26.10.09

Zeynep'in 8 günü benim 2 saatim


Bugünün filmi
Zeynep'in 8 günü
Zeynep tek başına yaşayan işe giderken her gün aynı kıyafetleri giyen pis bir kızımızdır.
Birde öyle bir cimridir ki sabahları 2 yumurta kırar,bir önceki günden kaldığını tahmin ettiğimiz
bayat ekmeğini yer ve yanında su içer.
Harbi bak sabah kahvaltısı bu hatunun yağda pişmiş 2 yumurta,ekmek ve su.
İnsan bi çay demler yahu dedim ben ama bekledim 8 gün boyunca hiç çay demlemedi walla
inanmazsanız izleyin ve görün.

Film toplam 2 saat ilk 40 dakikası siyah beyaz ben şaşırdım biraz tamam kızın aşırı monoton bir hayatı var biliyorduk ama gelgelelim film siyah beyaz başladı ya anam dedim bizim tv bozuldu sonra dvd yi kapadım tv kanalı açtım baktım renkli anam dedim kazık yedik birde orjinal cd aldık siyah beyaz çıktı tühh neyse filmi para verip satın almış olduğumdan siyah demedim beyaz demedim izledim allahtan 39.dakika da Zeynep zoraki ve her gün giydiği kıyafetleriyle gittiği barda Ali ile tanıştı da filme renk geldi:D

Filme renk gelince ise en çok şaşırdığım şey Zeynep'in her gün giydiği o demode etek ve bluzun kahverengi olmasıydı malum siyah beyazdı ya film ben siyah sanmıştım :D

Şimdi ben Zeynep'e ilk başta daha pis dedim ya bunun sebebi şudur ki o kıyafetlerini 8 gün içinde bir kez dahi yıkamadı :S

Neyse gelelim sadede Zeynep Ali yle barda tanıştı ya hani Ali de puştun allahı öyle adi bi herif ama bizim zavallı Zeynep çok yalnız ve ezik malum Ali buna bi iki bira içirdi bizim ki dans pistinin ortasında bir danslar bir danslar aklım şaştı sonra bizim Zeynep attı Ali yi eve seviştiler ama
Cedric ve diğer yeğenimde vardı o yüzden sevişme sahnelerini izleyemedim çok üzüldüm walla ama ne çare eminim çok ateşli bi sevişmedir :p

Sonra işte Zeynep Ali hayatına ve filme renk kattığı için Ali'yi arar falan bulur gibi olur bulamaz
filmin sonunda Ali Zeynep'in kapısına gelir orda öldürülür Zeynep ağlar sızlar ama aynı pis kıyafetleriyle hayatına devam eder ve Ali ölünce film yine siyah beyaza döner...

İşte böyle bir filmi sıkılmadım desem yalan olur ama Fadik abla bu filmle ödül almıştı,
çok güzel ezik salak ağlak suratlı hatun rolü yapıyo kendisi tebrik ederim.

Film deki tek güzel şey bence Baba Zula müzikleri idi.

5 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

cine kırmızılı adlı program yapcaz sana :D

kIrmIzILI dedi ki...

cine kırmızılı saçmalamaca olsun bence adı :)

khaos dedi ki...

ee sen hepsini anlatmışsın..
neyse, gitmeyiz artık filme:)

kIrmIzILI dedi ki...

ya zaten izlemeye değmez :D o yüzden anlattım hepsini izlemiş kadar olun diye :p

Orphaned Land dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.