12.10.09

söz1,dönmek2,mim3

sevgili cansudere mimlemişti beni taa geçen hafta ama ben sorunlu insan ancak şimdi yazabildim...


1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???

Papatya,mor menekşe,zakkum

2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz??
-Atanmak
-Bir evim olması
-Mini cooper

3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
En sevmediğim 3 huyum;
-elimde para tutmayı hiç beceremem
-ayarlarım bozuk ya da ayarsızım da diyebiliriz
-bazen saçma sapan inat yapmam


En sevdiğim 3 huyum;
-gülmeyi ve güldürmeyi sevmem
-büyüklerime saygılı küçüklerime sevgili olmam,yanlış anlaşılmasın tabii sevgi göstermek anlamında yoksa kendimden küçüklerle sevgili falan olduğumdan değil...

4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;

-sokakta yere tüküren,burnunu karıştıran,bide bi yerlerini kaşıyanlar!
-söz verilen birşeyin yapılmaması
-aradığım ya da mesaj attığım kişilerin geri dönmemesi

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay??
-okulun uzadığını duyduğum gün sinir krizi geçirmiştim ama öyle böyle değil,dünyam başıma yıkıldı ve hala o yıkıkların arasında olduğumu söyleyebilirim...


eveett ben soruları cevapladım ve bu mimi
cesetizleri
bidost
veee
karakutu
ma pas olarak atıyorum şut çekip gol atmaları dileğiyle
sevgiler...

yazmazlarsa küserim hepsine haberleri olsun!

Hiç yorum yok: