21.7.09

Hadi hatunlar aşıyaaa

Ben bugün aşı oldum kızamıkçık aşısı,
duymayanlara duyurulur,bağlı olduğunuz sağlık ocağına gidip olunuz,
bir kart veriyorlar ve isminizi yazıyorlar aşı oldunuz diye.
Sakın korkmayın hiç acımıyor.
Yeminle bak,benim koluma bak şimdi anlamazsın bile :)

Dün gece benim bi çakma msn var onda elemanın biriyle konuşuyoruz,
ama ilk kez konuşuyoruz benim de kafa bozuk malum böyle değişik tiplerle
bilmediğim konular hakkında konuşasım vardı,bu eleman da uzay bilimleri okumuş
ya da öyle bir adı var bölümün işte her neyse şimdi de fizikte master yapıyor,
işte lost teorileri ne derece gerçek olabilir,ışınlanma,ıvır zıvır biz böyle konuşuyoruz,
sonra nerden geldi konu bilmiyorum benim aşk acısı çektiğime geldi,
bende bütün kızlar gibiymişim yanlış adamlara aşık olup acı çekiyormuşum.
Sende klasik kızlardan birisin,senle sohbet etmek güzeldi dedi çat sildi beni lavuk len.
Bozulmadım ama vallahi bak :)

Bide tip falan bi değişik bunun bide kendini doğru adam sanıyo,
de get len dedim mal.Doğru adammış pööhhh
Doğru adam diye birşey yoktur,
doğru adam sıfatını hakeden varsa onlarda tipsiz ve parasızdırlar böylece kendilerini bir bok sanarak çapkınlık yapamazlar,eşşek gibi davranamazlar.
That's all baby veeeeeeeee
eğer 18-35 yaş arasında hatun kişiliksen git aşını yaptır yarın öbür gün alimalla bebeğin falan olur yani yazık kızancağıza...

Bide bide şöyle bir durum var bu aşıyı olmak için hamile olmamak gerekiyormuş ve
4 hafta içinde hamile kalmamak gerekiyor,hemşire bacım beni uyardı.
Cedric dedi hamile kalamaz o evli bile değil...
Ezik,yalnız ben.ühüüüüüüüüüüü

16 yorum:

La Loba dedi ki...

Ben de eziğim, ben de yalnızım. ama gidip aşı olayım yine de.

Pilli-Cadi dedi ki...

yahu biz kizamikcik asisini kücükken ya da bebekken olmamis miydik:)
ben oldum biliyorum
olsam bari
bu aralar asilarim eksik:P

aksilaz dedi ki...

Olaylara bakış açına hayranım..

kIrmIzILI dedi ki...

La loba

evet eziklerde aşı oluyor,ama aşı olurken ezilme dik dur bacım :D

kIrmIzILI dedi ki...

pilli cadı

canım wallahi oldukmu hatırlamıyorum ama ben kızamık ya da kızamıkçık olmadım malum küçük kardeşim var o olurda bana bulaşır diye çok korkuyordum,devlet böyle bi aşı çıkardı :D sevindim walla ne yaalan söyleyeyim.

kIrmIzILI dedi ki...

aksilaz

peki ama nasıl yani diye saçma bi soru sorayımmı :p
yok la şaka öyle demicem de bu yazı da nasıl bakmışım ne anladın :D
evet bu yazıdan ne çıkardın laz kardeşim :)

aksilaz dedi ki...

Laz kardeşin olaylara çok doğal ve yalın baktığını düşünüyor. Tabi bunda büyük pay gizliliğin.Uzatmayayım ben yazı stilini ve bakış açını begeniyorum...

Kerimsel dedi ki...

Hım, burada erkeklere yönelik ağır bir itham sezdim ya neyse. :)

Yalnız o uzay bilimi okuyan şahıs da aslında klasik bir erkekmiş, çünkü klasik erkek mantığı her zaman kendisinin yer yüzündeki en ideal erkek olduğu yönündedir.

kIrmIzILI dedi ki...

aksilaz

peki öyleyse tekrardan teşekkür ederim :)

kIrmIzILI dedi ki...

Kerim

ya biliyosun erkeklerle ciddi problemlerim var :)

Adam bana neden öyle bi tepki gösterdi anlamadım aslına bakarsan,bence aşkta her kadın biraz klasik ama onla bi aşk meşk gönül işlerine girmek gibi bi art niyetim yoktu tek amacım fizik konularında konuşmaktı biraz :D
Bide iq um yüksek dedi bu ben biraz dalga geçtim :p sanırım onunda etkisi oldu ama umrumdışı :)
Saçma sapan erkek davranışları işte,haksız mıyım?

Kerimsel dedi ki...

Tamam mesele şimdi anlaşıldı. :D
Sen zekasıyla dalga geçince, o da çok zekice (!) davranmış. Dediğin gibi saçma sapan erkek davranışı. :D

kIrmIzILI dedi ki...

ya hep haklı olmak istemezdim ama cidden erkekler saçma sapanlar ya çoğu zaman,lafım meclisten dışarı :)

aksilaz dedi ki...

Biz buna erkekler sacma sapan demeyelim. Erkek ve bayan arasındaki mantelite farkı diyelim. Bakış açısı farklı. Ama bundan su anlasılmasın o fizik dehası arkadası savunmuyorum. Bırak o kendi dünyasında kendi iq suna göre yaşasın...

kIrmIzILI dedi ki...

Ya ben normalde böyle erkek düşmanı değilimdir lütfen yanlış anlaşılmasın :) Bu aralar dertliyim kederliyim hatta ibo dan nağmeler
dertler derya olmuş
sandalım yok
falan yani öyle bi moddayım bu sebeple mala bağladım falan filan,
o salağında iq sünü yerim üstüne limon sıkıp :p

gp maksimov dedi ki...

in cedric we trust! buyuk adam olacak besbelli...

kIrmIzILI dedi ki...

umarım serseri olmaz,lise de yatılı okula göndermeyi düşünüyorum kendisini.