5.10.09

bu aralar

Son bir yılım nasıl da yoğundu kendime ayıracak vaktim bile yoktu,
kitaplar,filmler aldım boş zamanım olduğunda izlerim diye,planlar yaptım vaktim olduğunda uygulayabilmek için,sonra koskocaman bir yıl geçti.
Sevgilisiz,sosyal hayatsız,stajla,derslerle,sınavlarla,dersane ve kpss eşliğinde.

Kitaplarım raflarda duruyor,öylece...
Okumuyorum canım okumak istemiyor çünkü,
filmler çekmecemde izlenmeyi bekliyorlar,izlemiyorum izleyemiyorum.
Kimseyi bir yerlere davet etmiyorum,birileri çağırmadıkça dışarı da çıkmıyorum.
Günlerce pijamalarımla evde hiçbirşey yapmadan durabiliyorum.
Evet evet gerçekten pijamalarımı hiç çıkarmıyorum evdeyken 24 saat pijamalarla...
günde 12 saat kadar uyuyorum e zaten günün yarısı yatakta geçiyor,
kilo almış olmamı önemsemiyorum dana gibi yemeye devam ediyorum...

En kötüsü de hayatımda kesinliği olan hiçbirşey yok,
sadece evde oturuyorum ve bekliyorum neyi beklediğimi bilmeden...

Depresyonda mıyım?
yoo değilim desem inanır mısınız?

5 yorum:

aksilaz dedi ki...

inanmam

kIrmIzILI dedi ki...

inanmalısın

aksilaz dedi ki...

artık çıkmalısın ama

lityummm dedi ki...

beni anlatmışsın resmen bu yazında .. son 1 yılım çok yoğun geçti ve şimdi bir hiçlikteyim ve hiçbir şey yapmak istemiyorum ..zorunlu olmasam dışarı bile çıkmam :(

kIrmIzILI dedi ki...

@aksilaz

çıktım merak etme :)

@lityummm

her zaman söylerim ne kadar farklıysak aynıyız bi o kadar...
ben dışarı bile çıkmıyordum doğru düzgün son bir aydır...ama bir gün geçiyo işte...