7.8.09

Abla derken?


Yeni taşınan bi komşumuz var,
2 yaşında da bir oğlu var,

kendisine Pınar Abla diye hitap ediyordum,
ama öyle çok
karşılaşmışlığımız falan yok
işte bir iki kez denk geldik.

Neyse bugün annem dedi ki o senden 2 yaş küçük

ne ablası manyak mısın sen,
dedim ne bileyim bee
çocuğu olunca kendimden büyük sanmam doğal yani :)
Bide maşallah boylu poslu hatun,hiç aklımdan geçmemişti bile
benden küçük olabilme ihtimali.
Annem de dedi ki
eee "bodur tavuk hep piliç:)"
Evet o benim :p



resm

7 yorum:

bi dost dedi ki...

hihi genciz güzeliz :)

İrma dedi ki...

umarım senin yaşını da küçük sanıyordur yoksa çoktan depresyona girmiştir yazık oldu pınar ablaya:)

gereksiz adam dedi ki...

Şablon değişmiş. Eskisi daha mı iyiydi acaba, yoksa ben yeniliğe mi kapalıyım.

kIrmIzILI dedi ki...

bidost

oh yeah baby :)

kIrmIzILI dedi ki...

irma

muhtemelen öyle sanıyodur :)
ben biraz küçük gösteriyom zaten

kIrmIzILI dedi ki...

gereksiz adam

ben bunu sevdim aslına bakarsan :)
eskiside iyiydi ama buda iyi sanki be

Evcimen dedi ki...

Minyon olmayı seviyorum.. Anne güzle söylemiş :)