3.7.09

unut desem unuturmusun ey kırmızılı

Yavrım bidostum bana mim göndermiş çok uzun zaman olmuştu varya mim yazmayalı.
Özlemişmiyim bilemicem ama kıramadım bacımı yazıyorum hemen :)

Unutulmazlar top 10

1-Kızkardeşimin bana bir kardeşimiz daha olacağını söylediği gün.Nasıl ağlamıştım krizlere falan girdim o derece,bağırdım hep istemiyorum aldırın o çocuğu diye çok geç dedi annem 5,5 aylıkmış.
Daha da krizlere girdim falan doğuncamı söyleyecektiniz küçücük çocuktan duyuyorum diye.
Rezillik yani.Bu arada 15 yaşındaydım.Unutulmazlardan biri buydu

2- O sarı kafalı öküzün bana pamuk helva aldığı o anı,hatta o günün bütün dakikalarını,saniyelerini,herşeyini.

3-Dedemin öldüğü gün annemin telefonda bayıldığı o anı...

4-vizelerden düşük not aldığım için ağlama krizine girdiğimde babamın gelip bana sarıldığı ve göğsüne yatırıp,hiçbirşey senden önemli değil,üzülme dediği o geceyi...

5-yine aynı gün ben ağlama krizine girmişken,annemin benim üzülmeme dayanamayıp bayıldığında hissettiğim korku ve yaptığım saçmalığı anladığım o an...

6-Pek kalabalık olmayan bir yazlık beldede,bi akşam üstü elimde sigaram hava kararmak üzere sahilde tek başıma yürürken hissettiklerimi...

7-karlı bir gece yarısı evden kendimi sokağa atıp,ağlamaya başladığım o boktan dakika.

8-Bizim sokağın başında,sımsıkı sarılıp bi adama onu ne çok sevdiğimi anlattığım o an,birinci madde içinde yer alıyo aslında bu,ilk kez birine onu ne kadar çok sevdiğimi anlatmıştım sonrasında hala korkuyorum...

9-Sakarya da kardeşimi bırakıp eve geleceğim gün o yarım kalmışlık duygusuna rağmen otobüse binip gelişim...

10-Bilmiyom zaten top 10 diildi bu mim,evet evet unutulmaz top 10 yaptığım az önceki saliseleri unutamıyorum şu anda :D

veee bu mim kimlere gelsin,
Elalemin akıllısı ama daha ziyade benim akıllım :)
pipo içen gergedan yavrusu
nicki accık garip gerçi ama neyse :p
yeter 2sine diye düşünüyorum.that's all blog.

5 yorum:

bi dost dedi ki...

bütün kız çocuklarının, babalarıyla alakalı unutulmazları var sanırım:)

kIrmIzILI dedi ki...

uzun yıllar boyunca hayatımızdaki 1.adam olarak kaldıkları için olsa gerek :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

ay tink dis iz mii. sooo, lets duu it!

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

mimci cimcime :)))

HaYaL MeYaL dedi ki...

walla süperlerdi :D