2.9.09

Piiuuuvvvvvvvv

-Ders çalışmaktan yorulmadım desem inanır mısınız tabii ki inanmazsınız :)
Ben olsam ben de inanmam ama bazen delicesine ders çalışmak ya da herhangi bir işte çalışıyorsanız kendinizi işinize adamak hayattan kaçmak için kesin çözüm.
Otur çalış o kadar çok çalış ki herşeyi unut ya da geçici bir süre için unutur gibi yap,
sonra bir gün yine oturmuş böyle deliye vurmuş gibi çalışırken tek bir kelime gör vee
hıçkıra hıçkıra ağlamaya başla sonra üstüne bir de sigara yak tam olsun...
Evet evet bazı bazı sigara içiyorum,kpss nin açıklandığı günden beri,misal bugün de acaip paket alasım var ama sonuna kadar zorlayacağım kendimi...

-Evin içinde aslan burcundan bi veletle birlikte yaşamak hakikaten çok zor.anırıp duruyor bugün sürekli ve benim ders çalışmam lazım ama gel gör ki Cedric beni neyledi...

-Bu sene burda yalnız kalıcam sanıyordum ama yok anam kalmıyorum hâlâ arkadaşlarım var
heyooo :)

-Yavrım staj arkadaşım bana dr.house buldu hemde 5 sezon birden :D
Bütlerden sonra oturur artık dr.house izlerim gece gündüz :)

-Geçen sene tercih yapan bir arkadaşım vardı,yazmayı düşündüğü tüm okulların sitelerine girip okulda ki öğretmenlere bakıyordu gençlermi diye hahah
o geldi aklıma birden :)

-Böyle acaip saçmalayasım var bugün sanırım nikotinsizlikten kaynaklanıyor.
Param olsa gidip bir çift daha ayakkabı alırdım ama yok işte yazıklar olsun böhüüü

-Ben çok fazla rüya görüyorum ya da hatırlıyorum demek daha doğru olur sanırım.
Dün gece bi ara Amerikadaydım ingilizce konuşup duruyordum evinde kaldığım kızla.
Sonra bi ara nerdeydim bilmiyorum ama acaip güzel böyle tam benim sevdiğim tarz yani
sade ve şık siyah bir elbise giymiştim,çok hoşuma gitti yaa elbise de kaldı aklım iyi mi :)

-O zaman şimdilik hoşçakal sevgili blog ben gidip ders çalışmaya çalışacağım ama sanırım önce gidip bi paket sigara almak farz duyuyorum sesleri alma yapma etme :p
Ama ne yapayım içim daralıyor boğuluyorum biraz zehre ihtiyacım var :p
Muckksss

4 yorum:

gereksiz adam dedi ki...

ben yorulmuştum vakt-i zamanında ve hala ''ders çalışma'' konusunu düşününce yorgun hissediyorum kendimi.. yeni meşgaleler buldum hayattan kaçmak için...

kIrmIzILI dedi ki...

Evet evet bende yoruldum ama naparsın kader mahkumu birşeyim ders çalışmak zorunda olan :)

gp maksimov dedi ki...

in cedric we trust! aslan burcu olanlar yonetir insanlari zaten...

kIrmIzILI dedi ki...

Yaa ben ona bi terlik fırlatırım o zaman yönetir o anca :)