4.11.09

aşkın ömrü 3 hafta olabilir mi ?


24 yaşındayım ve gerçekten ilişkilerde çok başarısızım.
En uzun ilişkim 7 ay sürdü o da sürdüğünden değil de işte devam etmesi gerekiyordu...

7 ay çok bir zaman sayılmaz biliyorum ama ondan sonra ki rekorum 3 aydır bununda işte 2 ay ı resmi bir ilişkiydi ilk 1 ayı flört dönemi falan olur ya bilirsiniz.

Hep ben mi suçluydum bitmesinde diye düşünüyorum bazen belki de öyledir,
farkında değilim...

Hep bir yerde bir yanlış vardı ve bitti...

Bazen kendimi suçladım üzüldüm,ağladım...
Bazen küfür ettim s.ttir git hayatımdan dedim(bunun da arkasından oturup ağlamış olabilirim)
Bazen hiç üzülmedim olması gereken oldu dedim,bitmesi gerekiyormuş...

Öyle büyük aşklar yaşamadım,entrikalı ilişkilerim pek olmadı olduysa da hatırlamıyorum
arkadaşlara sormak lazım...

Sadece bir kişinin ardından çok ama çok üzüldüm,o da bunu biliyordu ama
sevmeyince sevmiyor gönül neylesin...Artık onu bile suçlamaktan vazgeçtim
her ne kadar onu gördüğümde sımsıkı sarılmaktan kendimi alamasam da...
Neyse ki uzak şehirlerdeyiz ve hemen hemen hiç görmüyorum bazı istina tesadüfler haricinde...

Gelelim sadede benim ilişkilerim neden hiç doğru düzgün olmuyor yaşanamıyor bitiyor.
Sanırım karşıma hep yanlış insanlar çıkıyor ya da ben yanlış insanları ve yanlış insanlar beni buluyorlar ve seçiyoruz seçiliyoruz öylece...

Birde ben en başta mantıklı karar veremiyorum nedense tabiri caizse biraz şıpsevdilik ve maceraya atılma dürtüsü var içimde hep denemekten ne olacak diyorum,sonra deniyorum ve aradan ortalama 3 hafta geçince mantıklı düşünmeye başlıyorum ve yok ya benim istediğim bu değil diyorum sonra ya ben artık bitsin diyorum ya da karşımdaki insanı çileden çıkarıyorum ve dayanamıyor o artık bitsin diyor.

Sonuç aynı : başlamaya çalışırken biten bir ilişki...

Ben buyum diyorum her seferinde ve beni böyle biri seven biri olacak eninde sonunda
fakat 24 yaşındayım ve ne hikmetse beni böyle sevenleri ben sevemedim hiç
ve sevdiklerim hep değişmemi istedi,ben hiç değişemedim...

Bazen değişmeyi bile denedim ama değişince ben ben olmaktan çıkıyorum
ve
ben kendimi böyle seviyorum.
Deli dolu,bazen pervasızca küfür eden,sürekli spor kıyafetler giyip altına converse giyen,
hatta en şık en kokoş giyindiği zamanlarda bile converse giyen,
fön çektirmekten ve özel günler haricinde topuklu ayakkabı ve o cici kız eteklerini giymekten nefret eden,hesap vermeyi ve aşırı kıskançlığı sevmeyen
öyle bi kızcağızım ben...

Neyse işte ben buyum ve yalnızım...

O doğru adam nerdedir şimdilik bilmiyorum...


ftgrf

9 yorum:

Cihad TÜRKSOY dedi ki...

Bizim Serra ile ilişkimiz yaklaşık 3 sene sürdü , de ne oldu.

Ben inanmıyorum Aşk diye birşey olduğuna artık.

kIrmIzILI dedi ki...

varsa da bitiyo zaar...
sonu hep hüzün,hüsran...

Şirvan dedi ki...

O doğru adamlar da bir yerlerde doğru kadınları bekliyor olsa gerek.
Gerçi ben bu konuda biraz tutarsızım, benim aradığım tüm kriterleri taşıyan arkadaşlarım oldu geçmişte hiçbirine karşı da arkadaşlıktan öte bir şey hissetmedim onlar fazlasını hissetseler ve isteseler de. Ama nerde bir kriter dışı mahlukat var ona karşı içimde bir şeyler kıpırtadı falan e tabii öyle olunca da sonu olmadı. Dedim ya tutarsızım bu konularda. Ve açıkçası artık doğru adam en azından benim için var mıdır onu bilmiyorum; üstelik çoğu zaman varmış gibi de gelmiyor.

bi dost dedi ki...

değişmek değil ama törpülenmek gerekiyor bazen. birlikte olabilmek için yapmak gerek bunu. ağzımızdan çıkan her sözü tartmak gerek. bi de ben de senin gibi ölçüp tartmadan şakkadanak başlıyorum, kötü oluyo. Allah mantık versin bize :P

İrma dedi ki...

benimde en uzun ilişkim 2 ay:(
geçen gün yakın arkadaşım sevgilisiyle 1. yıllarını kutladılar. eskiden o da benim gibi dert yanardı neden hep kısa sürüyor diye şimdi 1 yıl olunca bende artık uzun ilişkisi olan biriyim filan die güldü:)
kısa ilişkiler diyince basit kız gibi bakıyorlardı sanki de mi dedi sustum bende. o bu durumdan çıkmış hayatını yoluna koymuş biriydi ve ben halimi uzaktan düşünemiyordum.
sende şimdi yazınca evt evet benden başkalarıda var neden böyle oluyor diye soran.
doğru insan nerde acaba,bizi çok aradı bulamadı da ilk gördüğü kıza mı gitti acaba:)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

hayat ve aşk çok acaip şeyler.
sevdiğim sevmez, sevmediğim beni sever, olayı olur çoğu zaman.
Hep bir terslik vardır bir yerlerde.
Günümüzde ilişkiler dahada zor, adam gibi adam yok, adam gibi adama kız yok diyordu bir teyze geçenlerde..herkes birşeylerden şikayet ediyor haklı olarak.
Sonuç..herşey çok daha zor artık maalesef...şans çok önemli çokk.

kIrmIzILI dedi ki...

@şirvan

inan bu konuda çok benziyorum sana
nerde benimle hiç alakası olmayan,
anlaşamayacağım birlikte yapamayacağım insanlar var hep onlara aşık oluyorum.zıt kutuplarda malum önce birbirlerini çekip daha sonra daha kuvvetli bir şekilde itiyorlar...

ama yine de inanmayı bırakmak istemiyorum,bir gün karşıma çıkacak evet evet kesinlikle bu gerçekleşecek...

kIrmIzILI dedi ki...

@bidost

ya törpülenmemi istemiyorlar çoğu nedense beni böyle sevmeye başlamış gibi yapıp tamamen değişmemi istiyorlar.yani tam zıttım olmamı istiyorlar e doğal olarak olamıyorum ben de...
ayrıca en son söylenecek şeyi en başta söylemekten de çekinmem :D

kIrmIzILI dedi ki...

@irma

ya vallahi bilmiyorum burda daha ziyade zor kadın modundayım zaten :D
yani ailemin yaşadığı şehirde tek bi kez sevgilim oldu o da 3 ay sürdü son 1,5 yıldır yalnızım burda zahir.

doğru adam valla kayboldu herhalde :D
ya da belki şimdidoğru değildir.