13.9.09

My name is kırmızılı

-Oruç baş ağrısı yapıyo,günün yarısını uyuyarak geçirmeme rağmen,bi haftacık kaldı ve bırakmak istemiyorum ama üff...

-Hayatım yine saçma sapan bi hale geldi-aşk meşk yok yanlış anlaşılmasın- toparlamam lazım.

-İş iş iş işşşş

-Odamı toplasam süper olacak ama 3 kişiyiz odada toparlanmıyo yaa resmen.
Ben topluyorum kardeşlerim dağıtıyo,sonra ben yine topluyorum kardeşlerim yine dağıtıyor.

-Ve ben dağınıklıktan nefret ediyorum...

-bu baş ağrısı beni mahvediyor...

-Saçmalayamıyorum bile artık yahu blog amacından sapmak üzere :)

5 yorum:

gereksiz adam dedi ki...

birde sen dağıt, bakalım kardeşin ne yapacak.. gerçi görünen o ki birşey yapmayacak ama sen yinede dene..:)

kIrmIzILI dedi ki...

işte o zaman oda tam bir ahıra benzer...

İrma dedi ki...

Sana "Bırak dağınık kalsın" sloganını öneriyorum:)

kIrmIzILI dedi ki...

dağınıklık bana yaramıyor yaa :)

tarçın dedi ki...

kırmızılım haklısın evet dağınıklık deme bana.dağınık olunca bulunduğum oda resmen huzurum kaçıyor ya.kendimi bildim bileli kendi odam dışındaki odaları bile hep toplamışımdır.kuzenlerin,kardeşimin hatta üniversitedeki arkadaşların odalarını bile topladım.rahat edemiyorum anacım :))