2.7.09

Yeşil kurbağalı basketbol topum mazimde bir yaradır,beredir,ve yuvarlaktır


Küçükken çok süper fıstık yeşili üstünde kurbağa resmi olan bir basketbol topum vardı.
O geldi aklıma şimdi acaip hayıflandım bak.Bir daha hiç öyle bir top görmedim de maalesef,
görsem hemen alabilirim hatta nette aradım benzeri varsa buraya koymak için resmini ama yoktu
neyse işte okuyucu sen hayal et fıstık yeşili ve yuvarlak;çünkü o bir basketbol topu :D

Yaa onu bunu boşverinde benim içimdeki kadınlardan biri acaip süper bi aşçıymış :D
24 yıldır farkına varmamışız :p
Bugün çok güzel bi domates çorbası yaptım,sonra tavuklu yaz türlüsü yaptım.
Pek beğendi annem ve anneannem,babam yemedi henüz zaten küsüm ona ben yemesin. hıhh.
Annem özellikle domates çorbasına çok şaşırdı :D Çünkü annem hiç domates çorbası yapmaz,
nerden öğrendin dedi kitaptan baktım dedim :)
Yaa ama tamam itiraf ediyorum tuzu azıcık fazla gelmiş yemeğin...ama bak gerçekten birazcık yani
güzeldi herşeye rağmen :) Bu kadar olur yani başımda kimse yok aaa tuzu az koy şunu şu kadar yap diyecek,resmen deneme yanılma yoluyla yemek yapıyorum :D Neyse ki yanılmıyorum.
heuehuehuehe

Yaa aslında ben naptım netten afişleri buldum film tanıtımı şeyedicektim aslında pek beceremem öyle film kitap neyim anlatmayı ama burası benim blogum ben buranın prensesiyim hatta ben pabucumunda prensesiyim :p

son 2 günde 2 film izledim ben ikiside aylardır pc de duruyordu ama malum hayatı erteledik biz kpss den sonraya,neyse ki kpss bitti döndük normale :) Normalin ne senin diye sorma ama bana lütfen diyorum bak lütfen zira 4gündr evdeyim...


İlk filmimiz
Vicky,Cristina,Barcelona

filmin genel konusu tüm film sitelerde yazıyor zaten,
bide benim yazmama gerek yok bermuda şeytan üçgeni misali
barcelona aşk üçgen beşgen bişeysi olabilirdi filmin adı.
Az geniş mezhepli bi film olmakla beraber,
müziklerine bayıldım,çekildiği yerlerde böyle nasıl desem
ispanya'ya gidip sıcak yaz gecelerinde aşık olasım geldi.
evet evet cidden bunu hissettim.sıcak yaz gecesi değil yani
Sıcak aşk dolu bir yaz gecesi evet öyle göründü gözüme barcelona...Ya bide neden bilmiyorum şu Scarlett ablama herkes bayılıyo falan ama o kadında bana itici gelen birşey var valla bak
ne olduğunu bilmiyorum bi fikrim yok.Öyle işte izlenebilir bi film.İsteyen izlesin istemeyen izlemesin,ben istedim izledim,pişman değilim ama yeniden izleyeceğimi sanmıyorum.2.ye izleyecek kadar bayılmadım filme.


Bir diğer filmimiz Vali,
filmin konusunu hepimiz biliyoruz zaten,hatta birçoğunuz izlemişsinizdir.
Aslında bende filmi alalı birkaç ay oldu ama maalesef işte
onu da izlemeyi şimdiye bırakmıştım bugünden sonra izleyeceğim tüm filmler gibi.
Vali belki daha iyi çekilebilirdi diye düşünüyorum yani 1,5saat falan sürüyor film
2saat sürebilirdi de,ama şöyle birşey ki anlatması gerekenleri gayet açık anlatmış
bazılarının filmden neden bu kadar rahatsız olduğunu şimdi çok daha iyi anladım,
filmin galasından sonra bazı bakan ve milletvekilleri filmin biraz abartılı olduğu yorumunu yapmışlardı çok net hatırlıyorum.Bence gerçekler daha bile acı olabilir o olaylarla ilgili.
Oyy oyy memleket meselelerine girmeden önceki son çıkıştan çıkıyorum ben blog.

