5.11.09

makyaj için malzemeler


Ben geçen sene yani ortalama 1,5 sene önce cici annemin zorlamalarıyla oriflame satmaya başladım toplam 4 ay sipariş verdim sonra iflas ettim veremedim tabii...

Velhasıl kelam 1,5 yıldır kendime hala yeni makyaj malzemesi
almaya gerek duymadım hatta hala bir parfüm var kullanmadığım çünkü kokusunu beğenmiyorum.


Galiba hepsini kendime satmışım yahu :D


not:fotoğraf bana ait değil google dan buldum ama o pembe parfüm çok hoşuma gidiyor
almıştım kullanmaya kıyamadım sonra çantamın içine dökülmüştü gene kullanamadım:D

5 yorum:

bi dost dedi ki...

muhahaha bahtsıız bedeviim benim :D

kIrmIzILI dedi ki...

kaderim bu benim sanırım

_zAhİr_ dedi ki...

kıyamam :)

kIrmIzILI dedi ki...

ahh oriflameciler kıydı bana kandırdılar beni :)

Rumeysa dedi ki...

:) o parfumu ben de çok sewerek almıştım ve aynı hatayı ben de yaptım, çantama fısfısıyla koydum dokuldu yarısından fazlası gecen sene..:( fotoğraf makınamın kabı almıs tum kokuyu, bır sene gectı makınam hala buramburam miss'o kokuyor..:D:D