11.7.09

son dakika

Evet evett
sondakika.com dan son haber,benim dün gece ağlamam boşuna değilmiş blog,
bugün süper haberi öğrendim...
Paşamın yeni sevgülüsü varmış,bela okumak geliyor içimden sürekli
oysa ben hiç bela okumam ki...
canım daha bi yandı blog,aptal gibi hissediyorum kendimi.
Ne desem boş,adını anmasam hiç?
ama ağlamıyorum blog,dayadım gene kendime hapları...
Acı çektiğimi farkındayım ama ağlamıyorum.
Onun için artık hiç ağlamamalıyım...
Ahh blog...
Kaçıp gitmek istiyorum buralardan,çok çok uzaklara...
Gitmem gerek...
gitmeliyim..

4 yorum:

diamandi dedi ki...

hep birileri yüzünden kaçanlar olduk hayatta... hep kaçırtmak istediler.. güçsüzü oynadık belki belki güçsüzdük de.... ağlamamak güç gösterisi değil bence...bence ağlamaksa içinden gelen ağla.. ama bu güne has olsun.. gitmek hayatının tamamına sirayet çünkü....

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

bence de uzaklaş oralardan bi süre.

HaYaL MeYaL dedi ki...

ahhh kırmızılımm ahhh :( ilk aşkımın,ilk heyecanımın, yanında bi kız gördüğümde; şu sölediklerinin aynısını nası da hissetmiştim.. Eminim yazamadığın daha ne duyguların war, kalemin yetmediği, cümlelerin anlamsız kaldığı.. Bazen hala aklıma gelir, hala canım acır.. İlacı da yok biliyoo musun? Çekip gitmek de anlamsız kalıyor.. Çünkü hep kalbinin bi yerlerinde, beyninin atardamarında.. Böle bi neşterle çekip alamayacağın yerlerinde sanki..
Pff yine akllıma geldi bak, üzülme dicem son olarak, ya da beraber üzülelim? Amaann en iisi takmayalım be kırmızılı :)

La Loba dedi ki...

Kaçsan da kurtulamazsın ki. İçin yanar, durmadan yanar. İçin katılır, boğazın düğümlenir ağlayamazsın. Ağlarken durmadan kendine kızarsın. Geri dönse affeder miyim diye sorarsın.. Evet dersin önce. Tekrar birlikte olsak nasıl olurdu diye düşünürken uykuya dalarsın. Sana o an sarılıyormuş gibi kendini kandırırsın. Sabah uyandığında sanki hala yanındaymış gibi gelir ama gözlerini açtığında yapayalnız olduğunu anlarsın bir kere daha. O bambaşka bir hayatın yarısıdır ancak kabullenmek istemez içine bir şeyler.

Belki acını hafifletmez ama yalnız değilsin bunu bil.