5.8.09

Komşu komşu huuu


İnsanlar ne garip diye başlayacaktım yazıya ama en gariplerinden birisi karşı komşumuz o yüzden yazıma sevgili komşumuzla başlamak istiyorum. Dışardan bakınca namazında niyazında, sessiz sakin kendi halinde gibi görünen, ser verip sır vermeyen komşumuzun en büyük merakı benim ve bizim eve giriş çıkış saatlerimiz, enteresan zamanlarda eve girip çıkmışlığım vardır her insan gibi, ama her seferinde nasıl yakalanıyorum inanın arkadaşlar yok yani kafam basmıyor,anlamıyorum.
Gece 1,30 da eve geldim,annem babam duymadı kapıda kaldım

ama daha gelir gelmez bi baktım komşu camda!

Sabah 5te arkadaşım geldi onu almaya gidicem
evden çıkıyorum
bi bakıyorum,karşı komşumuz camda,

gece 3te istanbuldan geliyoruz babamlarla,
bi bakıyorum karşı komşu camda,

el sallıyorum gördüğümü anlasın diye,

o günden beri
artık sadece perdenin arkasından bakıyor...

Bide bu komşumuz ve ailesi yoldan geçerken
sen selam vermezsen hayatta selam vermezler, selam verince sen laf atarsan konuşur ama kendileri afederseniz öküzün trene baktığı gibi bakar ama asla laf atmazlar yani,ailecek böyle bunlar.
İnanmazsınız bundan seneler önce sanırım ben ortaokuldaydım
komşunun kızıda benden birkaç yaş büyük nasıl olduysa beni çağırdı beraber çarşıya gittik,
yanımızdan abisi geçti,kız kardeşine selam vermedi...
Şaka gibi gelecek size ama ciddiyim bak vallahi ya,
ben böyle şey görmedim...
Benim kuzenlerim bile yolda görünce
dururlar,konuşurlar hatta hesap sorarlar :)
Ya hesap sormayı geçtim ama insan durur bi konuşur kardeşiyle
dimi ama yaa...
Velhasıl böyle enteresan insanlar,

18 yıldır komşuyuz,18 kez evlerine gitmemişimdir.
Ama onlar beni iyi tanır, emin olun annemden daha iyi bilir,
kaçta çıktım evden kaçta geldim geri, ne giydim,hepsini bilir :)
Nasıl gezenti bir insan olduğumu gidin sorun,
anlatsın :p

Birde yeni temama hasta bittim,
bayıldım evet evet bu benim temam olmalı dedim,

yardımlarından dolayı da
elalemin akıllısına teşekkürü borç bilirim .

Öptüm sizi muckss
have a nice day :):)
foto

16 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Benimde bir ev sahibim vardı eve gelip gidenleri dikizlerdi gidenleri benimle birlikte yolcu ederdi bolkona çamaşır asmaya çıkardı hergün aynı gömleği yıkar ters yüz eder asardı bir çift göz sürekli peşimdeydi neyse ki gittim konuştum sonra perdenin arkasına geçtide rahatladım ..:):)

bi dost dedi ki...

1. teman süper oldu, söylemiştim ama burdan da söyliyim ele güne karşı, düşman varsa çatlasın :PP

2. bizim de bi komşu var kadın geceleri uyuyamıyo ve pencereden bakıyomuş bütün gece. civardaki hırsızları hep görüyomuş:D

3 yok sanırım hadi bye:P

Elâlemin akıllısı dedi ki...

end di oaskır gooz tuuu, elalemin akillisiiii :)
tema köpeen olsun yavruum.

stickman dedi ki...

bazen bende kardeşimle karşılaşınca konuşmuyorum :D yani ne konuşayım ki yolun ortasında. zaten 1,5-2 saat önce aynı odada şundan bundan konuşmuşuz ne yapacağımızı anlatmışız. ne diyebilirim ki, heey sen kardeşim, vay be dünya küçük sen bi saat önce aynı oda da konuş şimdi de yolda karşılaştık, ne ilginç demi. te heey. diğer aile üyeleri içinde geçerli tabi bu. :D yanından geçerken hafifçe tebessüm edip gidicen bu kadar :D ilginç oluyo tabi ama napıcan işte.

La Loba dedi ki...

Tema on numara. Kıskandım.

kIrmIzILI dedi ki...

Ateş böceği

Manyak bu insanlar bacım ya valla bak yani ötesi yok :)

kIrmIzILI dedi ki...

bi dost

yaw sizin komşuya desinler hele polisi arasın bari hırsız görünce bi işe yarar :)

Temada valla süper oldu yaa bende bayıldımm :D

kIrmIzILI dedi ki...

elalemin akıllısı

öperim seni bacım :)

kIrmIzILI dedi ki...

Stickman

ya selam verip geçmişsin bak gülümsemişsin,abartmıyorum bu insanlar selam bile vermiyorlar hatta yüzlerine bile bakmıyorlar birbirlerinin gelip geçerken...
Öyle böyle değil yani....

kIrmIzILI dedi ki...

La loba

kıskanma bacım bee,
sağol;)

İrma dedi ki...

ooo bende temayı çok beğendim güle güle yaz:)
bizde de bu model komşu vardı kurtulduk darısı sizin başınıza torbalarımızı kontrol ediyordu ne aldınız diye. buzdolabımıza ortaktı resmen.
renkli gözlüydü bide nazarı değiyordu aMAN AMAN uzak dursun

kIrmIzILI dedi ki...

hahha
bizim komşular halt etmiş o zaman sizinkinin yanında :)

ramazan dedi ki...

aslınad o komşuya biraz haksızlık oluyor.biz de az değiliz.bloglarda sürekli birbirimizi gözetlemiyormuyuz.sanal alemde olunca yasal oluyor galiba.
haber türk te okuyup geldim,yazıyı okudum.çok hoş.sevgiler.

kIrmIzILI dedi ki...

Ramazan ya habertürke mi çıkmış benim blogumm aaa :)
Hiç haberim yoktu,gazate duruyorsa falan bana mail yoluyla ulaşırsan çok sevinirim ya merak ettim bak şimdi :)

kIrmIzILI dedi ki...

bu arada pardon:)
Ramazan Bey demeliymişim...
Ben resme yaşınıza bakmadan direk cevap yazdım kusura bakmayın...

ramazan dedi ki...

kırmızılı, gazete ne oldu bilmiyorum.o günkü(22 veya 23 ağustos olması lazım)habertürk gazetesinde okumuştum.
yaş önemli değil,ramazan diyebilirsiniz bana.burada blgodaşız sonuçta.ben siz gençlerden çok şey öğreniyorum.sevgiler.