7.9.09

Bim bam bom

Eveett son sınavlarınıda atlatmış olan kırmızılı,
kitaplardan vazgeçemiyor...
Ama ama ama bu kez romanlarının arasına geri dönüyor,
heyoooo
5 yaşında annesi okumayı öğrettiğinden beri,
hikayeleri,romanları ve bilimum kitapları elinden düşürmeyen kırmızılı hatun
çoook yorucu koccaman bir yılın ardından,
bugün ilk kez kendini özgür hisseden kızımız beklediğiniz gibi
özgürlüğünün ilk gününe kitap okuyarak başlamadı,oturdu ve film izledi
hem de kızkardeşiyle-çünkü kızkardeşi filmkolik ve ablasıyla film izlemeyi çok seviyor-
Filmimiz de Melekler ve Şeytanlar (Angels&Demons) evet kanımca herkes biliyordur filmi
çünküü it is a famous film :p
Neyse işte bilindiği gibi Dan Brown adlı kiliseyle ilgili böyle bilim kurgu tarzı kitaplar yazmayı
seven ve araya simgeler,tarihi güzide bilgiler serpiştiren yazarımızın-gerçi bizim sayılmaz ama hepimiz dünyalıyız yahu- kitabından beyaz perdeye uyarlanan bir film olmakla beraber kitabı henüz okumadığımdan dolayı beğendim filmi yani fena değildi bizim türk filmleleriyle kıyaslayacak olursak demeyeceğim yok anam kıyaslamıyorum vazgeçtim.
Özetle filmi izlerken sıkılmadım,merak edenler izlesin ama kitabı okumuş olanlar izlemesin
çünkü hiçbir kitabın filmi izleyecilere yetmez...Bana da yetmez ama bazen yetebilir,yani
e anca bu kadar olurdu diyebildiğim filmler oldu e hangisi diye de sormayın bi zahmet hatırlamıyorum:D
Sonracığıma başlamış olduğum kitapları acilen bitireceğim.
Neler derseniz biri Irvin Yalom'un Aşkın Celladı adlı hastalarıyla psikoterapi öykülerini tabii ki ilginç olanları anlattığı kitabı,bazılarını okudum ve hakikaten ilginçtiler,psikoloji ile ilgilenen arkadaşlara tavsiye ederim.
Yazarı merak edenler de Nietzsche Ağladığında adlı kitabı mutlaka duymuşlardır işte onun yazarı kendisi ayrıca eğer Nietzsche Ağladığında yı da okumadıysanız onu da okuyun bacılarım,abilerim şiddetle tavsiye ederim ama pek tabii okumanız için şiddet kullanmam :D
Hayır hayır asla yapmam,şiddete şiddetle karşıyım :p
Nietzsche demişken ben genelde bunu demeyi beceremiyorum yani yazarken yazamıyorum daha doğrusu Alamancayla haha bak Almanca diyecektim onu bile diyemedim
Ohh Ich heisse Kırmızılı ya da ya da Ich bin Kırmızılı.
Ahanda almancam bundan ibaret sanıyorsanız yanılıyorsunuz :D
Var bikaç şey daha bildiğim ama hatırlayamadım şimdi.
Neyse kitap diyordum evet diğer kitabımızda
Nietszhe-Ecco Homo yaniii İnsan nasıl kendisi olur.
Bu eserinde yazar kendisinden bahsetmiş :)
Merak edenler alsın okusun diyorum
Eskişehir İnsancıl'dan aldım ve sanırım 5 liraydı ya da öyle birşey işte bahçede var orda bir sürü kitap gidin alın,okuyun herkes okusun herkes bilsin :)

Velhasıl kelam son sözüm iyi geceler :)
Aaa bide canım staj arkadaşım iso bana dr.house getirdi 4 sezon birden dvd ye çekmiş sağolsun,onları izlemeye başlarım how i met your motherlarım var bide onları izlerim
izlemediğim tonla film yığınla kitap var :D ayy süper süper süperr :D

Bide ramazan davulcularına gıcık oluyorum yaa tamam eskiden çalar saat diye birşey yokmuş çıkıp halkı uyandırıyorlarmış eyvallah anlıyorum tarihimize saygımız sonsuz fakat artık herkesin evinde hiç yoksa 2 tane cep telefonu var,baknız biz evde 5 kişiyiz 6 telefon var şu anda,
canı isteyen kurar alarmını kalkar yahu bu ne hergece hergece hayır beni ve halkı uyandırdıkları yetmiyor gibi bide arabaları uyandırıyorlar!
Nasıl demeyin anladınız siz onu deli gibi alarmlar ötmeye başlıyor...
Hani benim arabam olsa ve sahura kalkmıyo olsam gider döverim lan o davulcuyu...
Gerçi ne sahura kalkıyorum ne de alarmı öten arabam var :D
Ama kıl oldum işte napiim...

Bide şu bloga yane postlara resim falan koyasım geliyo bazı bazı ama resim koyunca şu aralık bıraktığım heryer mahvoluyor düzen kalmıyor neden bilemiyorum,o sebeplen resim koymuyorum çünkü yazmaya başlarken ne hakkında yazacağıma karar veremiyorum,
ne çıkarsa yazıyorum.
That's all baby.

1 yorum:

cesetizleri dedi ki...

uğraş sen yine de ekle resimler bir şeyler yap.. :)
Eğlenelim hep birlikte. Renklensin canlansın her yer. Oh yeah ;)