28.10.09

bir alışverişkolik

Eveett bugünün filmi:

BİR ALIŞVERİŞKOLİĞİN İTİRAFLARI

Bu filmi beğendim ben :)
Aslında romantik komedi filmler çok tarzım değildir açıkçası ama
gen ve zeynepin 8 günü üstüne iyi geldi vallahi ne yalan söyleyeyim.
Filmde adından anlaşıldığı üzere alışverişkolik bir kızımız var
KENDİMİ GÖRDÜÜÜÜMMMM :)

Kız sürekli alışveriş yapıyor falan böyle bir sürü kredi kartı borcu var
bknz.benim geçmişim.

Sonracığıma bir gün bir yeşil fular alır vee hayatı değişir :p
Harbi bak değişti kızın hayatı
aşkı buldu bi kere ahh ahh
aşk yeşil fularla bulunuyorsa ben de mi alsam nedir :D

Neyse öyle işte eğlenceli bir film
kızlara izlemelerini tavsiye ederim,erkeklere etmem
muhtemelen sevmezler böyle bir filmi
tam bi kız filmi :)


dipnot: film kardeşimin seçimi idi danke schön to her :D

5 yorum:

HaYaL MeYaL dedi ki...

hmm ben de izlesem iyi olcak sanırm :D

khaos dedi ki...

hay allah yine mi anlattın:)) sayende sinemadan uzak kalacağım ama:)

kIrmIzILI dedi ki...

@hayal meyal

izle bacım walla elbiselri gördükçe ayakkabıları çıldırdım ben :D

@khaos
zaten sana göre bi film değil :p

khaos dedi ki...

aman ya, bana göre bişey verin o halde:P

kIrmIzILI dedi ki...

rockn rolla
bi iki post altta filmi de anlatmadım ayrıca :)