28.7.09

Şükretmeliydim bugün...


Garip...
Dualarım kabul olmuş...
Gidiyor burdan 1 hafta içinde evet artık bir işi var...

Öğlende öğrendim ortak bir arkadaşımızdan tamamen tesadüfen,
demek ki öğrenmem gerekiyormuş hiç alakasız bir insandan.
Sonra,

ağladım,ağladım,ağladım.

Seni bir daha göremeyecek olmama ağladım,
halime ağladım,salaklığıma...
1,5 ay sonra ilk kez aradımseni,gidiyormuşsun dedim,

çok sevindim hayırlı olsun,
dedim...
hiçbirşey olmamış gibi,2 arkadaş gibi konuştuk...
Sesim titredi sen farketmeden kapadım,

hıçkıra hıçkıra ağladım,
ağladım...

Gözlerim şişene kadar ağladım,

Görmek acı veriyordu,
görmeyecek daha çok acı verecek gibi...

Bilmiyorum...

Belki böylesi daha iyi oldu,
belki değil
kesinlikle böylesi çok daha iyi olacak...
tam 1 yıl olmuştu tanışalı...

Gidiyorsun şimdi...

Git...

Selametle...
Yolun açık olsun...

12 yorum:

funda dedi ki...

:(

kIrmIzILI dedi ki...

:'(

hakan-can dedi ki...

Merhaba...
Üzülmeyin bu kadar,zaman herşeyin ilacıdır,bu da geçer,belki de geri döner...:(

Ne diyelim: En kötü gününüz böyle olsun..

kIrmIzILI dedi ki...

geri dönmeyecek,biliyorum...

La Loba dedi ki...

Antidepresan yüklenmiş durumda olduğum için yazdıklarımdan sorumlu değilim.

Ağlama. Ağlamak çözüm değil kırmızılım. İsteyen gitsin. Bir söz vardır bırak gitsin eğer geri dönerse senindir dönmezse hiç senin olmamıştır. Lan zaten gitmek istiyorsa nasıl senin olmuş olabilir ki? Yıllar sonra dönse ne olur dönmese ne olur? Üzülüyor olman için üzüldüm ben.

kIrmIzILI dedi ki...

La Loba

haklısın aslında hiç benim olmadı ki...insanoğlu işte bazen saçmalıyor :)
bende biraz antidepresan yüklensem iyi olacak gibi kanımca...

gp maksimov dedi ki...

o giden arkadasi burdan alkisliyoruz...
ogretmen kalipli insanlardir boleleri, aman cumlelerimizi dikkatli secelim kufur ederken arkalarindan.

kIrmIzILI dedi ki...

bence onu atayıp beni atamayan devleti alkışlıcam ben asıl...

o öğretmen değil ki,bende öğretmen olmama rağmen öğretmen kalıplı değilim yani ana avrat düz gidebiliyorum o yüzden.ayıpsa ayıp yani ne yapayım.

gp maksimov dedi ki...

ogretmen kalipli derken, farkinda olmadan bize birsey ogreten anlaminda. yokda mesleki olarak, eminim kendisinden hademe olmaz, hademeleri tenzih ederek...

kIrmIzILI dedi ki...

evet olabilir o açıdan düşünmemiştim.
zaten onunla ilgili söylenenleri algılayabilseydim eğer bugün durum bu olmazdı.
kendisinden öğrendiğim şudur ki
işletme mezunu erkeklerle muhattap olmak yersiz,saçma,hele bizim buralıysa hiç kaile almadan kaçmalı.
son kararım:evlenmicem :)
ben ondan sonra bunu anladım işte...

gp maksimov dedi ki...

"işletme mezunu erkeklerle muhattap olmak yersiz,saçma,hele bizim buralıysa hiç kaile almadan kaçmalı."

pazar pazar bana acik plaketci aratiosun ama yine de su demecin icin deger.

kIrmIzILI dedi ki...

kuzen yapıyo bak,msn ini vereyim sipariş ver hemen,pazarları da açık dükkan :p