23.10.09

Bu aralar ben varya...


-Kilo alma nedenimin o aptal antidepresanlar olduğunu farkına vardım.

-İlaçları kullanmayı bıraktım.

-Bugünler de aşırı hassas ve sulugöz oldum,ilaçları bırakmanın sonunçlarından biri işte.

-"Hayatta bir amacın varmış gibi davran" sözünden vazgeçtim gayet amaçsız davranıyorum.

-4 sezon how i met your mother bitti,house var elimde daha 2,5 sezon neyse ki onları izleyerek oyalanmaya devam ederim bir süre daha.

-Geçen haftadan beri arkadaşlarımla buluşmadım hiç,odamdan bile çıkasım gelmiyor...

-Eskiden o kadar yoğunken sürekli kitap okuyan ben artık hiç okumuyorum.

-Günde ortalama 7 sigara içiyorum,çünkü annem 3 günde 1 paket sigara alıyor bana.

-İnanır mısınız cüzdanımda 1 tl bile yok,bildiğiniz fakirim.

-İşsizlikten çok alışveriş yapamamak koyuyor bana...

-Kasım 1 den itibaren,düzenli olarak kpss çalışmaya karar verdim.

-Kontörümde sıfıra vurdu aylar sonra ilk kez,mesaj hakkım da yok,cep telefonundan iletişimim kesildi,neyse ki hala arayan arkadaşlarım var sağolsunlar.

-Ve son olarak eskiden post girince bloggerlar yorum yapardı,artık yorum falan yok nedense
kendi kendime yazıyor gibi hissediyorum...

-Saygılar...

15 yorum:

sewimsizbilgin dedi ki...

bana çabuk ilaç isimleri lazım

Cihad TÜRKSOY dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Şirvan dedi ki...

Atama beklerken oluyo böyle depresif durumlar. Benim bekleyiş de bloğa vurdu post girişlerim tavan yaptı. Atanamayacağımı biliyorum ama bekliyorum yine de aptal gibi(gibisi fazla aslında). İşin kötüsü KPSS çalışmaya hala başlamadım. Öf...

BeD@rdeM dedi ki...

yorum yazmasa da birileri seni takip ediyordur emin ol ;)

Karakutu dedi ki...

hep aynı be canım. beklemek..sürekli, bitmeden.çalışmaya başla hele düzelecektir, çünkü bu ruh hali bilirim çok kötü..ve evet yorum yazılmasa da birileri okuyor. ki önemli olan da bu değil mi zaten?yaz gitsin :)

vecihi dedi ki...

anneler kutsaldır.3 güne 1 paket,hmmm,ben yakalandığımda ilk kez "zıkkım iç!" yazıp bi kağıda üzerine iliştirmişti annem:D

kIrmIzILI dedi ki...

@sevimsizbilgin

git doktora versin yahu öyle kafana göre ilaç kullanılmaz

kIrmIzILI dedi ki...

@cihad türksoy

maalesef öyleyim...

kIrmIzILI dedi ki...

@şirvan

ben atama falan beklemiyorum canım imkansız ama inşallah benden yüksek alan tüm arkadaşlarım bu sene atanırlar :D seneye meydan bana kalsın

kIrmIzILI dedi ki...

bed@erdem

ya biliyorum da arada bi yorum yazsınlar istiyorum :)

kIrmIzILI dedi ki...

@karakutu

sen biliyorsun çok yalnızım buralarda iyice psikoya bağladım zaten,birileri benle birşeyleri paylaşsın istiyorum sanırım...

kIrmIzILI dedi ki...

@vecihi

ya yıllardır içiyorum bide malum sorunluyum biraz bu aralar birşey demiyorlar,çok içme dışında...

La Loba dedi ki...

zart diye bırakmasaydın keşke feci dengesiz yapıyor insanı.

yorum yazmayı pek sevmiyorum açıkcası sadece okuyorum. bak vicdan azabı duymama sebep oldun gece vakti.

kIrmIzILI dedi ki...

aynen öyle zart diye bıraktım wallahi ya :S
ve sanırım biraz zamansız oldu...
neyse günden güne daha iyi olurum diye ümit ediyorum...

arada bi birilerine yorum yazmak lazım ama be canım :)
ben de çok yazmam ama bazen yazıyorum neyse ki...

y. dedi ki...

herkes de bir tatsızlık var, yaprak kımıldatası gelimiyor insanın... yazmıyoruz ama okuyoruz inan.
yaşlı ve mecalsizim deyip kurtulayım en iyisi.