14.7.09

Kırmızılı Yaşıyor kiiii


Yes,I know. Böyle dramatize ettiğim olaylar,acıklı depresif tavırlarım hiç çekilmiyor. Zaten gülmediğim en azından gülümsemediğim zamanlarda acaip bet birşey oluyorum. Hava güzel,arkadaşlarım var parklarda bahçelerde yapay havuz kenarlarında akşamı ediyorum. O değilde neden yapay havuz dedim ki havuz zaten yapay birşeydir doğal su birikintisi göl,gölet falan oluyor. Baknz.Gereksiz açıklamalar yapan blogger modeli. Eveett,sevgili blog sevgili blogdaşlarım,ben artık iyiyim,kendime şimdilik geri döndüm, en azından kpss sonuçları açıklanıncaya kadar iyiymişim gibi devam etmeyi düşünüyorum hayata, hayat bu konuda ne düşünür bilemiyorum :p

Ya hayat dedim de bizim bi komşunun kızı vardı adı Hayat,3,5 yaşındaydı ama geçenlerde taşındılar,Neyse ben bu çocuğun ekolü gibi birşeydim,hastaydı kızan bana bildiğin ya :D
Bide ben geçen sene dersanede çalışıyodum ya böyle baya bi kokoş takılıyodum,süsleniyodum falan çok hoşuna gidiyodu kızın :D Ben kırmızı ruj sürerim mesela çok severm çünkü, ama iyice kan kırmızı süremiyorum pek burda neyse işte hayat beni görüyo ya hemen annesine diyomuş annee kırmızılı abla kırmızı ruj sürmüş bende istiooom,çocuk bildiğin beni taklit ediyodu ya :D Şaka maka acaip hoşuma gidiyodu :p Napıyo acaba kızancık benim gibi olur belki büyüyünce :D Zevkli ve accık kokoş :p Nerden nereyee geldikk :)

Demem o ki blog,hayat boş eğlen coş,ayrıca ne demiş şair
"yalan dostum aşk diye birşey yok aşk dediğin üç günlük eğlence bilemedin beş gün sürsün kapılıpta sürünen çookk" Aferin diyorum şaire,çok güzel söylemiş. Bu arada ben küçük bi kaçamak yapmaya karar verdim :D Babamın onayını alabilirsem,hoşçana bi tatil olabilir bu benim için ;) Biraz çapkınlık yaparım belki belli mi olur :) Hem azcık kilo almış olabilirim,toto da büyümüş olabilir ama neyse ki selülit sorunum yok :D Rahatım o sebeple :p Bide babiş izin verirse offf süper olcak.

Bu arada diyenler olabilir 24 yaşında kocca eşşeksin babandan mı izin alıyorsun diye hala, evet bacılarım evet ablalarım abilerim hala babamdan izin alıyorum,çünkü parayı babam veriyor ama emin olun parayı babam vermese bile babamdan izin alma zorunluluğum var, çünkü evimizin kızıyım hala bak burda bile kadınım demeye çekindim birden...

Çünkü ahh güzel memleketim Türkiye'm,Trakya gibi en rahat bölgelerinden birinde yaşamama rağmen sadece bir "kadınım" birey olma derecem ne kadar bilmiyorum inan...

Bu ülke de kadınlar ne derece yaşayabiliyor emin değilim,ama bir blog var orda
KADINLAR YAZIYOR

Belki birileri kadınların nasıl yaşadığını anlamaya başlar diye...

12 yorum:

Evren dedi ki...

bak bu haller sana daha çok yakışıyor... ne o öyle dramatik bir anlatımla kırmızılı... bünyeye uymuyor :)

HaYaL MeYaL dedi ki...

kesinlikle bu haller çok daha güzell :)

aksilaz dedi ki...

Tatile ihtiyacın olduğu kesin. Babadan izin alma demeyelimde babayı bilgilendirme diyelim. İzin verecektir eminim. Pardon bilgisi içinde gideceksin :)

kIrmIzILI dedi ki...

Evren

Dimi yaa hiç yakışmıyo bana dram :D
umarım böyle devam ederim hep :)

kIrmIzILI dedi ki...

Hayal Meyal

Danke schon baby :)

kIrmIzILI dedi ki...

Aksilaz

Baba bilgilendirildi ve onayladı kırmızılı yarın gidiyorr :)

aksilaz dedi ki...

Ugurlar ola ...

kIrmIzILI dedi ki...

sağolasın :)

gp maksimov dedi ki...

"Böyle dramatize ettiğim olaylar, acıklı depresif tavırlarım hiç çekilmiyor"

Nihayet=) bu ve bunun gibi pseudo-neseli yazilarinin hakiki depresif yazilar olduunu farkedecein gunleri de sabirsizlikla beklioruz!

kIrmIzILI dedi ki...

Türk filmlerinden birinden bir replik,hanım kızımız,güneş gözlüklerini takmış,saçlar yapılı makyajlı falan,böyle gülümser,
yanında hizmetçi teyze
-hanımım çok güzel oldunuz.
Bizim kız saçlarını savurur vee
o iki kelime dökülür dudaklarından...
-SUS,FARKINDAYIM...

evet özet şu cümle,
sus,farkındayım...

gp maksimov dedi ki...

you are on the right track, sis=)

kIrmIzILI dedi ki...

i!m sure :p