29.8.09

Özlediniz mi beni anacım :)

Eveett,bugüm döndüm sonunda,
3 haftada çok şey birikti tabii ki yazıcam hepsini :)
Zaten orda yazamadım diye çatladım,resmen gece yatınca kafamda blog yazıyodum,
ama işte kaydet tuşum yokmuş :D Hepsini kaydemedim :p

Ya o diilde cidden böyle ben çok hızlı düşünürüm yani aynı anda birçok şey düşünebiliyorum,
yani tabii aynı anda da değilde işte saliseler içinde falan.aaaa amma saçmaladım.
Demem o ki düşünürken daha yazıya geçirebilecek kadar hızlı bi sistemim olsaydı
evet evet benim.O anda herşeyi yazabilseydim daha neler neler yazardım varya ohooo

Neyse bu 3 haftada neler yaptım.
-Aksatmadan derse gittim geldim,ders çalıştım ( Hakikaten bak)
-Sarıçıyanla görüştüm(O kim diye soracak olan yeni okuyucularım,ex aşkım benim ağzımın taa ortasına sıçıp giden pislik ama iyi çocuk hala nese onu sora anlatıcam artık)
-Bi kez hayal kahvesine gittim sarıçıyanla (Bknz.kim olduğu bi üst satırda yazıyo)
-Ayrılık sebebi oldum siz karakedi de diyebilirsiniz.(neyse ki sonra barıştılar)
-İhaneti gördüm,
-Beklemediğim birinden beklemediğim bi yardım gördüm,
-Sarıçıyan yine bana süpermenlik yaptı!!!
-Sigaraya yeniden başladım ama edirne il sınırlarına girdiğimden beri hiç içmedim,paketim de yok,paketi de eskişehir de bıraktım içmem belki yine hiç...
-Eski bi arkadaşımla görüştüm,çok özlemişim deli kız ya :)
-Yine olduğum gibiydim hep,bazısına battı,bazısı bayıldı öyle işte....
Annemi kardeşlerimi babamı anneannemi falan özlemişim de burayı cidden hiç özlememişim,
Eskişehir'de kalmak iş bulmak böyle çalışsamda öğrenci gibi 2 gün tok 3 gün aç yaşamak istedim ama el mecbur geldik yine ahh ahh...
Neyse işte özet bu daha uzun uzun yazıcam çok şey var aklımda çoookkk :)

Ayy onu bunu boşverin de
bugün tam İstanbul'u geçtik biraz Bi taksi geldi otobüsü durdurdu,dedik yolcu falan binecek herhalde,o gene 1 numaradaki kıza sevgilisi çiçek göndermiş not yazmış bide okudum ben
yani kız hemen önümde oturuyordu çaktırmadan arkadan baktım işte seni seviyorum bikbikbik yazmış.Sinir oldum ulan kıskandım resmen. böhüüüüü
Yalnızım dostlarım yalnızım artıııkkkk :(

10 yorum:

La Loba dedi ki...

İki tokat patlatıp alsaydın elinden çiçekleri :)))
Bak feci kıskandım ben de yaaa.

Karakutu dedi ki...

yapan yapıyo anacım..var duygulu erkeklerimiz de :)

maça kızı dedi ki...

ben bu haberi sıcağı sıcağına msj ile aldım ve arayıp otobüste bomba var diyesim geldi..biz kızlar çok mu kıskancız yoksa bana mı öyle geldi:)

kIrmIzILI dedi ki...

La loba

Ay koca otobüste şimdi ayıp olmasın dedim :D Dalga geçerler alimalla baksana be hatun kıskandı die :D:D

kIrmIzILI dedi ki...

Karakutu

He walla var da bana denk gelmez anam :D

kIrmIzILI dedi ki...

Maça kızı

Biz kıskancız anam ama kıskanılmıcak gibi değildi hakikaten yaa :)

gp maksimov dedi ki...

eskisehir edirneden guzel mi?

kIrmIzILI dedi ki...

bence evet.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

ailecenek yollarını gözledik, şükür bitti :d

kIrmIzILI dedi ki...

döndüm gızanım burdayım artık :D