26.7.09

Unut öğretmenim sende unut...

Evet koskoca kopya skandalı resmen örtbas edildi...
Neden diye sormaya gerek varmı,bence yok!
Herşey ortada zaten hepimiz biliyoruz...
Burda ben açık açık küfür etsem ne değişecek ki?
Aylarca çalışan insanlar var bu sınav için,hayatları bu sınava bağlı binlerce genç öğretmen adayı...
Parası olmadığı için dersaneye gidemeyenler,hem çalışmak hem bu sınava hazırlanmak zorunda olanlar,kpss kitabı alacak parası olmayıp atananlardan kitapları alanlar...
Bu sınava girmek zorunda olmak bile tamamen saçmalık bu konuya giresim bile gelmiyo.
Hepimizin içinde yaradır 4-5 yıl üniversite oku,mezun ol,diplomanda öğretmen yazsın ama yetmezzz birde kpss ye gir evladım sen,aaa bak kpss dersaneleri de açılıyor artık ee dersanelerinde para kazanması lazım 4-5-6-7-8-9-10-11-12. sınıf öğrencileri yetmiyor yani daha zengin olmalılar,
hem bak hepinizi atayamıyoruz işte durum ortada,dersanede çalışması gereken arkadaşlarınızı düşünün,gidin evladım dersaneye,paranız çoktur sizin üniversitede verdiğimiz o kadarcık bursa rağmen okumayı başarmışsın yıllarca dersaneye de gidiver bi senecik çok mu?
Ekmek parası kazansın onlarda,ayy pardon son model arabalarına benzin parası diyecektim,
dilim sürçtü,affola!!!

Evet sevgili öğretmen adayı seni atanamama sebeplerini yukarıda küçük örneklerle sıraladım bak.Aaa bide vekil öğretmenler var tabii unuttum,ya akıllım ben seni neden atayayım ki?
Atanınca sana yaklaşık 1500 lira vermem gerekecek sen yapıver vekil öğretmenlik işte en iyi ihtimalle 600 lira alırsın,bak asgari ücret yani daha ne istiyorsun!
Evet evet ben asgari ücret almak için okudum zaten yıllarca,malım çünkü ben salağım...
Ne demeli bu devlete bilmem...
Gerçi bilinçsiz olan asıl bizleriz sevgili öğretmen arkadaşlarım...
Mesela şöyle birşey yapsak,hiçkimse vekil öğretmenlik için başvurmasa...
Hiçkimse kabul etmese vekil öğretmenlik yapmayı asgari ücret ve 3.sınıf öğretmen muamelesi görmeyi...
O zaman belki aklı başına gelir devletimizin dicem ama bizim insanımız yapmaz böyle birşeyi biliyorum,eminim...
Hoş vekil öğretmenlik yapmak için öğretmenlik diplomasına bile gerek yok,iki yıllık süt ürünleri bitir gel sınıf öğretmenliği yap,sorun değil kimse için aslına bakarsan...

İçim ne kadar da doluymuş...Nerden nerey geldi konu...
Kopya skandalı diyorum,skandal olamadan tozlu harddisklerin en ücra köşelerinde yerini buldu.
Doğru düzgün haberlere bile çıkmadı,geçiştirildi,kaç bin kişi kopya çekti,bunlara ne olacak,bulunabilecekmi bilmiyoruz,bilmeyeceğiz.
Çünkü onlar kopya çektikleriyle kalacaklar,benim ve benim gibi çalışarak namusuyla sınava girenler,namuslarıyla bir yıl daha evde oturacaklar atanamayacaklar.
Çünkü önümüzde kaç kişi olduğunu bilmediğimiz kopyacılar ordusu var...
Ne güzel değil mi?Adamlar bastırdı parayı çekti kopyayı atanacaklar belki de ilk tercihlerine,
biz 21 le atanırsak bir dağın başına ohh ne âlâ diyecek durumdayız...
Ama boşver sevgili hükümetim üzülmene hiç gerek yok,yetiştirdiğin ideloji yoksunu öğretmenlerin nasıl olsa unuttular bile,atı alan üsküdarı geçecek...
Nimet Teyzem soruyu beğenmediği ve rahatsız olduğu için benim doğru cevaplandırdığım sorum iptal edilecek...
Olur yani benim için sorun değil,bir soru nedir ki önüme o kadar kopya çeken allahın cezası geçtikten sonra...

