3.9.09

KPSS sıralaması mağdurlarına duyurulur

Kpss sıralaması mağdurları

açıklanmayan kpss sıralamaları için bilgi edinme hakkından yararlanmak istiyorsanız;

http://bilgiedinme.meb.gov.tr/Internet/onbasvuru.aspx?kurum=meb sayfasındaki formu doldurup başvuru yapabilirsiniz.

başvurudan sonra adresinize mail gönderilecektir. formda bilgi edinilmek istenen konu alanına :

"4982 sayılı bilgi edinme kanunu çerçevesinde bakanlığınız tarafından alınan öğretmenlik tercih işlemleri konusunda, alan-branş sıralamasındaki kişisel sıramın tarafıma en kısa sürede iletilmesini arz ederim. "

yazılabilir. yani ben öyle yaptım. kolaylık olması için buraya da yazdım. size gönderilen takip numarasıyla meb adresinden başvurunuzu takip edebilirsiniz. 15 gün içinde cevap vermeleri gerekiyor. evet eylül ataması için kullanılamaz belki ama kasım yada şubat için sıralamamızı öğrenmiş oluruz diye düşündüm.

not: yazı karakutu nun yazısı olup onun blogundan izni dahilinde aynen kopyalanıp yapıştırılmıştır,kpss mağduru arkadaşlarda benim ya da onun blogundan alıp yayınlarlarsa hatta bloglarını okumayan ve kpss ye giren arkadaşlarına msn den falan söylerlerse hatta facebooklarında paylaşırlarsa sesimizi daha fazla duyurabileceğimizi düşünüyoruz.
Paylaşın efendim çekinmeyin alın buyrun sizde copy paste yapın yani tabii sadece bu yazıyı :)

2 yorum:

tarçın dedi ki...

ah kırmızılı ah.kpss mağdurları diye kim seslense efendim dicek duruma geldim.geçen sene 60 olan edebiyat barajında 62 ile tercih yapmışken bu sene 74 ile tercih yapamıyorum.bu baraj puanları görende en kolay kpss zanneder.çok fena durum çoooook!

kIrmIzILI dedi ki...

fena ne kelime ya,zaten ne karıştıkları da belli değil sıralamaları bile açıklamıyorlar baksanıza...sesimizi duyurmaya çalıştıkça biz,tersini yapıyorlar...
sonumuz hayrola ne diyeyim...