26.10.09

fark ettim ki :





-Hiç çeyizim yok hakkat bak bi tek annemin seneler önce ördüğü danteller falan var işte çeyiz niyetine zaar onların da modası geçti bile bence zira annem bile dantel kullanmıyor artık.

-Bazı arkadaşlarım var hatta birçok arkadaşım böyle herşeyleri hazır bi kocaları eksik o derece yani tencere takımları,kütahya porselen yemek takımları,bilmem ne marka çatal bıçak kaşık takımları o derece yani.

-Ben de çeyiz olmadığına göre koca da eksik değil heyoo şanslı azınlıktayım :P

-24 yaşındayım ve evlilik hala çok uzak gibi geliyor.

-Bunu da bu sabah fark ettim zaten len dedim kendime planlarım hep tek kişilik.

-Sanırım yalnızlığa fazla alışmışım ben...

-Kardeşim geldi pek mesudum can sıkıntısıdan kurtuldum :)




Bunlar da dünün filmleri:

1.filmimiz rock'n rolla

Tahminimden iyi bir film,
erkek filmi deyip beni kandırmaya çalışanlar oldu
ama beğendik biz yani ben ve kızkardeşim.

yıkılmamayı öğrenmek lazım
bu filmden çıkan ders budur.

Ve hayat çok garip
ayağın takılıp düşsen de neyin ne olacağı belli olmuyor,
mutlaka yeniden koşmaya başlarsın...






2.filmimiz ize Gen bilindiği üzere bundan birkaç yıl önce Şahan Gökbakar'ın kardeşi Togan çekmişti filmi fena değil desem de filmi izlerken acaip uykum geldi efektler senaryo falan
çok fena değildi ama daha iyi olabilirdi zaten korku filmlerini izlemeyi sevmem zira korku filmi yapmaya çalışıyorlar ama genel de başarısız oluyor,izlemediyseniz hala hiç boşuna 1,5 saatinizi harcamayın gereksiz bir film.

6 yorum:

aksilaz dedi ki...

"Kardeşim geldi pek mesudum can sıkıntısıdan kurtuldum :)"

:)

kIrmIzILI dedi ki...

ya normale döndük :D birbirimize alışma ön dönemini gayet başarılı kavgalarla atlattıktan sonra pek mesudum şimdi :P

İntihar Süsü dedi ki...

tema güzelmiş ama umduğum gibi depresif bi blogla karşılaşmadım..

kIrmIzILI dedi ki...

neden depresif bi blog bekliyordun ki :)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Yazıların bir yerinde evlilik deyince hem içim ürperiyor hemde doğru düzgün bir şey peşindeyim.:)
Çok zor ama çok..hani bir yerinde bundan bahsetmişsinizya yazınızın.:)

Loreathan dedi ki...

ROcknROlla süper bir filmdi yaa bayılmıştım:D