8.8.09

Gidiyorum,bana şans dileyin :)

Dün sabah kahvaltıda Cedricle kavga ederken anneme ispitledim onu Ben:Anneee biliyomusun Cedric bana dün gece ana avrat düz gitti resmen,küfür etti yaa. Annem:Doğru mu,dilini koparırım senin!!! Cedric:üfff... Ben:Kesin sokakta öğreniyo,anne salmayalım sokağa bunu!!! Cedric:Bence siz beni okula göndermeyin,sokakta üç beş kişi var,okulda yüzlerce kişi var ve orda daha çok küfür öğreniyorum!!! Ne denir yani bunun üstüne bilemedim ben???

O değilde ben yarın gidiyorum eskişehire bir ay falan yokum buralarda,
nerde kalacağım belli olmadığı için,yazabilir miyim yazamazmıyım
emin değilim,o sebeplen merak etmezsiniz biliyorum ama yine de
merak etmeyin :)

Valizlerimi hazırladım anca şimdiye bitti sayılır bikaç bişey daha ekleyebilirim her an,
valizlerimi diyorum çünkü her zamanki gibi tek valize sığmayı başaramadım.
Evet evet şunuda bunuda alayım diyen kızlardanım :p
Yok ama bu kez cidden giymeyeceğim birşey almadım,vallahi bak ya :)

Sonracığıma,stresliyim biraz hatta çok,sakinleştiricilere rağmen...
Bana şans dileyin,nolur herşey güzel olsun artık...
Yeniden yazıncaya dek,hoşçakalın.
Herkes mutlu olsun,öpülüdünüz...

9 yorum:

La Loba dedi ki...

Hadi iyi yolculuklar. Yeni maceraları bekliyoruz.

Evren dedi ki...

iyi yolculuklar, eskişehire selam :)

Evren dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Sevgili Kırmızı; Ateş böceğindeki yazışmaları okudumda, pomak bulgaristan göçmeni türkler değil tam olarak, ama orada yaşayan türklerden bir boy,mu deseem, ne desem. Pomaklar inadıyla ünlüdür ve daha çok öyle bilinir. Benimde dedelerim 35de gelmiş ordan. Ama eski osmanlıya dayanan bir tarihimiz olduğu gerçek.

Orda konu olan mevzuyla ilgili bir kaç şey yazmak isterim beni mazur görür ve cüretimi bağışlarsan..bence öküzlerden uzak dur, boşuna üzülürsün, belki bu yaşlarda anlamıyorsun ama bir gün daha iyi anlayacaksın, böylelerin elinde adeta oyunca olmak doğru değil.affetdikçe daha hiç edilirsin.
İyi yolculuklar diyeyim bende..

hakan-can dedi ki...

Yolunuz açık olsun...

İnşallah kazasız belasız geri dönersiniz...

Ben de sizi Mimlemiştim,neyse...

wmina | queen elisabeth dedi ki...

Kırmızılııı..nerelerdesin kuzum sen.. nerdeydin nereye gidiyorsun.. kaç yazın birikmiş böyle off..

Bery dedi ki...

iyi yolculuklar. gerçi şimdiye kadar varmışsındır :) cedric'in dediği laflalara bittim. çocuk haklı :D ama okuldan almayın sakın. gerçi almazsınız :)

gereksiz adam dedi ki...

Bekliyoruz efem..

bol şans, umarım geç kalmadım..

cansudere dedi ki...

canım bende ödülün var alırsan sevinırim sevgiler...