Ne ilginçtir ki feysbukta bile kimse grup kurmamış kopya skandalıyla ilgili,oysa eski sevgilisinin fotoğraf makinesini gittgidiyorda satan Fulya için bile grup kurmuşlar...
Unuttu herkes işte diyorum ya,Vali filminde ki Amerikalının dediği gibi
"türklerin en sevdiğim huyu,çabuk unutmaları..."

Unutun bakalım siz,benim kanımda sanırım biraz gavurluk var,1 ay geçmesine rağmen hala unutamadım...

12 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Öyleymiş iptal edilen sorular varmış, cevabı değiştirilen sorular varmış haftaya yetiştirmeye çalışıyorum demişler.
Nimet Hanım'a söyleyim de şu kopya skandalıyla ilgili de bir yazı iletsin ilgili yerlere. Belki o zaman dikkatlerini çekeriz.

diamandi dedi ki...

offfff... artık iyice değişmeye başladı bazı şeyler anlayamıyorum... ne yapmalı bağırsak çağpırsak ne değişecek... hiç bi kulak asmaz bir devlet ya da hükümet insanlarına.. eleştrilere... nasıl bi rahatlık... nedir bu.. patlayacağım nerdeyse...

MOMOL dedi ki...

memleketimin acınası hallerinden biri daha...
ne kadar bağırılsa, çağırılsa da bu memlekete bu sistem oturmuş bi kere. kolay kolay değişmez; çünkü işlerine gelmez değiştirmek...

Kerimsel dedi ki...

Maalesef halkımız artık vurdum duymaz bir hal aldı. Ne olursa olsun, tepkisiz kalıyoruz. Nereye kadar sürer bu böyle bilemiyorum.

kIrmIzILI dedi ki...

Cesetizleri

2soru iptal edilmiş 2 sorunun cevabı farklı şıkmış ama hangi sorular olduğunu bulamadım araştırmalarıma rağmen,sadece iptal sorulardan birinin hangisi olduğunu öğrendim o da Nimet Hanım beğenmemiş işte soruyu o yüzden iptal edilmiş...
Kopya da kimsenin umrunda değil işte kopyayı çeken atanacak :)

kIrmIzILI dedi ki...

diamandi

Onların da koruduklaro,kulak astıkları bir kesim var canım ama biz değiliz onlar :)

kIrmIzILI dedi ki...

Momol

Belli bir kesimin çıkarları doğrultusunda yaşamak zorunda bırakılıyoruz ve tepki göstermeyi bilmiyoruz biz,çünkü birlik yok...

kIrmIzILI dedi ki...

Kerimsel

Biz öğretmenler bile birşey yapmadıktan sonra,ben kimseden birşey beklemiyorum artık...

3Pas1Gol dedi ki...

Skandalın çok geniş yankı bulmalıydı,insanlar susarsa,bu işin ardı bırakılır sonuçsuz kalırsa bu durumların önüne geçmeyi nasıl başaracaklar?

kelebekmisali dedi ki...

valla ben bangır bangır gezdim haberi olmayanlara duyurdum iptal edilsin diye yırtındım. tamam belki yine yapamıcaktım soruları ama hiç olmazsa hakeden kazansaydı. oturup çalışmakmış dersaneye gitmekmiş geçti o devirler.

kIrmIzILI dedi ki...

3pas1gol

Kpss ile ilgili haberler sadece samanyolu haber sitesinde çıkıyor...
sen anla yani...
soru iptal ediliyor bu bile hiçbir yerde yayınlanmıyor.
şaka gibi...

kIrmIzILI dedi ki...

kelebek misali

koyun sürüsüyüz canım,dava da açıldı ama dava sonuçlanana kadar puanlar açıklanmış olacak,verilen hak alınamayacağından,bir sonuç elde edemeyeceğiz...