4.7.09

Yerim seni kpss

Garip...
Dün sana adi herifin tekisin dedikten sonra rahatladım evet evet benim sinirimin geçmesi için
karşımdakine aklımdan geçeni söylemem farz yani.Küfür falan edeyim,böyle saydırayım içimden geçen tüm boktan ötesi sıfatları,sonra rahatlıyorum.
Biliyor o da benim yolum açık artık,boka basma tehlikesi olmadan yola devam etmek daha kolay olacak diye düşünüyorum.
İyiyim,tek sebebi içimi boşaltmış olmammı bilmiyorum,sorun da değil kimse bilmese de olur.

Sonra,kpss de kopya çekildiği ortaya çıkmış,çok sevindim açıkçası.
Zaten doğu illerinde bu kopya olayının olduğunu biliyorduk biz,bu devlette olur yani şaşırmadım şahsen kopya olayını duyunca,haa ortaya çıkmasına çok şaşırdım bak blog,beklemezdim yani hiç.
Gözaltına alınanlardan 7si sanırım kefaretle serbest bırakılmış,eee adamlar aldı kim kaçbiner lira şimdi verirler parayı ellerini kollarını sallaya sallaya bi dahaki sınavda yakalanmadan nasıl kopya organizasyonu düzenleriz diye düşünürler,plan falan yaparlar artık.
yoo hayır gerçekten hiç kızgın değilim.Ben o 90 küsur neti çıkarmak için sabahlara kadar çalışmış olabilirim çünkü benim kopya çekecek kadar cesaretim ve param olmayabilir,belki o kadar param olsa ben de çekerdim kimbilir blog,insanız sonuçta,herşeyi yapabiliriz neden yapmayalım.
sonuçta devlet mezun ettiği öğretmenine güvenmiyo ekstra bi sınav daha yapıyo,
aynı devlet eğitim fakültesi mezunları yetmediği için (!) dil edebiyat mezunlarına formasyon vererek onları da öğretmen yapıyo,çünkü,çünkü öğretmen açığı var...
ama kpss yi koyuyo bide şu kadar puan alırsan şuraya atanırsın diye.
Mantık?
Ben mantık aramıyorum ki bu ülke de,kimin neyi neden ve nasıl düşünerek yaptığı belli değil ki,
hangi mantık?Sürekli değişip duran bi eğitim sistemi,sayılmayacak kadar çok açıkta kalan öğretmenler,haa bak şu her sene sınav sistemi de açıkta olan öğretmenlere yaradı,dersaneye gidiyo malum çocuklar yıllarca e şu durumda daha çok öğretmen oluyor dersanelerde,daha çok öğrenci ve daha az para.üff.Dersanelerin durumuna girersem ben şimdi bu post bitmez ki...
Memleketimin durumu ise bütün bloglar yazsa anlatmaya yetmez durumu sanki...
Tanıdığım o kadar çok işsiz üniversite mezunu arkadaşım var ki...
Adam mezun olmuş gelmiş babasının dükkanında kasada duruyo,ee madem neden senelerce neden okudu bu çocuk?
Vallahi büyük konuşmayım ama oğlum falan olursa liseden mezun olunca kredi çeker bi dükkan açarım çocuğa,okurken harcanacak paradan kat be kat fazlasını kazanır.
Bari çocuğun işi gücü olur yani,bu ne be adam gelmiş 27-28 yaşına babasının dükkanında oturuyo,asıl mesleği mühendislik.Gülerler yani haline sonra adam depresyona girer tabii...
Bak dişi okuyucum sen beni dinle,ben bu üniversite mezunu işsizlerin kitabını yazmak üzereyim,
sen sen ol onlara bulaşma :D Olan sana olur yani,kafayı yersin.
Velhasıl kelam,kopya organizasyonu kutlar başarılarının devamını dilerim,benim zaten büte dersim kaldı eylülde atanamayacaktım.zuhahahha

