29.10.09

aşk'a sor


Bu gece izlediğim film beni etkiledi
nesi etkiledi diye sormayın bilmiyorum gerçekten
Belki Salma Hayek in sürdüğü kırmızı ruj ve
saçına iliştirdiği o kırmızı çiçek,
belki Colin Farrell in yazar olma çabaları,
belki aşka benzer ama yaşanmakta zorlanılan
o duygu...

Ettikleri kavgalar da olabilir...
Bilmiyorum.

Bu filmin tamamını anlatmak istemiyorum
gerçi o zeynepe özeldi o da filmi hiç beğenmediğim için öyle oldu.

Bu filmi izledim hayatım değişmedi
ama bakış açım değişmiş olabilir,
zaman gösterecek...

8 yorum:

La Loba dedi ki...

Gerçek hayattan acı sonlar.
Güzeldi gerçekten.

cansudere dedi ki...

bazı flmler psikolojik duruma göre etkı gösterebilir sevgiler...

Ad: aa dedi ki...

fante'nin ask the dust'ından uyarlan(ama)mış.. roman iyidir ama, o ayrı.

maça kızı dedi ki...

bende izliyim bakalım merak ettim benim bişeylerim değişecek mi:)
bu arada görüldüğü üzere internetim geldi. öpüldünüz genç bayan:)

kIrmIzILI dedi ki...

@la loba

tek gerçek belki de acı sonlar...

kIrmIzILI dedi ki...

cansu dere

sanırım briaz da öyle oldu zor bir günün üstüne bir aşk filmi...

kIrmIzILI dedi ki...

ad: aa

kitabı okumadığım için beğendim sanırım,kitabı okusaydım film yetersiz ve eksik gelirdi eminim buna...

kIrmIzILI dedi ki...

@maça kızı

hemen msn e gel.