1.11.09

Kutsal gün 1 kasım

Bugün 1 Kasım efendim
çok kutsal bir gün ama tabii sadece benim için.
Özel bir anlamı yok seneye falan kutsal olmayacak bugün
sadece bu yılın 1 kasımı olduğundan ve de ben son birkaç haftadır aldığım kararları
kendime hep bugün uygulamaya başlayacağımı söyleyip durduğumdan
bugün öyle kutsal oldu işte yani oldu bittiye geldi gibi birşey.
Şimdi efendime söyliim nedir bu kararlar
1. en önemli karar alıp eski incecik halime dönmeye karar verdim efendim
fotoğraflara bir baktım ahh bakmaz olaydım incecik fidan gibi bir kızcağızken bir danaya dönüştüm resmen kocaman bir götüm var arkamda beni takip eden vücudumdan bağımsız takılan ve benim deyimimle ben ve göbeğim iki ayrı irade haline gelen iki beden şeysi aman neyse ney işte
kocaman bir göbeğim var özetle artık ve iğrenç ya ben kilo dan nefret ederim ki nasıl bu hale geldim vallahi bilmiyorum bok bilmiyom bal gibi de biliyorum işte.
Hep depresyonlarım yüzünden,bide mal gibi gittim sigarayı bıraktım 4 ay içmedim aynı dönemde salak salak aşk acısı krizlerim tuttu,okul bi yandan kpss öte yandan...
Oyy oyyy ne zor aylardı ey blog...Ve tabii bu dönemde evden çıkmadım sporu bıraktım
spor dediğimde işte yürüyüp koşuyordum falan her gün ortalama 1 saat kadar ama sonra üşengeçlikten onu da bırakınca ne oldu önce toto büyüdü sonra göbek falan bide malum işte heryerim büyüdü o çok sevdiğim daracık gömleklerimden birini giydim perşembe günü ayy sanki düğmeleri patlayacak mübarek ya da ben patlıcam sandım dehşetti ya.
Zaten geçen yıl falan aldığım kot pantolonlarımın hiçbirisi olmuyor yazın yeni birkaç pantolon aldım ve 25 bedenden 26 ya çıkmışım böhüüü kabus gibi.neyse toto fazla büyümedi de ahh o göbek beni kahrediyor blog kahrımdan yiyorum bide mal gibi salak tutsana o gırtlağını bi yeme işte dana gibi yersen dana gibi olman doğal ama nerde...

Neyse sabahtan beri bütün diyet sitelerini gezdim bütün diyetleri okudum falan
Ve ben diyet yapamam yani öyle bi düzen göre diyet yapamam kendi diyetimi kendim yaparım artık spora başlamalıyım yeniden antidepresanları bıraktım artık onlar yüzünden daha da kilo almam en azından.
Dertliyim kederliyim şişko değilim ama fazla kilolara sahibim...
Neyse bu yazı fazla uzadı diğer kararlarımı yarın bildiririm.

Have a nice sunday :)

Resim koymayacağım aslında bir an kendi resimlerimi koysam diye düşündüm ama vazgeçtim hemencik :)

4 yorum:

Karakutu dedi ki...

hadi canım, bu bahsettiğin sen misin? hangi arada derede aldın ya kilo hem de bahsettiğin kadar? gerçi verirsin sen şüphem yok danam benim :)

bi dost dedi ki...

25-26 beden kot ne demek lan? :S ben oldum olası inceyimdir ama hiç öyle bedenlere yanaşamadım nası yani ya :S

kIrmIzILI dedi ki...

@karakutu

haftaya geliyorum yanına görürsün ne kadar dana olduğumu :D
hesapla işte 34 bedene son!
36 oldum kızım resmen yahu...
vermem lazım valla hiç zira hiç iyi hissetmiyorum kendimi...

kIrmIzILI dedi ki...

@bidost

25 beden kot 34 beden giriyor 26 da 36 ya yakın işte biz düz 36 diyelim...