10.7.09

Kırmızılı Nağmeler

Bu yaşa geldim,bunca şey yaşadım hala şaşırabiliyorum ya pes yani diyorum şu içimdeki salak çocuğa.
Ciddiyim bak benim içimdeki çocuk salak!
Bu arada lütfen kimse "hamile misin" iğrenç espirisini yapmasın.
Erkeklerden cidden nefret ediyorum,yüzde çoğu adi yaratıklar ve ben hep o yüzde çok kısma denk gelirim.
Doktora gittim en sevdiğim şeylerin listesini çıkardı ve yemeyeceksin bunları dedi.
Hasktr len diyesim geldi ama demedim diyemedim.
"Yiyebileceklerimin listesini çıkarsaydınız daha kolay olurdu." dedim.
Doktor bana gülümsedi senin iyiliğin için dedi,peki dedim.Sonra eve geldim bol şekerli bi kahve yaptım,yanında tuzlu pastane kurabiyelerinden yedim.Sonra komşu geldi oturduk hep birlikte o yağ oranı yüksek çekirdeklerden çit çit çitlettik.

Kuzenimin yeni aldığı iki kot pantolonu pembeye boyanmış çamaşırları yıkarken,görünce ne tepki gösterecek çok merak ediyorum :D Zavallı teyzem ya kuduracak muhtemelen zaten sinirlidir kendisi...Bende ütüledim bi güzel o pembeye boyanmış kotları hahaha
Kız olsa güzel oldu renkler aslında ama erkek adama öyle pembeli kot yakışmaz kanımca :p
Bugün kendisinin tüm tshirtlerini gömleklerini falan ütüledim yaa,1,5saat sürdü ve 1 kilo erimişimdir kesin-hava sıcak ütü sıcak oyy oyy yandım tutuştum eridim bittim.
Şimdi kuzeninin ütülerini neden sen yapıyorsun diye soracak olursan,teyzem kızının yanına gitti,çünkü teyzemin kızı anne olacak ve bende teyze heyooo :D
Neyse benim bu abim pek kıymetlidir,herkes pek sever pek bi değer verir,o sebeplen kutsal
ütü yapma görevi aile meclisi tarafından bana verildi :pp

Bide erkeklere gıcık oluyorum hemde çok.

4 yorum:

gereksiz adam dedi ki...

hangi yaşa gelinirse gelinsin, bitmez ki şaşırmalar (laf oldu söyledim, kimse bilmiyordu bunu iyi oldu söylediğim, lahavle)..

birde neden o zaman doktora gittin ki.. gerçi biraz düşününce rejim programı değil, sağlık sorunları nedeniyle olduğu anlaşılabilir ama anlamak istemiyorum, sormayı seçiyorum.. zaten zırvalayasım var, nereye sarsam bilmiyorum...

kIrmIzILI dedi ki...

rejim yapabilcek bi iradem yok benim,denedim gördüm :)
zaten rejimlik çok bi halimde yok zaten bu da rejim programı değil :D
haha ne güzel açıkladım dimi

sufi dedi ki...

Aslında "canının istediği canına şifadır" derler de!!!Sen o doktoru değiştir istersen.

kIrmIzILI dedi ki...

evet bak sanki o daha mantıklı...
gerçi bence herşeyin nedeni stres,üzüntü,keder...