O değilde eğer sınav iptal edilirse ve yeniden yapılma durumu ortaya çıkarsa sıçtığımın resmidir,
çeker koyarım buraya artık.Çünkü ben unuttum birçok şeyi gibi hissediyorum.Hoş vatandaşlık çalıştığıma çok pişmanım hala.Bide bide,herkesin hayatında onu gülümseten bi adam olsa keşke.
Ben bildiğin sap modundayım malum,bi başıma bölee.böhüüüüü

13 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

bu ülkeden çoktan umudunu kesmiş biri olarak sana katılmamak elde değil cimcime :)) ama sap lık konusunda yalnız olmadıgını söyleyebilirim sana.. diğer sap benim malesef.. böyle hayatın...!!

cesetizleri dedi ki...

garip duygular içindeyim. her an intihara kalkışabilirim.

Dardy dedi ki...

üniversite okumadım. aöf kamu yönetimi okuyorum 4 senelik ama üniversite okumak için değil, zamanında askerliği ertelemek içindi şimdi ise okulu bitirip kısa dönem askerlik yapabilmek için. 4 sene önce işe başladım boş gezmemek adına ve 1 sene gibi bir sürede öğrendim işi, zamanla yaladım yuttum ve iş yeri bana emanet halde şu an. personel görünümlü patron misali. üniversite okumadığıma, zamanında gerekli çabayı göstermememe pişmandım lakin iş yerine eleman alımlarında bu pişmanlığım azaldı, azalıyor da. çünkü öyle başvurular geliyor ki, öğretmeninden çeşit çeşit mühendisine kadar...diyorum ki, bir kaybım yok. zira okul bittikten sonra gerçek hayatla baş başa kalınca bocalamak gibi bir durumum yok. çoktan öğrenmişim hayatın gerçeklerini (:
kpss'ymiş, öss'ymiş, o'muş şu'muş hiç bir şey düzelmez bu ülkede..
maalesef.
allah herkese kolaylık versin, işini rast getirsin (:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

Dardy çok akıllı adamsın vesselam.. keşke demek istemiyorum ama keşke bunları bize gösterecek birileri olsaydı..

intihar çözüm değil arkadaşım.. gün gelir devran döner sabret..

kIrmIzILI dedi ki...

gergedancık

ülkeden umudumu kestim,aşktan umudumu kestim,neden yaşıyorum bilmiyorum,sanırım yaşamdaki yegane amacım bizim evin hijyenik bir ortam olmasını sağlamak...

kIrmIzILI dedi ki...

cesetizleri

bende garip duygular içindeyim,yağmurun altında bahçede dans edecek kadar saçma sapan bi neşe var üstümde,bi boşvermişlik,bi umursamazlık,intihar?
o da ne ki?
kelime anlamı nedir bacım???

kIrmIzILI dedi ki...

Dardy

emin ol en iyisini yapmışsın,bizim gibi yıllarca baba parası yiyip,bide sap olacak bi balta bile bulamamak inan çok daha saçma sapan ve dramatik bir durum.Düşünüyorum da şimdi,lise bitince gidip levista falan çalışmaya başlasaydım şimdi müdür olmuştum orda ve bi öğretmen maaşı falan alırdm nerdeyse,hem evimde oturmuş olurdum ohh ama yaptık bi hata okuduk biz :)

kelebekmisali dedi ki...

biriktiricem harçlıklarımı seneye satın alıcam kpss sorularını:))
benim olucak fıstık binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı heheheheh:)

kIrmIzILI dedi ki...

hahha
hatun yedi hepten kafayı :D
len buraya yorum yazcağına msn e gelsene iki kelam edelim uyuz kişilik bak kpss ye sinirliyim zaten :D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

ben burdayım sen gel :D

Elâlemin akıllısı dedi ki...

sınav tekrarlansın, hiç gocunmam tekrar girerim, hatta bunun için dua bile ediyorum şu an.

kIrmIzILI dedi ki...

isteyenlerinki tekrar edilsin istemeyenlerin ki tekrar edilmesin :D

Elâlemin akıllısı dedi ki...

neden olmasın? (: