16.9.09

İyi ki doğdun bloggg :):)


Dün blogum 1 yaşına girdi :)
O yüzden ben kutlama yapıyorum kendi kendime
gerçi ff te de yaptım sağolsunlar kutlamama katıldı arkadaşlar...

O zaman küçük bir özgeçmiş yazayım...
Blog dünyasından haberim falan yoktu benim taa yıllar olca kuzenim bi blog açmıştı,
şiirlerini falan yayınlıyordu arada bi onu okurdum-yani o yeni şiir yazdım dedikçe-
o kadar...

Benimde bir blogum olmasına yaz aylarında karar vermiştim,arkadaşım E.D. blog yazıyordu
ve ben de yazmayı sevdiğime göre,evet evet yazabilirim diye düşünmüştüm ama ağustos ayı falandı ve benim bütünlemelerim vardı o sebeple erteledim bir süre,sonra bütünlemeler geçti
blog açmaya karar verdim ve bu sefer asıl büyük sorun geldi çattı,blogumun adı ne olacak,
nickim ne olacak,gerçek adımla mı yazmalıyım...

Aslında bu bi ara yaptım yani gerçek adımı kullandım nick olarak ama sonra tarzım biraz değişince hemen değiştirdim :)

Bu arada bu benim blogumun 3.adresi ama arşivim aynı :)
ilk adresi değiştirmemin sebebi,ben şimdi blog açtım ya yeni heves tabii o zamanlar böyle daha duygusal içerikli işte edebi yazmaya çalışıyorum falan,msn de iletilere adresi yazmalar,sonra
yeni yazınca arkadaşlara link atmalar falan ben böyle herkese yaydım adresi,sonra blog alemine daldım yeni bloglar keşfettim ve kişisel blog olayına daldım :D
E hal böyleyken özelimizi de herkesin bilmesine gerek olmadığından aman dedim adres değiştireyim bari,velhasıl değiştirdim...

Sonracığıma mayıs ayında bir buhran sonucu bi ara blogu kapamaya karar verdim,yani yazmamaya en azından sonra o yazmadığım dönemde blogumu bilen bir arkadaşımla aramızda pek hoş olmayan şeyler geçti ve görüşmemeye başladık,e madem görüşmüyoruz dedim yazdıklarımı okuyup hayatımdan haberdar olmasına gerek yok,birde yeni bir başlangıca ihtiyacım vardı işte sonra yine değiştirdim adını ve şu andaki adres oldu,sanırım böyle de kalır artık,kalsın zaten mümkünse değiştirince okurlarım kaybediyo beni :p

Neyse işte böyle,blogumla 1 yıldır birlikteyiz,bazen üzüldük ağladık güldük sevindik :)
(bknz.bloguna canlıymış gibi davranan blogger modeli :p )

Bugünlerde ise yine bekleyiş içindeyiz,geçen yıl bu zamanlar olduğu gibi,umarım bu
u-mutlu bekleyiş yine mutlu sonla sonlanır...

Bloguma yazmayı seviyorum.
Blog okumayı seviyorum.
Gerçi bu aralar bloglara yorum yapmaya üşeniyorum ama neyse :)

Tabii bir de blog dünyasına kazandırdığım arkadaşlar var onlara da burdan selam olsun :)
Kimler mi

karakutu ve maça kızı...

13 yorum:

Karakutu dedi ki...

daha nice yıllara o zaman :) bizimkiler de yeni yetme büyüyecekler inşallah. daha 1 bile olmamış mı ya sanki yıllardır burdayım :))

cesetizleri dedi ki...

iyi ki şeytmişsin :D

gp maksimov dedi ki...

trt spikeri gibi bi heyecanin var =)

Evren dedi ki...

şimdi şu okuyucu sayısı seni kaybedenlerden sonra elinde kalan mı? üzüldüm blog :(... (blog sahibi: mutlu ol tabi, çocuğun doğumgününde umutsuzluğa kapılmak yok tamamm mı? )

aksilaz dedi ki...

nice yıllara diyelim

Kerimsel dedi ki...

Aynen devam etmeni temenni ederim. :)

Pilli-Cadi dedi ki...

ya ben blogumun dogum gününü kutlamayi unuttum:(
neyse seninkini kutlayayim bari iyi ki dogdu kirmizili blog:)

_zAhİr_ dedi ki...

10. yılını da görürüz umarım...bu arada kazandırdıkların da gerçekten kazanılası insanlar..o zaman iyi ki varsın :)

La Loba dedi ki...

Hepi börtdeeey :)
Geç kaldım kusura bakma ancak girebildim blogıra.

kIrmIzILI dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar :)

gp maksimov

heyecanlı falan değilim yaa :)

maça kızı dedi ki...

bu durumda benim de blogum 1 yaşında:)

sewimsizbilgin dedi ki...

bende blogculuk nedir bilmeden yazmaya başlamıştım 2006 da falan sanırım. o günden beri devam ediyorum. sonra bide baktım ben tek değilim. herkes işi ni gücünü bırakmış, blog yazıyor. dedim allahım sen nelere kadirsin. bu kadar mı boş adam olur yani:)

kIrmIzILI dedi ki...

sensin boş adam:D