1.9.09

Davulcuyu Beklerken Kırmızılı ile Sohbet Saatleri

-Erkekler boktan yaratıklar bacılarım,hepsi değil ama çoğu,o çoğunlukta hep bize denk gelir.
(Bu cümleyi nerden kurduğumu bilmiyorum,genel yargım bu.)

-Yine işsizim bu sene,grevdeyim ücretliye başvurmayacağım,ama çok paraya ihtiyacım olursa belki başvurabilirim deyip kişilik çatışmasına girmemi bekliyorsanız yoo hayır kararlıyım,yok ücret falan istemiyorum kardeşim atayacaksınız adam gibi atayın beni,3gün şu okulda 2 gün şu okulda,
ingilizce yok ama almanca var elimizde olmadı sen resim trafik dersine falan gir,banane ulan girmiyorum işte,oturucam evde mal mal,ya da gider saçma sapan bi iş falan bulurum,aslında burda bi kitapçı var orda çalışmak istiyorum ben yarın bi uğrıcam numaramı bırakıcam eleman ararlarsa beni alsınlar :D nette var bütün kitap okur nete girerim ohhh işleri büyütürüm belki kitapçıyı satın falan alırım böylece ordaki tüm kitaplar benim olur.heuheuhe
Hayale bak aq manyadım gene gece vakti :)

-Sonracığıma hergece ben davulcunun yollarını bekliyorum,ama ama neden diye sor bana bi dizini dövmeden önce :-)
Çünkü davulcu geçerken uyanıveriyorum,uykumdan uyanmayı da hiç sevmem bu sebeplen ben de davulcunun geçmesini bekliyorum sonra uyuyorum,iyi oluyor :)

-Ya eskişehirde beni daha önceden tanıyan herkes görür görmez çok kilo almışsın dediler bide eklediler böyle daha iyi olmuş,daha güzel daha kadınsı olmuşsun dediler.
Hayır anlamadığım iyi birşey mi bu şimdi?Ben böyle minyon minyon genç görünümlü gayet iyiydim walla kadınsılık falan beni bozar yaa.

Ayy aslında çok yazasım var daha ama uykum geldi zaten kızkardeşim burda malumunuz geceleri bile rahat giremiyorum nete,uyuz da kendisi biraz bu satırları okursan eyy uyuz kardeşim toparla biraz kendini tamam oruç tutuyorsun diye sabırlı davranmaya çalışıyorum ama nihayetinde bende insanım,benim de canım var,zaten Cedric yeterinde kuduruyo bide seni çekemem valla yaa postalarım yurduna görürsün gününü hıhh.
Sıpa seni büyü de accık eşşek ol dicem ama daa ben o şerefe nail olamadım :)
Oyyy oyyy
Bide bana cansu,kerim bide sanırım biri daha blogger ödül şeysi verdiydiler
Teşekkürlerimi sunarım kendilerine sağolsunlar varolsunlar :)

Ya ben mim yazmayan bi blogger değildim eskiden şimdi neden böyle oldum ki üşeniyorum resmen mim yazmaya,zaten 3 hafta blog da yazamadım kimse özlememiş hem beni :D
İnsan ayy hoşgeldin nerelerdeydin falan der tamam söylemiş olabilirim es es e gidiyorum diye ama özleyin yani fakiri nolcak kiiii :)
Ben blog yazmayı özledim şahsen,bakınız yazıyorum fırsat buldukça,
Ya dediğim gibi anlatmak istediğim çok şey var ama işte önümüzdeki hafta artık oturur kitap yazar gibi blog yazarım dicem ama how i met your mother ları izlemeye başlıcam bide bi aksilik çıkmazsa arkadaş bana 5 sezonu da bulmuş Dr.House heyooo :D:D
Sonracığıma kararlıyım depresyona girmeyeceğim hoş zaten malumunuz 1 aydır ilaç kullanıyorum daha da giremem kanımca,sakinim sakinim sakinim ağlamıyorum saçmalamıyorum,sevgili de istemiyorum lan ben istemiyorum sanıyordum daaa ne farkettim bu gece malum kilo aldım ya ben,lan dedim ilacın yan etkisi olmasın ama değilmiş maalesef hatta uykusuzluk bulantı falanmış olursa yan etkisi yok bende hiçbirisi gayet dana modunda yaşamaya devam ediyorum yanii dana gibi yiyor ve dana gibi uyuyorum evet evet i'm a dana :P
Ayy neyse sevgili diyordum,benim bu ilacın yan etkilerinden biri libido azaltıyomuş :D
Ben kesin ondan sevgili istemiyorum hahahah ve bi nane yemeden geldim es es ten eve :P
Tamamdır bilimsel açıklamasını da buldum yalnızlığımın sebebinin,
davulcu da geçti gitti,bakın hala burdayım dövmeyin dizinizi boşuna kaçmadım davulcuya :p

Veee ben tercih yapamıcam,maça kızı yapamıcak,cesetizleri yapamıcakk,
Ama karakutu yapabiliyo onun puanı baraj üstü :D
Ağlayıp zırlayıp duran histerik polyanna da yapabiiyor o da baraj üstü ucundan accık :P

Ama benim umudum yok neden diye soracak olursanız malum meb sıralamaları vermediği için
kesin torpil olcak,işte bizde halktan insanlarız iktidar partisinden milletvekili bakan neyim tanımıyoruz,o sebeplen kadrolu atanmayı unutunuz.

Hayır varya şu partiye oy verenler açıkta kalsın,işsiz kalsın istiyorum!
Görsünler ne hale getirdiklerini oylarıyla...
Ulan resmen çileden çıktım varya,nasıl sayıyorum sövüyorum anlatamam size,
ama malum blog halka açık bi yer olduğundan burda edebimle yazmaya çalışıyorum
gelin görün ki zor oluyor biraz...
Ya o kadar çalış çabala uğraş bi ihtimal herhangi bi dağın herhangi bi mezrasına belki son atamada atanırım diye umutlan adamlar barajı 74 yapsınlar.
E çüşünüz yaniiii ne diyeyim size...
Bide bi arkadaşım vardı kurstan çocuk 82,5 gibi birşey aldı ama türkçe öğretmenliği baraj 83...
Şaka gibi aq yaa o kadar çalış o kadar puan al kesin atanırım artık bu sene gözüyle bak,barajı adamlar 83 açıklasınlar....
Off off...

ayyy neyse içim baydı annemler sahura kalkmadan yatıp zıbarmak en iyisi kanımca :)
Öpüldünüz yavrucuklarım,baraj üstündekileri de ayrıca tebrik eder bu saçma sapan yazıma böylece son veririm :p

2 yorum:

HaYaL MeYaL dedi ki...

Sewgili kırmızılı yazını okuyunca dikkat ettim, geçen ay 9 tanecik post yollamışsın :( şaşırdım.. Biraz geç olcak ama özledik bea, bu kadar uzun yazıyı hiç sıkılmadan okuttuğun için teşekkürlerimi sunuyorum :D
dawulcuyu ben de bekliorm ama hiç göremedim.. Heralde bayram sabahı görürüz.. Ama bayramda ewde yokum ki.. :D amann ben de saçmalamaca oldm biraz :D

kIrmIzILI dedi ki...

Evet çünkü 3 hafta eskişehirdeydim :D
Ordan naklen yayın yapamadım gizlilik ilkem gereği ile :D
Yaa aslında yazı çok uzun değil be
ama dar uzun ya sayfa ondan öyle görünüyo :D
Hem ben de davulcuyu görmüyorum ki hiç sesini duyuyorum sadece :)