10.10.09

O.K.B.

Bende okb var,aslında eskiden yoktu annemle yaşamaya başladıktan sonra ortaya çıktı bu,
hatta annem yüzünden oldu diyebilirim....


Benim annem bir başak burcu ama öyle böyle değil tipik bir başak burcu,
Temiz,titiz,ayrıntılara takılan,ince düşünen,birşey olduğu zaman bunu kafasına takan ki bunlar genelde aslında önemli olmayan ama anneme göre önemli olan şeylerdir...

Neyse ki bana bulaşan hastalık sadece temizlik ve titizlik,birde tabii simetri problemimiz var...

Bende ilk görülen semptom simetri hastalığı oldu ve bunu ben farkında bile değildim eskiden
yani şöyle ki eşyaların,nesnelerin ve bilimum şeylerin simetrik olarak dizilmesi ya da görülmesi benim için dünyanın en doğal şeyiydi nefes almak gibi,su içmek gibi...
Bunu bana ilk fark ettiren bi ağbim oldu,iş yerindeydim ve masasını düzeltiyordum oturduğum yerden-hayır bana ne oluyorsa- sonra yok ya falan dedim öyle can sıkıntısından yapıyorum diye ama öyle değilmiş,biraz dikkat edince bunun bende gerçekten var olduğunu farkına vardım.

Burda küçük bir itiraf yapmam gerekecek eskiden yoktu ben de bu son 5 yıldır falan var...
18 yaşıma kadar hatta 19u da kapsar gayet normal bir insan ve normal bir öğrenciydim,
bazen dağınık bazen toplarsın falan öyle bir insan evladıydım,gerçi eskiden de en basiti tüm askıları aynı yöne koyardım ama işte bana hastalık gibi gelmiyordu o....

Neyse lafı uzatmayayım,bu simetri manyaklığı gün geçtikçe devam ediyor ama en kötüsü şu ki
annemle bulaşık yıkayamıyorum...Evet o lanet olası bulaşıkları bile yıkamadan önce ve yıkadıktan sonra gayet simetrik diziyorum,neden diye sormasın kimse bana ben hastayım.
böhüüü

Gece yatmadan önce ve sabah kalkar kalkmaz odamı topluyorum zavallı kardeşim Cedric her dağıttığında bir sürü azar yiyor ama ben de dağınık olunca dayanamıyorum...

Neyse işte ben böyle bir insan haline geldim,simetrinin yanında bir de temizlik problemi ortaya çıktı tabii bunun sebebi ise tamamen annemdir,yanlış anlaşılmasın önceden de pis biri değildim ama böyle temizlik manyağı da değildim en azından,sonra annemlerin yanına geri döndüğüm de
acı gerçekle tanıştım annem her gün temizlik yapıyormuş tabii ben yaklaşık 8 yıl evden ayrı yaşadığım için bunu unutmuşum,şöyle başladı herşey ben sabah kalkıyorum annem o cırtlak sesiyle ciyak ciyak bağırıyo çabuk odanı süpür,sil,tozları al,dolapları sil,camı bilmem naap falan filan gibi devam eden çığlık niteliğinde sözcük dizimleri...Mesela ben dışarı çıkacak oluyorum geç kalkmışım falan annem bir gestapo gibi kapıma dikiliyo ve o odanı süpürmeden dışarı falan çıkamazsın diyor...Oyy oyy ne günlerdi be blog!

Öyle böyle derken ben simetri olayımız yetmezmiş gibi,temizliğe de alıştım,şimdi odayı 2 gün süpürmesem sanki her taraf pislik içindeymiş gibi geliyor,mütemadiyen her gün süpürüyorum,yerleri siliyorum,toz konusuna girmek istemem...


Ve en kötüsü blog annemden daha beter oldum...
Eskiden annem beni eksik bulur uyarırdı şimdi ise utanmasam annemin yaptığı işi beğenmeyeceğim...

12 yorum:

Şirvan dedi ki...

Amanın tam gelin olacak kız. Oğlan annelerine dikkat:))

cansudere dedi ki...

titizlik güzeldir ama fazlası sorun teşkıl eder sevgiler...

maça kızı dedi ki...

tabi bende ara sıra nasibimi alıyorum:)

gereksiz adam dedi ki...

ah bu anneler.. hayır beni bile sen gibi yapacak benim annem ondan korkuyorum.. :)

kIrmIzILI dedi ki...

@şirvan

yok daha evlenmeyi düşünmüyorum,hem sakın söylemeyin oğlan annelerine,sır bunlar :D

kIrmIzILI dedi ki...

@cansudere

evet bazen sinir yapıyo yani titizlik değil de diğerlerinin dağınıklığı özensizliği falan...

kIrmIzILI dedi ki...

@maça kızı

sen dua et uzağımdasın :)

kIrmIzILI dedi ki...

@gereksiz adam

ya o kadar kötü bir şey değil benim durumum :D

Karakutu dedi ki...

heyyy yavrum bi silklen allasen kendine gel bi meşgale bul kendine, ondan hep bı tırıvırı aaaa sen böyle değildin eskiden ya? ben kaldığımız evi bilmem kaç gün toparlamadığımızı hatırlarım. ne çabuk unuttun eski günler :)

kIrmIzILI dedi ki...

yazdım ya bee :)
annemle yaşamaya başlayınca böyle oldum ben,işte ne oldum demicen ne olcam dicen :)

gp maksimov dedi ki...

cok sahane kompalsif obsesif hareketler bunnar.

kIrmIzILI dedi ki...

evet çok şahane hareketler bunlar,kafayı yemekte olan biri için.