasıl benim bide kuzenim vardı bu benim öküzün eski ev arkadaşı da onun kankası zaten bunlar hepsi kanka böyle tarikat gibi bişeyler,hepsi tehlikeli adamlar blog senin anlayacağın, böyle tam Trakyalılar içerler,sıçarlar,yerler,gezerler,tozarlar,baba parası tatlıdır çalışmak zor gelir falan bende gittim bunlardan birine aşık oldum işte ne akıl ne mantık demicem aşkta mantık yok blog...

Neyse işte biz oturuyoruz gece kum da geyik falan yapıyoruz bide kuzen falan varya arkadaşta yanımda ben böyle acaip rahat moddayım gelelim sadede bütün gece blog bak abartmıyorum bütün gece,ne desem,nasıl tepki göstersem,her hareketimde beni ona benzetti bu eski ev arkadaşı...Ya ben kafamı dağıtmaya gitmiştim oraya ona benzetilmek için değil!!!
Yaa hem biz bu kadar benziyor olamayız dimi blog? Ben o kadar boktan bi insan değilim ki...Değilimdir dimi? yoksa öyleyimde ben mi farkında değilim :S:S:S Hem neden benziyormuşuz yaa üfff benzemiyorum ben ona falan.
Ayrıca "İki cambaz bir ipte oynayamıyor",evet evet durum analizi budur...

Neyse işte tamam itiraf ediyorum 5 gün boyunca orda o öküzü düşündüm çünkü onun arkadaşları ile beraberdim ve sürekli lafı geçiyordu...
Zaten o ev arkadaşını gördükçe o aklıma geldi durdu,çocukta gece gündüz bizimle falan... Öyle yani blog...
Ama iyiyim gerçekten bak çok iyiyim geçen gece neden böyle oldu diye düşünürken gözlerim doldu biraz ağladım ama iyiyim...

Bide blog,birine aşıkken aşk acısı çekerken beni gibi mal mal,24 saatin uyanık olduğun tüm saatlerinde onu düşünürken sen sen ol hayatına başkasını sokmaya çalışma daha fazla zarar vermekten başka hiç bi boka yaramaz...
Al bak ben sözde tatile gittim hep onu düşündüm,gerçi çevremdekilerin hemen hepsinin onun kankaları olmasının etkisi ve kendisinin sürekli muhabbeti açılması sebeplerden biri ama ben zaten dalıp dalıp onu düşünüyordum ki...Hep keşke yanımda olsaydı dedim,bide ben bu gittiğim yere ilk kez gittim,benim öküzcük hep gidiyormuş hep anlatıyordu böyle böyle,gidersek şöyle yaparız,şuraya gideriz falan ayy bende mal mal onu düşündüm.
Çok salağım yaa ama her aşık biraz salak değil midir???


Bu arada "sevmek dünyanın en güzel şeyidir" cümlesini kuranlarında ağzına sıççıımm.
Bok gibi bişey sevmeyin sakın sevilin ama sevmeyin.

İnsan sevince mala bağlıyo,insan sevince aptal oluyo,insan sevince değişiyo kendi gibi olmuyo, hani ben onun istediği gibi de olamıyorum ama kendim gibi de olamıyorum, bu arada bu bahsettiğim insan benim :D yani genelleme yapmış gibi olmasın. Elalem nasıl sever bilemiyorum.Ben sevince bi değişik oluyorum onu biliyorum sadece.

Amaann tatili anlatacaktım sözde neyse artık sonra anlatırım,değişik insan profilleri var anlatmak istediğim neyse artık gece yarın falan anlatırım bi ara.


Bu arada anam içimi daraltıyo zaten derdim başımı aşmış

Bu sefer napıcam ben aq modundayım...
off offf

2 yorum:

bi dost dedi ki...

fiyasko olmuş.. yuh yani.. zaten unutcam diye bi yere gidince hep öyle olur ama, arkadaşları olmasa da aklın gidip dururdu ona, eminim.. benim hep öyle oluyo da:D gittiğim yeri de zehir ediyorum ahaha:D

kIrmIzILI dedi ki...

aman kuzum bende şans yok wallahi...