8.7.09

Karıştım...

İçin daralır,sıkılırsın,boğulursun
Taşmak üzere olan bir nehir gibidir ruhun,
Ağlayamazsın...

Evet evet,aynen bu ruh halindeyim,sık sık içimden ağlamak geliyor,
ağlayamıyorum,kalbim yerinden çıkacakmış gibi çarpmaya başlıyor,
sonra "bir şey" oluyor sakinleşiyorum.

Sonra yine içim daralıyor,kalbim yerinden çıkacakmış gibi çarpmaya başlıyor,
Ağlayamıyorum,
" bir şey" oluyor sakinleşiyorum...

Nedir bu birşey bilinmez,bazen bir dua,bazen bir ses,bazen annemin göğsüne yattığım o dakikalar,bir şarkı ya da bir rüya...

Sıcaktandır belki de kim bilir.
Belki de ağlarım geçer,biter.
Belki ağlayamam kalır içimde...

4 yorum:

bi dost dedi ki...

Allah gönlüne ferahlık versin...

Emine ALBAYRAK dedi ki...

iyi geceler..yüreğine dokunmayı unutmuşsun be arkadaşım..bırak yüreğin yeşerinceye kadar ağla aynanın dediği gibi...

HaYaL MeYaL dedi ki...

havalardandır dicem ama sıcak havanın etkisiyle çoğalan hormonların verdiği aşk büyüüsü de olabilir :))

duygusalboşluk dedi ki...

aşk ...