31.8.09

Ey öğretmen yeni nesil diye birşey yok,boşver atanma :D Lüzum yok sana :p

Taban puanları açıklamış M.E.B. ne hoş yaa...
İngilizce taban puan 74...
Vay anasını azıcık bi umudum vardı onu da aldı götürdü,
sıralamaları hala açıklamamışlar,forumlarda açıklanmayacakmış falan yazanlar olmuş
zaten 1100 kişi mi ne alacaklar,oldukça cüzi bi sayı...
Eveett yine yeniden kpss çalışacak mıyım inanın bilmiyorum.
Kafam allak bullak oldu yine-sık sık olduğu gibi-
Neyse öyle işte
Amaann yemişim kpss sini bee
ben şu bütleri verip diplomayı alayım da bana iş yokmu bee :p
Kendini kandıran işsiz öğretmen modeli
Baknız ben :)

5 yorum:

HaYaL MeYaL dedi ki...

Sewgili kırmızılı, kpss de 77 oldukça cüzi bi rakam bence :)) çnkü soruları kendim girdim gördüm, cidden kolaydı.. tabi seni ayrı tutuyorum. Bi ingilizce öğretmenine başka sorular sorulmalı. Sonuçta senin okul hayatın dil üzerine.. Ama ya diğerleri? Ya öğretmen bu.. Herşeyi bilmek zorunda gibi geliyor. Şöle kpss den en az 90 falan alması lazım. Ben bile alabilirsem onların hayli hayli alması lazım :) Ama sen bu konudan kendini arakla, sen dil öğreticisisin, aslında senin kpss ye gitmen bile saçmalık.. Bence de çok rahatlıkla iş bulabilirsin, rahat ol, sıkıntıya girme canım :)

cesetizleri dedi ki...

Canım büyükbabamı kaybettim ben 1 haftadır dünyayla iletimi kesmiştim. az önce arkadaşımla konuştum o söyledi veriyorum sana rakamları:

Atanmayı bekleyen Türkçe öğretmeni sayısı: 11.171
Türkçe için taban puanı: 83
Atamasını yapacakları Türkçe Öğr. sayısı: 370

bir saat oldu öğreneli bunları, bir saattir gülüyorum inan..

Karakutu dedi ki...

davulun sesi uzaktan hoş geliyor da b usınavdan bana gına geldi.
komi olarak hayatıma devam edicem. on da uzmanlaşıcam artık. 74 ne ya?83 ne! o zaman mezun etme.öğretmen olacak kapasiteye sahi pdeğilse ücretli çalıştırma.
sıralama niye açıklanmıyor onu hele hiç anlamadım, ne yapıyo bunlar?

HaYaLci dedi ki...

Vay anasını beaa. 74 çok lan!
geçen yıl bizimde o ara bişey oldu puanlar (okul önceciyiz biz bu arada) bu sene taban puan 54e düşmüş. yuh yaaa bu sene atananlar çok ballı lan!
nimet ablam 8 bin okul önceci alıyor. ama zamanlaması yanlış. geç kaldı!

belki sizede yapar bi güzellik. dilcisin bak hem özel felan şansın yüksek işsiz kalmazsın illaki. ama gönül istiyorki devletin bi ucundan tutunalım değil mi? :):)

herşey gönlünce olur umarım.
saygılar..

gp maksimov dedi ki...

bosver uzulmeye degmez. MEB duzgun bir kurum olsaydi, TC bugun bole olmazdi.