8.9.09

Ben biliyordum kiiiii


2 gündür burda da yağmur yağıyor,
bilindiği üzere
yani malumunuz yurdun geneli yağışlı,sel felaketleri falan fena yani durum.Herkese kolay gelsin diyorum.
Bu postu girme amacım yandaki ayakkabılar değil
hakkaten bak :p
Ben ttnete sinirliyim bugün gün boyunca net yoktu,
sonra net geldi ama ev telefonumuzda hala sinyal sesi yok o da enteresan birşey ya neyse boşverdim
zira ev telefonuyla işim olmaz.

Geçen gün yazmıştım "Aşkın Celladı" adlı bir kitap okuyorum diye evet evet bitirdim onu...
Değişik öyküler...
Psikolojik öyküleri anlatan kitapları sanırım bu yüzden seviyorum,insan hayata farklı bakış açılarıyla
bakmaya başlayabiliyor.İnsanları yargılamadan,
iceberg in altında neler olabileceğine dair tahminler yürütmeye başlayabiliyor...Gerçi bunun da fazlası kötü...
Şöyle ki çok fazla psikolojik kitaplar okuyan insanlar herkesi anladığını sanmaya başlayabiliyor,
şu şu davranışları işte şu yüzden yapıyor-sun gibi cümleler kurmaya başlayıp insanı sinir edebilirler ya da daha kötüsü kendi kendilerine evet şunu şu nedenlerden dolayı yapıyor diye düşünüp inanmaya başlayabilirler...

Peki psikolojiye meraklı ve hevesli-aynı zamanda okumaya da tabii- biri olarak ben de yapmıyor muyum bunu...
Tabii ki yapıyorum.
O şunu şöyle şekilde yaptı çünkü aslında şöyle düşünüyor falan diye...
Genel de doğru çıkıyor tabii birde benim 6.hissim acaip kuvvetlidir,önsezilerim güçlüdür.
Ama kendimle ilgili durumlar da hep bile bile lades derim o ayrı mevzuudur.
Bu yüzden dramatik olaylardan sonra kurduğum cümleler çok benzerdir...
"Lanet olsun ya ben biliyordum böyle olacağını"
"Ben sana söylemiştim..."

Şimdi bunları neden yazdığıma gelince...
Benim gibi gerçekleri görüp,bilip buna rağmen yapmaması gerekenleri yapan bir dost var...
Okuyunca belki akıllanır demeyeceğim çünkü aynı hatayı 2.ye yapıyor...
Umarım acı çekmez yine,yeniden aynı adam için...

ps.O ayakkabılığı istiyorum ama içindeki ayakkabılarla birlikte :)

ps.2.Kerim ödülünü gördüm teşekkür ederim yarın sabah yazacağım mimide...

1 yorum:

Karakutu dedi ki...

yapmaması gerekenleri yapıyor çünkü yapması gerekenler onu mutlu etmiyor. kaybettiğini kazandığını görmek -yada öyle sanmak- salak bi mutluluk verir insana ki bir de işin ucunda inat var biliyorsun. ne diyelim ki..gideceği yere kadar mutlu olsun ve sonra umarım gömsün yine..yoksa üzüleceği aşikar.