19.11.09

Ben,Cedric,Pala İskender Aga




-Birkaç gündür blog yazasım yoktu neden bilmiyorum desem inanan olur belki ama
böyle bütün ama bütün sorunlarımı düşünesim geldi,düşündüm sonra üzüldüm yanında ağladım,
uykularım kaçtı,başım ağırdı,isyan ettim isyan ederken dua ettim,belki şanstı belki dualarım kabul oldu ama tesadüflere inanmam pek bu yüzden dualarımın kabul olduğunu düşünmek istiyorum ya da isyanımın gerekli mercilere uğraştığını,problemlerimden benim için en büyük olanının küçük bir kısmı bir anda çözülüverdi...Hem de ben tam ağlarken,annemin telefonu çalmaya annem yoktu ben açtım konuştum ve öylece o günlük çözülüverdi işte...
O an bir huzur geldi oturdu kalbime,tabii büyük problemin büyük kısmı hala olduğu yerinde sabit ama bir şekilde onlar içinde bir çözüm bulabileceğime inanıyorum.
Evet evet hala içimde inanan,umut eden küçük bir kızcağız var...

-Gelişim psikolojisini bitirdiğimden beri kpss kitaplarımın kapağını dahi görmedim,
ama neden diye sorun bana benim şeker(!) kardeşim Cedric hastalandı ateşi çıktı falan birkaç gün evde hasta yattı gerçi salgın var burda kanımca zira cedriclerin sınıfta 12 kişi yok bir haftadır
ama neyse ki domuz gribi değiller korktum vallahi hastaneye de bi gittik acile bütün görevlilerde maske var aman dedim hemen koştum aldım bizde maskelendik :D hehehhe

-Cedricin dediğine göre maske takmak moda haline gelmiş,benim de çantamdalar malum bugün diyor hadi abla bak insanlar takmış sen de tak seversin modaya uymayı.
Hadi leeennnn dedim :p

-Bide bide Cedric bana dedi kii abla sen yine sarışın ol sarı saç sana çok yakışıyordu...
hmm dedim bakalım kışı geçirelim de duruma bakarız.Ben emin değilim gerçi malum insanlar bi hoş ne renk boyasan yakışmış diyorlar,ben şahsen beğenmediğim saç rengine beğendim demem
genel olarak yani yüzde doksan diyelim,şimdi misal çalıştığım okulun müdürü saçını bok rengine boyasa ve bok gibi olsa diyemem yani bok gibi olmuş diye.Bir cümlede 3 kez bok dediğim için de kusura bakmayın daha iyi bir örnek gelmedi aklıma :)

-Ya şimdi ben bir kitap okuyorum İskender Pala'nın kitabı Babilde ölüm İstanbulda Aşk,
eminim duymuşsunuzdur hatta okumuş bile olabilirsiniz kitabı,oldukça güzel bir kitap anlatımı da güzel ama anacım kitap beni içine alamadıı dışında kaldım çemberin zaar haftalardır elimde ve kitap bir türlü bitemedi gitti,hayır beni tanıyanlar bilir en kötü ihtimalle bir hafta içinde başladığım kitabı bitiririm ben,hoş arada başka kitaplar da okudum ama bu kitap artık bitsin diyorum,edebi değeri yüksek konusu güzel ama dili akıcı değil işte beğendim ama ağırdan beğendim,saçma bi deyim oldu,üff cümle kuramayacağım şimdi...

Neyse ben yine de elinize geçerse okuyun diyorum bu kitabı,en azından boş vakitlerinizde :D
Ağır ağır okuyun ya da bana uymayın alın bitirin bi çırpıda ben utanayım kendimden...

1 yorum:

bi dost dedi ki...

eşşeğin kızkardeşi kitap kurdudur, o kitabı bana tavsiye etmişti çook güzel diye. ben okumadım ama abim okuyup ffeci sıkıldım demişti. ben de korktum :P

saçını sarı yapcaksan da doğal bi sarı yap bari ay.