11.11.09

biri bana oyuncak bebek hediye etsin


-Kuzenimin bi arkadaşı var ben çocukken ona hayrandım böyle acaip karizmatik ve yakışıklı bir adam kendisi,gerçi artık biraz yaşlandı ama yine de karizmatik ve yakışıklı :)
Neyse ondan neden bahsettiğime gelince...

Bundan 2 gün önce geçen hafta boyunca içtiğim zayıflama çaylarından dolayı artık eskisi gibi kocaman olmayan göbeğime güvenerek daracık bir gömlek giydim salına salına dolaşıyorum
sokaklarda falan o arada kuzenim ve arkadaşı olan yakışıklı abi ile karşılaştım adamın ilk tepkisi kıızzz sen ne kadar çok kilo almışsın ne o göbek öyle hiç yakışıyor mu!

-Böhüüüü dedim kendi kendime
Allaamm nedir benim çektiğim bu eziyet insanlardan anlamıyorum,tamam bir zamanlar oldukça zayıf incecik bir kızcağız idim ama artık değilim hayır bide öyle bi muamele ediyorlar ki sanki obez oldum aq hay altı üstü 36 beden oldum yani kim ne sanki bu ne be yeter ulaaannnnnnnnn isyanım var!

Neyse en iyisi zayıflama çaylarını içmeye devam etmek zaar bir haftada göbek baya bi gitti
şöyle bikaç kilo versem yetecek zaten...

* * * * *
* *
Sabahtan beri ara ara başım dönüp duruyor sanırım yine tansiyonum düştü peynir falan yedim düzeldi biraz şimdi de canım nescafe ve sigara istiyor ama tırstığımdan içemiyorum... Birde benim bi kuzenim var temmuzda mezun oldu pazarlama bölümünden malum kriz var hala iş bulamadı yiyo beni ya yiyo yani,sürekli sıkılıyorum depresyondayım modunda üfff tamam ben de sıkılıyorum depresyondayım ama o kadar da dile getirmiyorum yani gerçi onun burda pek arkadaşı da yok benim malum sevenlerim sayanlarım mevcut :-)

Ama yine de naber canım dediğimde her seferinde sıkılıyorum diye cevap almak sinir bozuyo aaaaaa ben ondan 4 yaş büyüğüm derdim başımı geçmiş saf saf kpss yle falan uğraşıyorum bak param yok kondisyon bisikleti bile alamıyorum kendime :)

**Ya bide koşu bandı fiyatlarına baktım mübarekler çok pahalı ona o kadar para vereceğime gider var olan tüm yağlarımı aldırırım daha iyi be.


**atv de Unutulmaz diye bir dizi var reklamlarını görüp duruyorum ve diziden nefret ediyorum bildiğin yahu.Bu kadar saçma salak bir dizi olamaz hemen kaldırsınlar yayından çok gereksiz.


**Show Tv de Bu Kalp Seni Unutur mu diye bir dizi var 4 bölümdür oynuyor ve bir nevi Hatırla Sevgili'nin devamı niteliğinde,böyle dizileri seviyorum ama tek acı çekenler,işkence görenler,ölenler sadece solcular mıydı?Sadece google da yaptığım küçük araştırmalar sonucu
idam edilenler ve işkenceden ölenler arasında hem sağcılar hem solcular olduğunu bulmam zor olmadı.

**Yine show tv de Melekler Korusun diye bir dizimiz var geçen yıl başladığında çok severek izliyordum ama içim baydı artık iyice saçmalamaya başladılar sürekli bi olaylar böyle falan filan
artık izlemiyorum.

**Yaprak Dökümündeki bütün yapraklar dökülsün ağacıda kökünden kessinler istiyorum.

**Aşkı Memnu da Bihter'le Behlul ün ilişkisi ortaya çıksın ve diziye accık renk gelsin istiyorum.Gerçi reklamda gördüm Beşir kameraya falan çekiyo kendini ama nedense bana daha Adnancığım öğrenemeyecek gibi geliyor.


**Odamdaki tv de cnbc-e ve e2 çekmiyor nedense bide ntv falan oysa ben cnbc-e de çıkan filmleri izlemeyi seviyorum...

**Ben hastayken annem nedense daha bi sinirli oluyo ve benim bünyem hiç kaldıramıyor. Kanımca ev işlerini sürekli ben yapıyorum hatun alıştı ben malak gibi yatınca zor geliyo olabilir ama bu haldeyken asabi bi anne de ağır gelmiyo değil ne yalan söyleyeyim.Zaten sabah başım dönüp yataktan kalkamazken beni bırakıp gitti,3saat yattım dönen başımla :(

**Birde benim google analytics ayarlarım bozulmuştu düzelttim onu sanırım artık herkes reader dan okuyor ben dahil...
Hoşçakalın esen kalın.

4 yorum:

aksilaz dedi ki...

Tek işkence göre solcular sanıyor herkes. Halbuki ülkücülerin çektikleri yanında küçük kalır onlara yapılanlar.

Birde işin psikolojik boyutu var. Solcu geçinenler o dönem devrim adı altında ülkeyi komünizm zihniyete mahkum etmek istiyordu. Sağcı kesim ise bunlardan ülkeyi korumayı düşünüyordu. İkisini birden aynı kefeye koymak sanırım en büyük acı olmustur ülkücülere. Daha nice ayrıntı var da yueri değil. çok doluyum çook zaar

bi dost dedi ki...

ben yorum yazmıycaksam readerden okuyom aşkım ya.. yani yorum yazcaksam da ordan okuyom, sonra gelip yorum yazıyom :P

o solcu sağcı olayı çoook zamandır benim de sinirimi bozuyor.. iki taraf da fazlasıyla çekti bu konularda, hani sağı kayıran bişeyler izlemek de asla hoşuma gitmezdi kesinlikle ama napıyolar? sağcı olanlar (belki 1-2 istisna bırakıyolar yeşillik olsun diye) işbirlikçi, işte laf taşıyan, adi haysiyetsiz.. solcular iyiy kalpli, içleri insan sevgisiyle dolu bilmemne.. insan sevgisiyle dolu adam bi defa insan öldürmez. ama neyse. bu kalp seni unutur mu, hayırla sevgiliye göre daha objektif olacak gibi geliyo bana ama. hatırla sevglinin yönetmeni dizi bittikten sonra itiraf etmişti objektif olamadım diye.

koşu bandı abim de almak istiyo ama çok saçma bence. hem çok pahalı hem kocaman.. bi oda iptal olur lan alma:P

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bacımo yat kalk dua et, sana farklı kişiler yorum yapıyo, bende bildiğin 3 kişiyiz lan, benim bloğu okuyoruz boş zamanlarımızda :D
asabi insanım bu yüzden kapatıcam seyirciye zaar :D
ayrıca da yaprak dökümüyle ilgili yorumuna teşekkürler +rep.

_zAhİr_ dedi ki...

sen de kilo vereyim diyorsan ben bedenimin yarısını kesip atayım :)