14.7.09

Teyze oldum beeennn

Yarın gidiyorum blog,sahiller beni bekler,alemlere akıcam,
çapkınlık yapıcam ve geri dönceemm :)
Keşke şu fazla kilolarım olmasaydı bea ilk kez böyle kendimi accık tombiş hissederek sahillere gidiyorum,o sebeple bir garip yolcuyum kumsal yolunda...
Kilolarımı aldım umrumda değill
aaaa :)

Aman neyse yemişim göbeğimi,aslına bakarsan yemekten oldu göbek ya neyse.
Şimdi ben böyle göbek yaptım diyorum ya bazı insanlar ayy o mu göbek deyip beni ezmeye çalışıyorlar,ama ben ezilmiyorum tabii sizin gibi şişko olmak istemiyorum diyorum ve onları eziyorum :p

O değilde ben bugün teyze oldum blog :)
Çook garip oldum yaa teyzem aradı bebek daha yeni doğmuştu ağlıyo falan,
böyle nasıl desem mutluluktan gözlerim doldu :)

Hoşgeldin Duru bebek ailemize...
Bide yakında olsaydın keşke yüzünü görebilseydik ama neyse artık :)
Uçağa binmene doktor amcalar izin verince,artık inşallah bayram da bayram yemeğine bekliyoruz :D
Ne kalabalık aile oluyoruz biz ya,bende evlenip çocuk yapsam ii olurdu Duru yla birlikte büyürlerdi ama maaleseff gün geçtikte evlilik fikri çook uzak geliyor bana...
Neden diye sormak blogcan bilmiyorum bak cidden ama sanırım ben evlenmek istemiyorum.
Ama bu konuda fikirlerim sürekli değişiyor o yüzden bi hafta sonra ben evlenmek istiyorum diye çığırırsam bana dengesiz deme okuyucu bil ki ayarlarım bozuk o yüzden böyleyim :)

Sonracığıma,öyle işte aa bak güneş kremi şeysilerimi valize koymayı unuttum :)
Ben gidiyorum son hazırlıkları yapmaya,accık bronzlaşıp gelicem :p

Öptüm sizi canlarım,iyi tatiller,özleyin beni :):):)

Ayy bu arada sabah teyzemle konuştuk işte dedim kuzen de anam gibi kontrole diye evden çıkıp doğurup gelmesin aynen öyle oldu hahah
Kontrole diye doktora gitti doğurdu hatun resmen yaa :)

13 yorum:

gereksiz adam dedi ki...

teyze mi?

yaşlanıyorsun...

nasıl damardan girdim ama...:)

kIrmIzILI dedi ki...

yok bee 24 yaşındayım anne olan şahıs 25 yaşında :D
tam zamanı işte anne olsam olcam yani
evet evet yaşlandım ama olsun be :D

bi dost dedi ki...

duru mu.. çok güzel bi isim, Allah bağışlasın, anneli babalı büyütsün, hayırlı olsun inşallah... duru benim de kızımın adı olacak inşallah:)

La Loba dedi ki...

Hayırlı olsun teyzeeee :)

kamikaze dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.sağlıklar dilerim sevdikleriyle,hep mutlu yaşasın Duru.sevgiler

Bery dedi ki...

gereksiz adam; tam damardan girdin :D

kırmızılı; teyzecim nasılsın :P :) allah analı babalı büytsün..

kIrmIzILI dedi ki...

Bidost

Duru aynı adı gibi bebek resimlerini bi görsen nasıl tatlı yaa :)

kIrmIzILI dedi ki...

La loba

Sağol cnm :)

kIrmIzILI dedi ki...

Kamikaze

Sağolasın inşallah :)

kIrmIzILI dedi ki...

Bery

Genç bi teyzeyim :D Ayrıca anne olcak yaştayım yaşlandım evet böhüüü

kIrmIzILI dedi ki...

Ayrıca ayarlarım bozuk bak
hem gencim hem yaşlanıyorum diyorum
hahah

Adsız dedi ki...

I wish not concur on it. I assume polite post. Particularly the appellation attracted me to be familiar with the whole story.

Adsız dedi ki...

Amiable dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.