10.9.09

ben aylak bir insanım adaş

Güneş açtı bugün şehrimde günler sonra,
bense yine gözümü 3 civarı açtım,
yaşamaktan korkar gibiyim,bilinmezliklerden kaçar gibi...
Tabii bide oruçlu oruçlu akşam 8e kadar aç durmak zor oluyor :D
Bende günün yarısını uyuyarak geçiriyorum e napayım yaa...
Gün bitmiyor vallahi malum Edirne'de yaşıyorum ve saat 19:45 gibi falan
ezan okuyor...E geç yanii biraz o sebeple şahsen sabah 5e kadar oturuyorum sahuru yapıp
yatıyorum vee öğleden sonra bir ara kalkıyorum işte :D

Peki aylak insan ne yapar,bi kere iş aramaz
iş arasa aylak olmaz zaten.
Oturur evde niçe falan okur ben gibi mala bağlar,
yakında lan neden yaşıyorum ben falan demeye başlayabilirim.
Zira yegane hayat belirtim mutfakta iftar sofrası hazırlamak,
bide bu ara taktım her gece cacık yapıp duruyorum,
sanırım bu hayatımında cacık gibi birşey olduğunun göstergesi :p

Sonracığıma yeni bir atkıya başladım evet evet böyle evde oturmaya devam edersem,
ben daaha çook atkı örerim hatta dikiş nakış kursuna falan da gidebilirim,
maksat aile bütçesine katkımız olsun :p
üfff iyice saçmalıyorum :D
o değilde dikişe hakikaten hevesim var yahu ama kursa gitmem sanırım,
orda ki ortam beni kasar gibi hissediyorum...

Bu arada birkaç dipnotum var
-Yaklaşık bir yıldır blog yazıyorum,yorum onayı falan yok zaten,ve şimdiye dek hiçkimsenin yorumunu silmedim,silmem de sanırım ağır hakaret boyutunda olmadığı sürece...

-İçinde kürt,türk,din ve açılım kelimeleri geçiyorsa o post taşlanmaya mahkumdur :)

-Birde sanırım son günlerde fazla uyumaktan anlatmak istediklerimi tam anlatamıyorum ya da anlamak istemeyenler anlayamıyor,bilemedim şimdi.

O zaman sagopanın son şarkılarından biriyle bu postu bitirmek istiyorum...

"Aklımı kaçırmak üzereyim
Ben çürük bir düzeneğin üzerindeyim
Neyin beni beklediğini bilmemekteyim
HERYERDE BİLİNMEZLİK VAR..."

8 yorum:

xiksvelie dedi ki...

bir bilinmezlik abidesi de insanlar. sadece içine dön ve orda kal. bir ses seni ordan çıkaracaktır. kendini tanı sadece. kendini bil önce.

aksilaz dedi ki...

belkide biz insanlar anlamak istedigimizi bulamayınca saldırıya geçmiş gibi görünüyourz :)

ama emin ol saldırıya geçmedik :))

edirne gibi tarihi bi şehirdesin ve ramazan ayındasın. şehrinin tadını çıkarmayı dene

HaYaL MeYaL dedi ki...

o boş zamanları iyi bilirim :( Can sıkıcıdır.. Umarım en kısa zamanda iş bulursn

elfacino78 dedi ki...

üzülme sıkılma yanlız değilsin. boş kalmaktan mutlu olmayı dene benım gibi. seviyorum tembellik yapmayı sanırım o da bei çok sevdiki ayrılmaz ıkılıyız artık . tembellik ve ben .ben ve tembellik........

kIrmIzILI dedi ki...

xiksvelie

bazen içini dökmek bile zor,kör kuyu mu bulsak diyorum blogun yanında...

kIrmIzILI dedi ki...

aksilaz

ben alışık değilim öyle eleştirici yorumlara belki ondan öyle geldi :)

Edirne de ramazan güzel ya ama eskisi kadar değil ne yalan söyleyim...

kIrmIzILI dedi ki...

hayalmeyal

walla yok ya iş faalan...

kIrmIzILI dedi ki...

elfacino 78

tembellik güzel de bir yerekadar :)
ama parasızlık kısmı zor ya...