Ya bu arada biri bana söylesin 155 i aramak ücretsiz dimi :D Her gece arıyorum da düğünü bitirmeye gelsinler diye 12 den sonra :p Telefon faturamıza yansımasını istemem.heuheu



41 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

nerdesin sen ?? gözükmez oldun... sohbet edelim gel de biraz

öcüböcüğü dedi ki...

Vicky,Cristina,Barcelona filmini penelope var diye seyretmiştim. filmin atmosferi güzel de o adam bana hem ye hem de yanında yat kadar çekici gelmemişti soradan öğrendim ki kendisi gerçekten casannova imiş. kesinlikle ikinci kez izlenmez...

kIrmIzILI dedi ki...

gergedancık

girmiyom msn e film izliyom ben :)

kIrmIzILI dedi ki...

öcüböcüğü

ya adam bildiğin serseri bence,ama serseri seven kadınlar çoğunlukta,böyle güven vermeyen mal tipleri seven kadın dolu ortalık.
baknz.ben...

öcüböcüğü dedi ki...

ya o çok pis bi kısır döngü sersi tipliyi beğenme, elde edememe platonizm sonrasında üzülme üzülme üzülme daha sonra aynı şeyi tekrar yapma =) gerçi ben bu döngüden çıkalı bayaa oldu ama çevremde dolu.

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

ya gel işte film kaçmıyor ya :))

kIrmIzILI dedi ki...

kadınlar aptaldır diyorum ben kızıyolar bana ama öyle çoğumuz cidden ben başı çekiyorum mesela bu grupta.nerde bi öküz seçerim bulurum arkasından bide utanmadan üzülürüm :)
doğru düzgün adamlardan sıkılırım falan.büyümek istiyorum :)

öcüböcüğü dedi ki...

kaleyi ele geçirme istediği ulaşılmaz olarak görülen insanlara ilgi duyulmasını sağlıyor. doğru düzgün adam kategorisine soktuğumuz insanlar ise arkadaş olmayı seçtiğimiz, genelde düzenli hayatı olup da heyecan hissini yaratmayan insanlar oluyor sanırım. kadınlar aptal olmayı rahatlıkla seçebilecek kadar da zeki oluyor bazen? (:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

heyacanını kaybetmişsin ,inancını kaybetmişsin..

kIrmIzILI dedi ki...

ya ulaşılmaz değil,ulaşamayan insanlar onlar aslında ama işte başta gizemli sanıyoruz uğraşıyoruz adam aslında boş çıkıyo,kof yani bi numarası yok,o ara düzgün adamla kanka oluyoz falan.ayy gıcık oldum yine kendime :)

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

öldüüüüüürrrr öldürrrrrrrrrrrrr!!!

içindeki sesi dinle :)))

o ses sana öldür onu diyor :D

kIrmIzILI dedi ki...

katil olmak istemiyorum bee :)

öcüböcüğü dedi ki...

genel olarak zeka seviyesi ile tip arasında ters orantı var. çirkin olan adam kendini geliştirmeye çalışırken eli yüzü güzel olanın zekaya ihtiyacı olmuyo çünkü zekası ya da muhabbetiyle etkilemek zorunda kalmıyor. aynı şey kızlar için de geçerli. doğru düzgün adama tip, çekici adama zeka gerekli =)
gece gece süpriz yumurtadan çıkıp insanların kimyasını bozuyorum sanırım (: sıkıntı işte naparsın...

kIrmIzILI dedi ki...

son aşık olduğumu sandığım adam,yani emin değilim ne hissettiğim konusunda.hem yakışıklıydı,hem zekiydi,hem kendini geliştirmişti.
bu yüzden daha daha bi cazip geldi ama aşırı derecede kendine güveniyordu ve ben aşırı ilgi bekledim belki,ama onun ayarları bozuk.ayrıca iki cambaz bi ipte oynamıyor bide acı gerçek ben adamların önce tipine bakıyorum...

