2.8.09

Gümüş yıldönümü :p


Bugün annemle babamın evlilik yıl dönümleri,
25 yıl bitti ve 26 ya girdiler.

Avrupa da falan yaşasak gümüş yıldönümü diye kutlama yapardık :p
Acı,tatlı,mutlu,hüzünlü,bazen huzurlu bazen kavga dolu... Evlilik işte...
Param olsaydı onları yemeğe götürmek falan isterdim
ama benim param yok malumunuz,baba eline bakan aciz öğrenci modundan kurtulabilmiş değilim, neyse 2 si takılırlar başbaşa :p

Ben Cedric'i alıp gece dışarı çıkıcam onları özgür bırakıcam
hahaha
Çok harika bi evladım dimi :p


ya o değilde,
Böyle bi şapşallık var üzerimde yine,o öküz bile sanki umrumda değil,

duygusal yanımı gömdüm yine derinlere,çıkarabilene aşk olsun...

Daha fazla acıyı kaldırmaz bu bünye ey hayat,aşkı benden uzak tut emi...

Ya bide çok ilginç birşey oldu,kurstan bi arkadaşımız var baya bi samimiyiz de,
dışarı falan sürekli birlikte çıkıyoruz,neyse dün gece kızın aslen çingene olduğunu öğrendim,
çok şaşırdım,hani malum bizim buralarda çok çingene vardır ama bellidir yani oldukları.
Bide bu kızın babası emekli öğretmen annesi bankacı falan,açıkçası hiç aklımdan geçmezdi,
hatta şaka yapıyosun dimi falan dedim,ama gerçekmiş,neyse no problem :)
Çok tatlı,iyi bir kız,birkaç hafta sonra da devletimin kadrolu öğretmeni olacak kısmetse.
Öyle yani,şimdi neden yazdın dersen,çok çingene tanıdım daha da tanırım kanımca ama
hiç kanka modunda olmamıştım :) Gerçi has çingene değillermiş,karışıkmış ama burda herkes onları öyle biliyormuş,that's all baby.
Demek ki neymiş çingene deyip geçmeyecekmişsin,onlarda okuyup öğretmen olup,halkın arasına katılabiliyorlarmış.Hatta doğduğundan beri onlarla içiçe yaşayan ben bile farketmeyebiliyormuşum :)
Bu arada yazdım diye yanlış anlaşılmasın,arkadaşlığımızda birşeyi değiştirmek gibi bir niyetim yok benim;)

rsm

6 yorum:

gp maksimov dedi ki...

yannis anlayayim mi, hani gicikliina? her zaman dediim gibi: daa fazla cingene!

kIrmIzILI dedi ki...

senin bildiğin çingenelerden değil bu kız :)
inan ben ondan daha çingeneyimdir :p

bi dost dedi ki...

ahaha ırkçı mısın kız sanane çingeneliğinden araplığından :Pp

HaYaL MeYaL dedi ki...

annenlerin yıldönümleri kutlu olsunn :) kimin ne olduu belli olmaz, dikkat et derim :)

kIrmIzILI dedi ki...

bi dost

yok bacım yaw ben kim ırkçılık kim :)

kIrmIzILI dedi ki...

hayal meyal

sağolasın wallahi öyle ya,bende kendimi çakal sanırdım anlayamadım zaten :)