15.9.09

O birr oyuncu adayı...

Benim sevgili kardeşim Cedric gitar istiyordu ki hala istiyor sözüm var ilk maaşıma alacağım:)
Neyse efendim gitar isteme sebebi rock şarkıcısı olmak istiyormuş kendisi,öyle diyor...

Sonracığıma bugün kendisini yoğun ısrarları üzerine tiyatro kursuna yazdırdım ya da grubu demek daha doğru olur...Yeteneği varmıdır yokmudur bilemiyorum efendim yarın ilk kez gidecek
yani ben götüreceğim:)

Dün tutturdu bu işte tiyatroya gidicem de oyuncu olcam da lan dedim ne ayak noluyoz.
Tabii öyle demedim yanlış anlaşılmasın :)
Canım kardeşim dedim nerden çıktı bu oyuncu olma fikri tamam tiyatro iyidir güzeldir sanat severiz ama ne iş falan gibilerden.
Buyrun cevaba bakın:

-E abla napayım senin gibi öğretmen mi olayım?Bak atanamıyosun zaten atansanda altı üstü 1 milyar para alcan e hadi kocan da öğretmen olsa o da 1 milyar alcak ee noldu 2 milyar.
Napılır ki o parayla?Ben zengin olcam oyuncular çok para kazanıyo...

Evet dedim çok haklısın,9 yaşındaki bir çocuk tarafından ezilmenin ezikliği ile bir sigara daha yaktım hayatın karşısında...

Haa bide ona artık rock değil pop şarkıcısı olmasını söylemenin vakti de geldi sanırım,
malum popçular daha çok kazanıyor...
Ahh ahh...

4 yorum:

Cihad TÜRKSOY dedi ki...

gitarsa istediği , hiç söz etme poptan. :)

HaYaL MeYaL dedi ki...

:)) ayyy çok şeker, akıllı çocuk, bu çocuk ezilmez ben sana sölim kırmızılım :)
gitarsa en iisinden al, ben aldım bi hevesle çaldım ama olmadı.. tiyatrocu olup aç kalmasın aman dikkat :)

kIrmIzILI dedi ki...

Cihad

ona söz etmiyorum ya istesin dursun alırız bir ara :)

kIrmIzILI dedi ki...

hayal meyal

Ezilmiyo canım ya heryerde göze çarpıyo zaten,ya 9 yaşında daha ama sanırım tiyatrolarda oynayacak gibi gruba alındı gibi görünüyor...
AÇ kalmaz hem o bu paragözlük varken
zhahah