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

öcüböcüğü psikiyatr mı okuyosun sen ?

kırmızılı gıcık şey o zaman yeşik kurbagalı basket topunu git onun kafasına at :)) belki ölebilir :D

öcüböcüğü dedi ki...

modifikasyonunu tamamlamış bir birey bulmuşsun sanırım. bi arkadaşım sevgilimin kusurlu olmasını ve bunu bilmeyi seviyorum derdi. o şımarıklık halini gördükçe insan kendini ezik hissedip ilgi görmek ve şımartılmak onun ruh haline erişebilmek istiyor.en azından ben öyle hissediyorum.eziklik var biraz benden.
tipine bakmıyorum diyen yalancının önde gideni!!!

öcüböcüğü dedi ki...

pipo içen gergedan yavrusu
mühendislik mezunuyum hali hazırda (:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

ne mühendisi ?

öcüböcüğü dedi ki...

jeofizik mühendisi

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

hmm darısı başıma :) bende 6.yılıma girdim.. bitmiyor şu üniversite yahu..

öcüböcüğü dedi ki...

benim 4 senede bitti de bitmeseydi de olurdu yani. hangi bölüm?

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

iktisat :D ben bitirmeyi düşünmüyorum ama fazla oldu işte.. artık yeter dimi :)

öcüböcüğü dedi ki...

valla bir mühendislik öğrencisine iktisat için 6 yıl fazla mı oldu die sorma bence =) ama öğrencilik güzel bişi sonuçta keyfini çıkarmak lazımdı ben pek beceremedim bayrağı devrettim.
kırmızılı bi şişe şarap alıp eski sevgililerini yad etmeye başlamadı inşallah =)))

kIrmIzILI dedi ki...

:D
kontörüm varken öyle bi hata yapmam :D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

o film izlemeye gitmiştir :))) en iyisi biz senle sohbet edelim sana da uyarsa ?

kIrmIzILI dedi ki...

film çekicem ben :p
senaryo yazıyorum :)

öcüböcüğü dedi ki...

kontörünü arayıp "allah belanı versin" demek için kullanmıcaksan ne anladım bu işten =))
ben hiç yapmadım ama yapmayı deli gibi istediğim çok oldu.

kIrmIzILI dedi ki...

ben yaptm.
sonra kendimi kötü hissettim.

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

kırmızılı insan :D msj savaşı mı yapıyorsun :))

öcüböcüğü dedi ki...

itiraf ediyorum ben de sebep oldum...

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

neye sebep oldun ?

öcüböcüğü dedi ki...

kızın arayıp da allah belanı versin demesine

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

demedi ki rahat ol sen :)) o direk öldürecek o öküzü :D

kIrmIzILI dedi ki...

zaten benden bahsetmiyodu

öcüböcüğü dedi ki...

onun diil başkasının yahu =)

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

hadi ya :D beni mi oynatıyosunuz 2 kız :))

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

nereye kayboldunuz ? yalnız mı bırakıyosunuz beni burada

bi dost dedi ki...

yemeklerin tuzunu ayarlamak en zor kısımdır sanırım ya, ben de hiç yapamam o işi. o yüzden hep azıcık koyarım fazla olursa telafisi yok çünkü :D

kIrmIzILI dedi ki...

bende normalde çok tuz koymazdım ama
sanki patlıcanlar,etler falan çeker tuzu gibi geldi :D ama çekmemiş hain sebzeler etler ahh ahhh
neyse yedi herkes ya iyiydi onca tuza rağmen :D

MoonSun dedi ki...

Kirmizilim ben de hep deneme yanilma yontemiyle yemek yapiyorum :P Hala hep yeni seyler deniyorum :)) ama zamanla hayal gucu devreye giriyor ve kendi tarzini olusturuyorsun :) Denemeye devam :) Kocaman opuyorum seni :)

kIrmIzILI dedi ki...

Bana da öyle olacak gibi geliyor,annem gibi yapmadım çünkü yaptıklarımın hiçbirini zaten annemi yemek yaparken izlemişliğimde yoktur :) Ama herşeyde olduğu gibi bunda da potansiyelim varmış :p
denerim bazen yanılırsam yine denerim ve başarırım :)