6.11.09

Bekle bizi Atam...

Ankara'ya gidiyorum Anıtkabir'i bide bikaç yeri daha ziyaret edip yarın gece geri döneceğim :-)

Özletmem kendimi zaar merak etmeyin.

Yıllarca Eskişehir'de yaşamama rağmen kısmet olup hiç Ankara'ya gidememiştim,
gerçi bir kez çok yaklaşmıştım gitmeye maça kızı ile birlikte gidecektik tren biletlerimizi bile almıştık lakin sabahın köründe uyanmayı başarmamıza rağmen o zamanlar küçücük olan totolarımızı kaldırıp gidemedik,biletlerde yanmıştı bak.peh.

Neyse aslında ben böyle bir yere ilk kez gideceğim zaman çok heyecanlanırım falan
ama pazartesiden beri içtiğim o zayıflama çayları midemi mahvetti :(
Acaip karnım ağırıyor şu anda hap falan içtim inşallah diner ağrı yoksa yollarda mahvolabilirim
ayy bide inşallah zırt pırt wc ye gitmek zorunda kalmam hoş kalsam da otobüs her benzinlikte benim için durmaz hem rezil olamam bütün otobüse .oklu .ötlü diye...

Neyse efendim güzel bir gezi olması dileğiyle :)

Esen kalın,yokluğumda buralarda sahip çıkın.

Öpüldünüz!

4 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

Canım,yanına mutlaka montunu al hava soğuk :)

gp maksimov dedi ki...

anitkabiri salla, tavukcu meyhanesine git...

Yaşar dedi ki...

güzel... gezmek ve görmek güzeldir... tadını çıkar...

kIrmIzILI dedi ki...

@zahir
aldım montumu ama hiç giymedim hatta kazak bile fazla geldi hava çok güzeldi keşke tshirtle gelseydik :)

@gp maksimov

bu gezi malum benim istediğim yerlere götürmüyorlar,bir gün kendim gidersem zevk için sırf bar ve meyhaneleri keşfetmeye gideceğim zaten :)

@yaşar

teşekkür ederim oldukça zevkli bir yolculuktu,gezip görmeyi ben de gerçekten çok seviyorum.